Analogowy człowiek vs Elektroniczny samochod

Dyskusje na temat Seata Ateca I generacji (2016-)
Teo
Posty: 493
Rejestracja: 30 gru 2018, 0:09
Samochód: 2.0 TSI
Podziękował: 39 razy
Otrzymał podziękowań: 22 razy

Re: Analogowy człowiek vs Elektroniczny samochod

Post autor: Teo »

@Geranium - nie pisalbym tak.. zostaniesz zaraz strollowany ze ateca jest idealna swietna i sie czepiasz. Jest bardzo dobra - ale nie idealna. A za 100+ k oczekiwalbym jednak produktu prawie idealnego.

@Endrju - co do znikajace dane nie sa do pokazania, ale moge podac "procedure" ktora trzeba przejsc, zeby odtworzyc bledne zachowanie. Co zaraz zrobie w zdaniu ponizej. Natomiast jelsi chodzi o inne sprawy, to nigdzie nie napisalem, ze sa to usterki. Dla mnie sa to wady auta, ale nie "wady fabryczne". Po prostu subiektywne spostrzezenia nt. uzytecznosci. To tak jakbym napisal, ze gama kolorow lakierow Ateki nie podoba mi sie. Ale naprawde to nie bylby powod do trolowania i wysmiewania.
Uzytkownicy trollujacy i brak twardej reakcji moderatora utwierdzioi mnie w przekonaniu ze nie ma sensu kontynuowac tego tematu. Wydawalo mi sie, ze byloby dobrze wrzucic wszystkie moje przemyslenia nt. auta w jedno miejsce - niektorzy uznaja je wtedy za smietnik chorego umyslu, a inni za ciekawy zbior spostrzezen - tak czy inaczej nie bedzie kilkunastu tematow na forum - kazdy o innej sprawie. Ale panowie trollujacy wskazali ze tak bedzie lepiej - wiec w tym temacie wciaz zostana moje przemyslenia o moich SUBIEKTYWNYCH wadach i problemach z autem, a do konkretnych wad fanrycznych bede zakladach kolejne i kolejne wątki. Film zostanie dodany w stosownym wątku w dziale o benzynie, a znikajace dane - zaraz powstanie nowy wątek.



Sponsor

Re: Analogowy człowiek vs Elektroniczny samochod

Sponsor


Luk4as
Posty: 848
Rejestracja: 09 sie 2017, 21:00
Samochód: Skoda
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 27 razy

Re: Analogowy człowiek vs Elektroniczny samochod

Post autor: Luk4as »

@Teo za 100+ produkt prawie idealny ? Przecież to najtańszy pseudo suv na rynku. Wiec trudno tu wymagać idealności. Tak jak pisałeś, Twój kolega ma samochód za 300 k i nie jest on idealny .... a za 100 k chciałbyś mieć prawię idealny ...

Awatar użytkownika
Endrju
Moderator
Posty: 3725
Rejestracja: 11 maja 2017, 0:50
Lokalizacja: Świdwin
Samochód: Seat Ateca FL 1.5 TSI 150KM
Podziękował: 88 razy
Otrzymał podziękowań: 153 razy

Re: Analogowy człowiek vs Elektroniczny samochod

Post autor: Endrju »

Dokładnie. Ja wiem że 100k PLN to jest dużo kasy ale nie dla takich firm. Dzisiaj VW golf wyposażony kosztuje ponad 100k PLN więc nie wymagamy cudów. Ostatnio jechałem kumpla a6 za ponad 250k PLN i 1.5 roczną i skrzypi mu półka w bagażniku.
Jest- Seat Ateca FL 1.5 TSI ACT DSG7 150KM Xperience
Był - Seat Ateca 1.4 TSI ACT DSG7 150KM Xcellence
Obrazek

Teo
Posty: 493
Rejestracja: 30 gru 2018, 0:09
Samochód: 2.0 TSI
Podziękował: 39 razy
Otrzymał podziękowań: 22 razy

Re: Analogowy człowiek vs Elektroniczny samochod

Post autor: Teo »

Czyli za 2 zł mam nie oczekiwac chleba, tylko paki chemicznej zwiazanej wodą? Za 500 zl mam nieoczekiwac telefonu? Zupelnie nei rozumiem takiego podejscia - dajecie takim mysleniem zgode na bycie oszukiwani. Placimy duze pieniadze i otrzymujemy idealne auto - wg. producenta. Ja naprawde nie oczekuje niczego innego niz to co jest reklamowane. A to ze reklama nie zawsze sie zgadza z rzeczywisoscia? Trudno - to problem sprzedawcy i UOKiK`u. Na pewno nie zamierzam za 100 k usprawiedliwiac biednego koncernu, ktory oddaje niedorobke.

Teo
Posty: 493
Rejestracja: 30 gru 2018, 0:09
Samochód: 2.0 TSI
Podziękował: 39 razy
Otrzymał podziękowań: 22 razy

Re: Analogowy człowiek vs Elektroniczny samochod

Post autor: Teo »

@Frodo, ja sie odnosilem nie do Endrju, tylko do Luk4as, ktory za kazdym razem, generalnie, kaze mi sie odczepic od Ateki i nie marudzic. Ale teraz juz wiem czemu - na innym wątku napisal, ze jest mechanikiem Seata, wiec po prostu broni swojego pracodawcy.

