Seat ateca 4drive- test rolek
-
- Posty: 92
- Rejestracja: 11 cze 2018, 13:56
- Samochód: Civic
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Seat ateca 4drive- test rolek
Bardziej to było pokazanie napędu jak sobie radzi, mogłem przy wyższych obrotach to zrobić i wtedy łatwiej mu to szło. Całkiem inaczej to wyglada tutaj, a inaczej zimą gdzie mimo sporych podjazdów po śniegu można było z łatwością zatrzymać się i ruszyć ponownie. Moja subiektywna opinia
- hetman72
- Posty: 194
- Rejestracja: 23 paź 2018, 19:52
- Lokalizacja: Piła
- Samochód: Seat ATECA FR 2.0 TSI DSG 4Drive Biały
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Seat ateca 4drive- test rolek
Napędy różne, ale Mitsubishi nie wypadł wcale tak rewelacyjnie, minimalnie lepiej ale jak na prawdziwy napęd 4x4 to tak sobie.
A 4drive jak na wspomagacza to jest zupełnie wystarczający i mi to pasuje.
A 4drive jak na wspomagacza to jest zupełnie wystarczający i mi to pasuje.
Seat ATECA FR 2.0 TSI DSG 4Drive Biały
- paprotek
- Posty: 501
- Rejestracja: 08 cze 2017, 6:49
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Ateca FR 2.0 TSI
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Seat ateca 4drive- test rolek
Może tylko mi się tak wydaje, ale ruszanie Ateca było spokojne i delikatne, podczas gdy Mitsubishi ruszało z większym impetem. Wydaje mi się, że gdyby mocniej wcisnąć pedał gazu w Atece to dużo lepiej by sobie poradziła. Ja tak to widzę.
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
- hetman72
- Posty: 194
- Rejestracja: 23 paź 2018, 19:52
- Lokalizacja: Piła
- Samochód: Seat ATECA FR 2.0 TSI DSG 4Drive Biały
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Seat ateca 4drive- test rolek
Nie ma przepaści między tymi samochodami.
Może w terenie czy w trudnych warunkach Mitsubishi by się wykazało, ale po tym teście to mam wątpliwości.
Oglądałem trochę tych testów i większość pokazywała większe różnice między samochodami niż między tymi powyżej.
W piątek odbieram autko to się przekonam jak jeździ
Może w terenie czy w trudnych warunkach Mitsubishi by się wykazało, ale po tym teście to mam wątpliwości.
Oglądałem trochę tych testów i większość pokazywała większe różnice między samochodami niż między tymi powyżej.
W piątek odbieram autko to się przekonam jak jeździ
Seat ATECA FR 2.0 TSI DSG 4Drive Biały
-
- Posty: 92
- Rejestracja: 11 cze 2018, 13:56
- Samochód: Civic
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: Seat ateca 4drive- test rolek
Jeśli chodzi o techniczne aspekty to prawie jest to samo w obydwu samochodach, ateca bardziej kontroluje koła i stara się je przyhamować nie wprowadzając na zbyt wysokie obroty. Mitsubishi wysoko wprowadza obroty, a później koła hamuje.
- hetman72
- Posty: 194
- Rejestracja: 23 paź 2018, 19:52
- Lokalizacja: Piła
- Samochód: Seat ATECA FR 2.0 TSI DSG 4Drive Biały
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Seat ateca 4drive- test rolek
To wprowadzanie na wysokie obroty mnie trochę martwi.
To jednak mniejsza przyczepność, zrywanie przyczepności lub jak złapie przyczepność i samochód wyszczeli do przodu i w coś walnie, to może być nieprzyjemnie.
----
Ale niby ten symetryczny AWD miał być taki super i nie do pokonania. A prawda jest jak zwykle gdzieś pośrodku.
Seat ATECA FR 2.0 TSI DSG 4Drive Biały
-
- Posty: 131
- Rejestracja: 11 lip 2018, 7:18
- Samochód: Ateca FR 1.4 4Drive DSG
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
Re: Seat ateca 4drive- test rolek
Cudów nie ma, tzn. blokad nie ma
Sprawność każdego tego typu napędu opiera się na elektronice, a ewentualne różnice w działaniu, to po prostu różny sposób jej programowania przez producentów.
- thecichy
- Posty: 449
- Rejestracja: 14 paź 2018, 18:38
- Lokalizacja: Łódź
- Samochód: Seat Ateca FR 2.0 TSI
- Podziękował: 11 razy
- Otrzymał podziękowań: 22 razy
Re: Seat ateca 4drive- test rolek
W napędach dołączanych bardzo dużo zależy od możliwości jednostki sterującej, im ta bardziej dopracowana tym napęd będzie skuteczniejszy. Kiedyś miałem bardziej ambiwalentny stosunek do takich napędów ale dziś haldex 5 generacji pokazuje, że jest bardzo sprawny. Czy wciąż gorszy od stałego, nie dołączanego napędu czy np. od torsena? Nie da się już jednoznacznie na to pytanie odpowiedzieć ale gdyby pominąć ciężki teren chyba raczej już nie jest