Szybkie ? - szybkie odpowiedzi !

Dyskusje na temat Seata Ateca I generacji (2016-)
Misiek
Posty: 2398
Rejestracja: 20 sie 2020, 21:30
Lokalizacja: Białystok
Samochód: Ateca 1.5 DSG Xperience + Ford Galaxy
Podziękował: 727 razy
Otrzymał podziękowań: 1169 razy

Re: Szybkie ? - szybkie odpowiedzi !

Post autor: Misiek »

lusiak pisze:
04 cze 2021, 11:00
Ja mam podobnie. Rocznik pojazdu ten sam 2018. Samoczynnie podczas jazdy drzwi się odryglowują i ponownie ryglują. Byłem w ASO w Bydgoszczy. Oni nic nie widzą, żadnych błędów. Czułem się jak naciągacz. Ostateczna decyzja była taka, że podczas jazdy mam nagrać telefonem tę dolegliwość i im przedstawić. Ręce opadają. Na razie tak jeżdżę.
Z tymi opadającymi rękami, to nie tak - załóżmy taką sytuację, że to do Ciebie, do Twojego serwisu, przychodzi klient i mówi, że CZASAMI coś mu nie działa tak jak powinno, więc co robisz ? Sprawdzasz przy nim to co zgłosił - u Ciebie, przy Tobie i przy nim nic się nie dzieje, wszystko jest OK - i co ? Masz zostawić sprzęt i samemu od czasu do czasu poświęcać czas i sprawdzać, czy przypadkiem jednak nie działa, tak jak zgłasza ? Wcale nie bronię serwisów, ale jeżeli coś nie działa przez cały czas, to jest OK, "mamy cię", tym bardziej jak to jest jakaś znana wcześniej sprawa, ale jak CZASAMI, to jest tragedia i na prawdę bardzo często nie wiadomo w ogóle za co się wziąć, co sprawdzać - i to wbrew pozorom bardziej dla serwisu, niż dla klienta. Nie jest wykluczone, że jakbyś zasugerował to przetarcie przewodów i trafiłbyś akurat na dobry humor i nadmiar wolnego czasu, to być może by tym się zajęli, sprawdzili, a tak ...

Kiedyś także słyszałem taki dowcip z życia wzięty :
Przychodzi do serwisu klient i mówi, że coś mu CZASAMI nie działa tak jak powinno, a serwisant na to "Do widzenia, jak będzie nie działać przez cały czas, to serdecznie zapraszam".


Hmmm, to dziwne, u mnie działa normalnie :lol:

Sponsor

Re: Szybkie ? - szybkie odpowiedzi !

Sponsor


Awatar użytkownika
Endrju
Moderator
Posty: 3725
Rejestracja: 11 maja 2017, 0:50
Lokalizacja: Świdwin
Samochód: Seat Ateca FL 1.5 TSI 150KM
Podziękował: 88 razy
Otrzymał podziękowań: 153 razy

Re: Szybkie ? - szybkie odpowiedzi !

Post autor: Endrju »

Trochę jest w tym prawdy jednak uważam że jeżeli na tym forum jest już 2 użytkowników z takimi objawami to w Europie pewnie jest ich zdecydowanie więcej. Uważam że problemem jest brak komunikacji miedzy serwisami.
Jest- Seat Ateca FL 1.5 TSI ACT DSG7 150KM Xperience
Był - Seat Ateca 1.4 TSI ACT DSG7 150KM Xcellence
Obrazek

lusiak
Posty: 25
Rejestracja: 27 sie 2017, 17:53
Samochód: CUPRA ATECA 2,0 Rodium Grey
Podziękował: 0
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: Szybkie ? - szybkie odpowiedzi !

Post autor: lusiak »

Misiek
Może i masz rację, ale
1.Ta dolegliwość trwa już półtora roku;
2. Cztery wizyty w ASO na tą samą dolegliwość;
3. Każdorazowo staram się przeskanować po tym incydencie OBDeleven;
4. Za każdym razem wyskakuje błąd (52) Elektronika drzwi przedniego pasażera, Jednostka zamykająca centralnego zamka, niewiarygodny sygnał, kod błędu B122D29, status SPORADYCZNA.
Będąc w ASO próba naprowadzenia na ten błąd zawsze kończyła się My mamy własne metody sprawdzania i nie interesują nas wskazania OBDeleven.
Jak wspomniałem trwa to już trochę czasu. Są tygodnie, że jest wszystko ok. Ale są dni, że otwiera się zamek i zamyka po kilka razy.

Awatar użytkownika
Endrju
Moderator
Posty: 3725
Rejestracja: 11 maja 2017, 0:50
Lokalizacja: Świdwin
Samochód: Seat Ateca FL 1.5 TSI 150KM
Podziękował: 88 razy
Otrzymał podziękowań: 153 razy

Re: Szybkie ? - szybkie odpowiedzi !

Post autor: Endrju »

A to ciekawe bo Obd11 ma oficjalny certyfikat i wsparcie VAG-a.
Jest- Seat Ateca FL 1.5 TSI ACT DSG7 150KM Xperience
Był - Seat Ateca 1.4 TSI ACT DSG7 150KM Xcellence
Obrazek

xoy
Posty: 62
Rejestracja: 25 lis 2019, 12:14
Samochód: BMW X1 (U11) 23i
Podziękował: 12 razy
Otrzymał podziękowań: 12 razy

Re: Szybkie ? - szybkie odpowiedzi !