Jak JEST to ja wiem. Ale to nie znaczy ze mam spuszczac glowe i sie z tym zgadzac. VW nie jest "warzywniakiem" na rogu, gdzie moglbym przymknac oko na jakies niedociagniecia, lub wrecz klamstwa, bo wlasciciel jest mily i placi ogromny ZUS i ledwo co wiaze koniec z koncem. VW jest miedzynarodowa korporacja, od ktorej bede oczekiwac dokladnie tego, co jest reklamowane. Poki co jedyny pozytyw sytuacji, to sprzedawca - slaon Seata, gdzie cala sprawa sie toczy. Jak dla mnie pelen profesjonalizm. Szkoda tylko ze muszą sprzedawac cos co dziala zle. Bo jak dla mnie to oni sa w najgorszej sytuacji. Ale zobaczymy. Ja tu nie odpuszcze poki nie bede miec normalnie jezdzacego auta. Czy to sie skonczy polubownie, w sądzie, czy w dowolnym trybunale UE i mediach - nie ma znaczenia, jestem przygotowany na wszystko. Ale bede miec auto bez tych problemow z silnikiem.

Polecam artykul juz tu gdzies cytowany: https://www.auto-swiat.pl/testy/testy-n ... st/h4ffnly

Cytat z w/w:
"Seat Tarraco 1.5 TSI – ale dlaczego on gaśnie?!
Wystarczy przejechać kilka kilometrów po zatłoczonym mieście w godzinach szczytu, by znienawidzić procedurę homologacyjną WLTP, która z pewnością wpłynęła na charakterystykę silnika 1.5 TSI zastosowanego w Tarraco: ten silnik po prostu „nie ma dołu”, albo przy ruszaniu wkręcamy go na nierozsądnie wysokie obroty i podpalamy sprzęgło, albo gaśnie. Jeśli ktoś wysiadł z diesla, który ma siłę na niskich obrotach i pozwala ruszać autem bez wysiłku i zastanawiania się, jak to zrobić gładko, a potem wsiądzie do Tarraco 1.5 TSI, to auto będzie mu gasło przez wiele dni, zanim się nie przyzwyczai, a potem jeszcze okazjonalnie zawsze wtedy, gdy się zapomni.

Mnie ten piękny SUV Seata zgasł przy ruszaniu kilkanaście razy i na nic funkcja automatycznego uruchamiania zdławionego silnika, bo zanim się uruchomi, już z tyłu ktoś się irytuje, i słusznie! Ale może ja nie umiem jeździć? Pytam zatem młodszego kolegę, który tym autem jeździł wcześniej: gasł ci? No... gasł. Proszę innego kolegę, żeby przejechał tym autem parę kilometrów: no i jak? Jakiś dziwny ten silnik... Gasł? No... gasł. Pewnie wszystkim gaśnie, tylko nie każdy się do tego przyzna!"

Luk4as
Posty: 848
Rejestracja: 09 sie 2017, 21:00
Samochód: Skoda
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 27 razy

Re: Analogowy człowiek vs Elektroniczny samochod

Post autor: Luk4as »

@Teo jak czytam Twoje wypowiedzi to widzę, że jest problem. Jak czytam, że jestem mechanikiem Seata to wiem, że ten problem na pewno nie jest z samochodem ;)

root
Administrator
Posty: 731
Rejestracja: 13 lis 2016, 13:58
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Volvo V90
Podziękował: 748 razy
Otrzymał podziękowań: 79 razy

Re: Analogowy człowiek vs Elektroniczny samochod

Post autor: root »

Proszę o zaprzestanie wycieczek osobistych. Od teraz. Dziękuję.

Teo
Posty: 493
Rejestracja: 30 gru 2018, 0:09
Samochód: 2.0 TSI
Podziękował: 39 razy
Otrzymał podziękowań: 22 razy

Re: Analogowy człowiek vs Elektroniczny samochod

Post autor: Teo »

To juz nie w ramach wycieczek osobistych, tylko wskazujac co napisal sam o sobie Luk4as w innym temacie:
Luk4as pisze:
06 maja 2019, 12:16
@jodrak a Ty pracując w serwisie czytałbyś ? Bo ja mając rodzinę, dzieci, znajomych wychodzę z pracy i zapominam o niej. A w pracy ? Będąc mechanikiem w Seacie siedzę wymieniam klocki, płyny, tarcze a jest jakiś problem którego nie widzę, to mówię o tym otwarcie, a jeśli jest problem z którym sobie nie radzę to zgłaszam do centrali i niech centrala wymyśla algorytm rozwiązania problemu.

Nikt za siedzenie na forum nie płaci ... to jest moje zdanie.
Takze rozumiem dlaczego masz zle nastawienie do kazdego kto wskazuje problemy z tym autem, skoro jestes pracownikiem Seat.
Natomiast jak dla mnie, Adminie, spokojnie ten temat mozna by oczyscic z niemerytorycznych postow. I moich i innych.

Luk4as
Posty: 848
Rejestracja: 09 sie 2017, 21:00
Samochód: Skoda
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 27 razy

Re: Analogowy człowiek vs Elektroniczny samochod

Post autor: Luk4as »

@Teo zbyt dosłownie bierzesz niektóre rzeczy. Mogłem to przewidzieć i napisać "gdybym był mechanikiem", przecież już pisałem, że mechanicy mają co robić z czasem wolnym a nie czytać o Twoich problemach.

Awatar użytkownika
Lava
Posty: 212
Rejestracja: 17 paź 2019, 9:12
Samochód: Seat ateca, 2.0 tsi 190 km, lava blue
Podziękował: 31 razy
Otrzymał podziękowań: 68 razy

Re: Analogowy człowiek vs Elektroniczny samochod

Post autor: Lava »

Witam. Ustawianie wygaszacza ekranu na 10s po każdym ponownym uruchomieniu się anuluje, jak zrobić żeby nie dochodziło do tego? Tak samo jest po ustawieniu trybu jazdy wraca na normal? Pozdrawiam
2.0 tsi 190km, :D Sąd sądem, ale sprawiedliwość musi być po naszej stronie :D

ODPOWIEDZ