Mam do Was pytanie czy robiliście coś z gąbkami, wygłoszeniem w przednich błotnikach. Wyciągnąłem je ostatnio i można było wykręcać tyle było w nich wody. W Octavii 3 można je wymienić na plastikowe elementy ale jak szukałem takich zamienników do Ateci to nic nie znalazłem.
Wysłane z mojego RMX3370 przy użyciu Tapatalka
To moje dzieło
Dzięki, teraz już wszystko jasne. Z tego co widzę to ten filc z nadkola też usunełeś.
Mam do Was pytanie czy robiliście coś z gąbkami, wygłoszeniem w przednich błotnikach. Wyciągnąłem je ostatnio i można było wykręcać tyle było w nich wody. W Octavii 3 można je wymienić na plastikowe elementy ale jak szukałem takich zamienników do Ateci to nic nie znalazłem.
Wysłane z mojego RMX3370 przy użyciu Tapatalka
To moje dzieło
Dzięki, teraz już wszystko jasne. Z tego co widzę to ten filc z nadkola też usunełeś.
Pytanko Ateca 2.0 TDI 150 km. silnik DFFA Jaki filtr oleju i powietrza ,no i kabinowy .Pozdrawiam
Olej /Bosch N0014
Bosch R2543 filtr wewnętrzny z węglem aktywnym
& F 026 400 287 filtr powietrza .
I oczywiscie ten olej /RAVENOL VMP SAE 5W-30 / 5W30 Mid SAPS Vollsynthetisches Motoröl, DPF geeignet (5 Liter)
Pytanko Ateca 2.0 TDI 150 km. silnik DFFA Jaki filtr oleju i powietrza ,no i kabinowy .Pozdrawiam
Olej /Bosch N0014
Bosch R2543 filtr wewnętrzny z węglem aktywnym
& F 026 400 287 filtr powietrza .
I oczywiscie ten olej /RAVENOL VMP SAE 5W-30 / 5W30 Mid SAPS Vollsynthetisches Motoröl, DPF geeignet (5 Liter)
Co wy na to ?????
Olej /Bosch N0014 - to nie jest filtr oleju, tylko paliwa !
Wkład filtra oleju, jeżeli chcesz koniecznie "Bosch" to powinien być taki: BOSCH FILTR OLEJU F026407157 na przykład: https://allegro.pl/oferta/bosch-filtr-o ... 50a397d8ea
Za ten post autor sailor 88 otrzymał podziękowanie:
Czy da się jakoś zaradzić popękanym zatrzaskom do pokrywy filtra kabinowego? (za schowkiem) Mechanik ostatnio zauważył, że część "uszek" została ułamana przez lata serwisowania, ale nie miał pomysłu co z tym zrobić. Czy da się to jakoś wymienić, czy jest to zintegrowana część jakiegoś molocha wymagającego rozebrania całej deski rozdzielczej?
Czy da się jakoś zaradzić popękanym zatrzaskom do pokrywy filtra kabinowego? (za schowkiem) Mechanik ostatnio zauważył, że część "uszek" została ułamana przez lata serwisowania, ale nie miał pomysłu co z tym zrobić. Czy da się to jakoś wymienić, czy jest to zintegrowana część jakiegoś molocha wymagającego rozebrania całej deski rozdzielczej?
Masz pewnie na myśli uszka, które trzymają klapkę zamykającą...jeśli tak, to są one integralną częścią obudowy wentylatora dmuchawy i tylko wymiana całości wchodzi w grę. Wypina się tę klapkę zwalniając najpierw zaczepy górne, bo odpinanie dolnych grozi ich połamaniem. Osobno można dokupić tylko samą klapkę. Ja bym wykonał "rzeźbę" w postaci wywiercenia małych otworków na brzegach klapki, oraz w obudowie i mocował klapkę na cieniutkie wkręty.
P.S. Nie pamiętam dokładnie, ale wydaje mi się, że w górnej części klapki są przygotowane miejsca na dwie śrubki, trzeba tylko przewiercić, a w obudowie są też otwory kotwiczące. Na tym filmiku (Seat Leon) to widać, a w Atece chyba jest tak samo).
Za ten post autor sailor 88 otrzymał podziękowanie:
Czy ktoś miał przypadek, że zblokował się środkowy pas na tylnej kanapie?
Zaobserwowałem przypadkiem jakiś czas temu, jeżdżę i jak próbuję rozwinąć, to ani trochę się nie rusza. Już się umówiłem do aso razem z innymi rzeczami do poprawy, ale to za jakiś czas, a szykuje się podróż w 5 osób i chciałbym mieć sprawny ten piąty pas. Ktoś coś?