Stłuczka prkingowa
- paprotek
- Posty: 501
- Rejestracja: 08 cze 2017, 6:49
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Ateca FR 2.0 TSI
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Stłuczka prkingowa
Wymieniać błotnik znaczy ciąć i spawać cała ćwiartkę? Słabo :/ ale patrząc na zdjęcie to pewnie inaczej będzie ciężko bez grubej warstwy szpachli...
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
- Endrju
- Moderator
- Posty: 3726
- Rejestracja: 11 maja 2017, 0:50
- Lokalizacja: Świdwin
- Samochód: Seat Ateca FL 1.5 TSI 150KM
- Podziękował: 89 razy
- Otrzymał podziękowań: 153 razy
- zinger
- Posty: 439
- Rejestracja: 08 lis 2017, 10:09
- Lokalizacja: Kraków
- Samochód: Ateca Xcl 1.4 DSG Samoa Orange
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Stłuczka prkingowa
W nowym aucie na pewno nie zgodzil bym sie na klepanie. Tylko wymiana na nowe, oryginalne czesci i naprawa zgodna z technologia producenta. Problem w tym, ze tak naprawde nie am gwarancji, ze ASO tak wlasnie to zrobi. Juz nie raz slyszalo sie jak ASO zleca naprawy blacharsko-lakiernicze podwykonawcom, a tacy beda chcieli przeciez zarobic itd...
W tym przypadku w gre wchodzi wstawienie cwiartki, nowa lampa, zderzak i nie wiadomo czy cos pod spodem nie jest uszkodzone. Jedyna opcja to zostawic auto w ASO, niech rozbiora i zrobia dokladne ogledziny. Brac auto zastepcze na czas naprawy z OC sprawcy i robic bezgotowkowo, niech sie ASO z TU buja o kase.
W tym przypadku w gre wchodzi wstawienie cwiartki, nowa lampa, zderzak i nie wiadomo czy cos pod spodem nie jest uszkodzone. Jedyna opcja to zostawic auto w ASO, niech rozbiora i zrobia dokladne ogledziny. Brac auto zastepcze na czas naprawy z OC sprawcy i robic bezgotowkowo, niech sie ASO z TU buja o kase.
-
- Posty: 1138
- Rejestracja: 06 maja 2017, 10:28
- Lokalizacja: Oława
- Samochód: Seat Ateca 1.4TSI /KIA SPORTAGE MHEV 2022 BL
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: Stłuczka prkingowa
Myśle,że powinieneś oddac autko do ASO.Wymiana całego błotnika to nie tragedia,jeśli będzie zrobione fachowo.Na klepanie i szpachlę ja bym się nie godził.zinger pisze: ↑06 maja 2018, 11:56W nowym aucie na pewno nie zgodzil bym sie na klepanie. Tylko wymiana na nowe, oryginalne czesci i naprawa zgodna z technologia producenta. Problem w tym, ze tak naprawde nie am gwarancji, ze ASO tak wlasnie to zrobi. Juz nie raz slyszalo sie jak ASO zleca naprawy blacharsko-lakiernicze podwykonawcom, a tacy beda chcieli przeciez zarobic itd...
W tym przypadku w gre wchodzi wstawienie cwiartki, nowa lampa, zderzak i nie wiadomo czy cos pod spodem nie jest uszkodzone. Jedyna opcja to zostawic auto w ASO, niech rozbiora i zrobia dokladne ogledziny. Brac auto zastepcze na czas naprawy z OC sprawcy i robic bezgotowkowo, niech sie ASO z TU buja o kase.
Seat Ateca 1.4 TSI DSG7 /KIA SPORTAGE MHEV 2022 BL