Generalnie wymiana samych opon nigdy nie wymaga żadnego programowania, jedyne co to warto napomnieć wulkanizatorowi o tym fakcie, że są, choć dobry wulkanizator wie i nigdy nie włoży łyżki przy wentylu no ale różne są przypadki..Mar pisze: ↑20 paź 2020, 19:43Wlasnie takiej odpowiedzi oczekiwałem.Kuchar pisze: ↑20 paź 2020, 19:38W Atece nie ma klasycznego czujniki ciśnienia więc nie musisz programować za każdym razem.Mar pisze: ↑20 paź 2020, 19:35Ja akurat kupuje Atece z poprzedniej generacji przed liftingiem i miałem plan że mając 18 na lato to kupić 17 na zimę.
Tylko te wszystkie czujniki, dodatkowe koszty i info od wulkanizatora mnie sprowadziły na ścieżkę poszukiwania swojej drogi, czy warto kupić drugi komplet czy też nie
Osobiście polecam drugi komplet kół, wymiana na placu bez kolejek i za 0zł, choć dobrze raz na jakiś czas wyważyć.
Czyli kupuje komplet opon bez czujników i sam mogę sobie koła zmieniać kiedy mi pasuje?
Brzmi to zbyt fantastycznie
Tak czy inaczej ciśnienie powietrza odczytuje się z czujnika ABSu więc w przypadku Ateki klasycznego czujnika ciśnienia w feldze nie znajdziesz.
Doprecyzowując, kupujesz inne felgi (bez czujników), opony jakie chcesz (fajnie gdyby były zgodne z homologacją ) i dokładnie tak jak mówisz - zmieniasz we własnym zakresie, nawet w domowych warunkach.
edit; nie zauważyłem, że mnie uprzedzono