Post autor: xoy »

lusiak pisze:
04 cze 2021, 16:02
Misiek
Może i masz rację, ale
1.Ta dolegliwość trwa już półtora roku;
2. Cztery wizyty w ASO na tą samą dolegliwość;
3. Każdorazowo staram się przeskanować po tym incydencie OBDeleven;
4. Za każdym razem wyskakuje błąd (52) Elektronika drzwi przedniego pasażera, Jednostka zamykająca centralnego zamka, niewiarygodny sygnał, kod błędu B122D29, status SPORADYCZNA.
Będąc w ASO próba naprowadzenia na ten błąd zawsze kończyła się My mamy własne metody sprawdzania i nie interesują nas wskazania OBDeleven.
Jak wspomniałem trwa to już trochę czasu. Są tygodnie, że jest wszystko ok. Ale są dni, że otwiera się zamek i zamyka po kilka razy.
Z uwagi na kwestie związane z ubezpieczeniem AC/leasingiem itd. nie bawiłbym się dłużej w samodzielne chodzenie do salonu, tylko poszedł do prawnika i zlecił wysłanie pisma z żądaniem usunięcia wady. Wadliwie działający zamek, świadomość tej wady i "nic nie zrobienie" z nią może w skrajnej sytuacji doprowadzić nawet do odmowy wypłaty ubezpieczenia, gdyby doszło do kradzieży pojazdu (czego oczywiście nie życzę). Warto przynajmniej stworzyć sobie jakąś "podkładkę", że wadę tę zgłaszano do producenta, który uznał "że TMTM"

Misiek
Posty: 2398
Rejestracja: 20 sie 2020, 21:30
Lokalizacja: Białystok
Samochód: Ateca 1.5 DSG Xperience + Ford Galaxy
Podziękował: 727 razy
Otrzymał podziękowań: 1169 razy

Re: Szybkie ? - szybkie odpowiedzi !

Post autor: Misiek »

lusiak pisze:
04 cze 2021, 16:02
Misiek
Może i masz rację, ale
1.Ta dolegliwość trwa już półtora roku;
2. Cztery wizyty w ASO na tą samą dolegliwość;
3. Każdorazowo staram się przeskanować po tym incydencie OBDeleven;
4. Za każdym razem wyskakuje błąd (52) Elektronika drzwi przedniego pasażera, Jednostka zamykająca centralnego zamka, niewiarygodny sygnał, kod błędu B122D29, status SPORADYCZNA.
Będąc w ASO próba naprowadzenia na ten błąd zawsze kończyła się My mamy własne metody sprawdzania i nie interesują nas wskazania OBDeleven.
Jak wspomniałem trwa to już trochę czasu. Są tygodnie, że jest wszystko ok. Ale są dni, że otwiera się zamek i zamyka po kilka razy.
No to o tym wcześniej nie pisałeś - w świetle powyższego jednym słowem niestety "dupa blada".
Hmmm, to dziwne, u mnie działa normalnie :lol:

Mar
Posty: 123
Rejestracja: 12 paź 2020, 21:25
Samochód: Ateca Exc, 1.5tsi DSG, Velvet Red, 2020 przed lift
Podziękował: 51 razy
Otrzymał podziękowań: 8 razy

Re: Szybkie ? - szybkie odpowiedzi !

Post autor: Mar »

geranium pisze:
02 cze 2021, 16:12
Mar pisze:
01 cze 2021, 19:12
Zdarzyło wam się, że po nocy nagle był reset "radia". Mam zzerowane liczniki przebiegu. Jakby się odbyl jakiś reset. Auto normalnie odstawione na parking.
Hmmm
słaby akumulator.. auto odłącza moduły aby rano mogło normalnie odpalić

prosty test odłączasz kabelek do akumulatora z start/stop i problem nigdy nie powrócił z uwagi na "lepsze ładowanie"
W innym wątku sailor 88 pisze, aby tego odłączenia nie robić

ampartumpur
Posty: 14
Rejestracja: 17 kwie 2021, 11:47
Samochód: planuję zakup pierwszego samochodu
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Szybkie ? - szybkie odpowiedzi !

Post autor: ampartumpur »

Gdzie reguluję się głośność komunikatów z google maps przy korzystaniu z Android Auto ?

JACA
Posty: 305
Rejestracja: 30 kwie 2019, 19:15
Lokalizacja: TG
Samochód: Ateca FR 2.0 TSI DSG 4Drive
Podziękował: 179 razy
Otrzymał podziękowań: 52 razy

Re: Szybkie ? - szybkie odpowiedzi !

Post autor: JACA »

ampartumpur pisze:
09 cze 2021, 10:29
Gdzie reguluję się głośność komunikatów z google maps przy korzystaniu z Android Auto ?
Dokładnie Ci nie powiem, bo piszę z pamięci, ale klikasz na opcje - ustawienia audio i pojawia się na ekranie komunikat, że poziom głośności możesz w tym momencie zmienić pokrętłem głośności radia.
Za ten post autor JACA otrzymał podziękowanie:
ampartumpur (11 cze 2021, 23:23)
Ocena: 5.26%
--
Jaca

Awatar użytkownika
Walt
Posty: 229
Rejestracja: 23 paź 2017, 8:42
Lokalizacja: Wielkopolska
Samochód: Seat Ateca 2.0TSI Xperience
Podziękował: 16 razy
Otrzymał podziękowań: 11 razy

Re: Szybkie ? - szybkie odpowiedzi !

Post autor: Walt »

Wystarczy że ściszysz w trakcie komunikatu z nawigacji.
Za ten post autor Walt otrzymał podziękowanie:
ampartumpur (11 cze 2021, 23:23)
Ocena: 5.26%
Była 1,4TSI Xcellence.
Jest 2.0TSI Xperience.

ODPOWIEDZ