Testy, testy i jeszcze raz testy...
-
- Posty: 1079
- Rejestracja: 11 wrz 2017, 23:53
- Lokalizacja: Nowa Ruda i Ludwigshafen
- Samochód: Seat Ateca1,4 TSI DSG7 Xcellence Comfort+Assistant
- Podziękował: 29 razy
- Otrzymał podziękowań: 47 razy
Re: Testy, testy i jeszcze raz testy...
Jak masz miejsce na taki test to możesz, to sprawdzić ustaw puste pudełka i zobacz czy zadziała
- Za ten post autor patryk7133 otrzymał podziękowanie:
- Misiek (01 cze 2021, 0:12)
- Ocena: 5.26%
-
- Posty: 493
- Rejestracja: 30 gru 2018, 0:09
- Samochód: 2.0 TSI
- Podziękował: 39 razy
- Otrzymał podziękowań: 22 razy
Re: Testy, testy i jeszcze raz testy...
Jednego nei rozumiem... facet jako wade podal ze ane Assist nie trzyma w srodku pasa, tylko odbija sie od krawedzi. Tak mialem w poprzedniej Atece, ale w obecnej - trzyma srodka pasa DOSKONALE. Zadnego odbijania nie ma!
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 17 lut 2019, 21:33
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Ateca MY21 Xperience 1.5 TSI MT6 Rodium
- Podziękował: 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 10 razy
Re: Testy, testy i jeszcze raz testy...
Coś mi się wydaje, że albo fabryka wypuszcza auta z losowo włączonym adaptacyjnym prowadzeniem po torze, albo zależy to od "pakietu wspomagania jazdy", ponieważ ja mam "L" (nie najwyższy "XL" travel assist) i tej opcji nie miałem w menu. Musiałem sobie ją odblokować w menu przez OBD i teraz jeżdżę tylko z włączonym adaptacyjnym prowadzeniem >60km/h.
-
- Posty: 1079
- Rejestracja: 11 wrz 2017, 23:53
- Lokalizacja: Nowa Ruda i Ludwigshafen
- Samochód: Seat Ateca1,4 TSI DSG7 Xcellence Comfort+Assistant
- Podziękował: 29 razy
- Otrzymał podziękowań: 47 razy
Re: Testy, testy i jeszcze raz testy...
Jak ja kupowałem Ateca, to adaptacyjne prowadzenie było chyba jako opcja z jakimś pakietem nie pamiętam dokładnie mogę się mylić muszę to sprawdzić w swoich papierach
Ps: Moja Ateca jedzie jak po szynach co ciekawe jak mam ręce na kierownicy, to prawie nie wyczuwam auto korekcji kierownicy jest to bardzo delikatny opór gdy chcę najechać na linię i często na łukach się wyłącza jedzie dokładnie, tak jak ją prowadzę nie mam czegoś takiego jak niektórzy opisują, że muszą się szarpać z kierownicą jednak gdy tylko puszczę kierownicę prowadzenie staje się jakby sztywniejsze nie gubi się na łukach nawet na tych dosyć ostrych i w tym przypadku, jak przejmuję kierownice, to przez jakąś chwilę wyczuwam wyraźny opór, w momencie gdy chcę najechać na linię.
Nie mam systemu martwego pola być morze dlatego nie mam tak silnych oporów na kierownicy albo mam za sztywne ręce i nie mam czucia
Ps: Moja Ateca jedzie jak po szynach co ciekawe jak mam ręce na kierownicy, to prawie nie wyczuwam auto korekcji kierownicy jest to bardzo delikatny opór gdy chcę najechać na linię i często na łukach się wyłącza jedzie dokładnie, tak jak ją prowadzę nie mam czegoś takiego jak niektórzy opisują, że muszą się szarpać z kierownicą jednak gdy tylko puszczę kierownicę prowadzenie staje się jakby sztywniejsze nie gubi się na łukach nawet na tych dosyć ostrych i w tym przypadku, jak przejmuję kierownice, to przez jakąś chwilę wyczuwam wyraźny opór, w momencie gdy chcę najechać na linię.
Nie mam systemu martwego pola być morze dlatego nie mam tak silnych oporów na kierownicy albo mam za sztywne ręce i nie mam czucia
Ostatnio zmieniony 01 cze 2021, 17:45 przez patryk7133, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 720
- Rejestracja: 10 lut 2019, 18:41
- Samochód: SEAT ATECA 1.5 DSG
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 40 razy
Re: Testy, testy i jeszcze raz testy...
dla mnie pic na wodę fotomontaż nawet autonomiczne auta tego nie mają
a dlaczego bo byś nigdy nie pokonał ostrego zakrętu na którym zabudowane są tablice
nie raz moje auto sygnalizuje kolizję na takim zakręcie a tak byłoby ostre hamowanie
-
- Posty: 1079
- Rejestracja: 11 wrz 2017, 23:53
- Lokalizacja: Nowa Ruda i Ludwigshafen
- Samochód: Seat Ateca1,4 TSI DSG7 Xcellence Comfort+Assistant
- Podziękował: 29 razy
- Otrzymał podziękowań: 47 razy
Re: Testy, testy i jeszcze raz testy...
Są filmiki w sieci jak to ludzie testują nawet Zachar robił taki test
-
- Posty: 630
- Rejestracja: 18 mar 2020, 12:27
- Samochód: Seat Ateca 1.5 DSG Xperience
- Podziękował: 41 razy
- Otrzymał podziękowań: 56 razy
Re: Testy, testy i jeszcze raz testy...
Test. Seat Ateca Xperience polift (2021)- nie tylko na majówkę
https://automotyw.com/test-seat-ateca-x ... a-majowke/
https://automotyw.com/test-seat-ateca-x ... a-majowke/