pofsak pisze:overheat pisze: ↑24 lut 2021, 16:55
pjaz pisze: ↑24 lut 2021, 13:13
overheat: czy mógłbyś zdradzić ile zapłaciłeś za montaż haka Westfalia z kodowaniem i częściami? Czy były konieczne jakieś nacięcia w zderzaku?
Mi warsztat w Gdańsku wycenił całość na 2900 zł.
3100 we Wrocławiu. Hak Westfalia demontowany na kluczyk, gniazdo 13 pin, wiazka dedykowana Westfalia, montaż, kodowanie. Wszystko poszło OK, działa, czujniki cofania wykrywają przyczepę prawidłowo. Nie było cięcia, zderzak (przynajmniej u mnie) ma wielki otwór pod hak z fabryki.
Mógłbyś powiedzieć, gdzie montowałeś hak?
Z Seata na Brücknera otrzymałem taką wycenę: koszt montażu haka to ok 1500 zł. Cena części 3500 zł.
Moja Ateca jest już wyposażona w preinstalację haka holowniczego.
Jeśli ten hak za 3500 to jest hak OEM, składany elektrycznie, to na Twoim miejscu rozważyłbym zakup OEM.
Jest wygodniejszy, aby go schować naciskasz przycisk i kopiesz i haka nie ma. To samo z rozkładaniem.
Ten na kluczyk może jest ok, ale musisz się schylać, wkładać kluczyk, brudzić, wozić go w bagażniku jak jest zdemontowany.
Jak tak zrobiłem i jestem zadowolony.
Wysłane z mojego SM-N975F przy użyciu Tapatalka