Dlatego ja rezygnowałem z czego się tylko dało, żeby choć trochę zminimalizować usterki w dłuższym użytkowaniu może jestem starej daty ale dlamnie jest nie przydatne - elektryczna klapa, szyberdach, czujnik martwego, tempomat, kamera 360, podgrzewane fotele. Karmią nas pseudoekologia normy spalin dokręcają, tymczasem poszli w plastik wszędzie ekologiczny? Plastikbentley pisze: ↑13 lis 2020, 16:45To niestety prawda że im więcej elektroniki w aucie tym więcej może się popsuć. Jeśli uznać takie myślenie za wzorzec to nikt nowych zaawansowanych aut by nie kupował (i nie tylko aut, RTV AGD itp).
W drugim aucie, Aronie również mam blind spot i uważam za bardzo przydatne narzędzie. Wogole ta Arona to już nowsza generacja powiedzmy po budzie Ateci która była budowana na Leonie starszym chyba. Widać że już wtedy była duża różnica bo tam nie miałem żadnych problemów, a systemów jest również sporo. Środek również wydaje się jakby bardziej zgrany w sensie spasowania itd. W Atece już ten blind spot, trzeszczący VC oraz podłokietnik w drzwiach kierowcy na który czekam pół roku na cześć do wymiany. Ach liczę że to koniec awarii bo jeśli się pojawia następne to naprawdę będzie czas na zmianę marki.
czujniki martwego pola i wyjazdu z parkingu - problem
- Lava
- Posty: 212
- Rejestracja: 17 paź 2019, 9:12
- Samochód: Seat ateca, 2.0 tsi 190 km, lava blue
- Podziękował: 31 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: czujniki martwego pola i wyjazdu z parkingu - problem
2.0 tsi 190km, Sąd sądem, ale sprawiedliwość musi być po naszej stronie
-
- Posty: 171
- Rejestracja: 24 lip 2018, 7:39
- Lokalizacja: Kraków i okolice
- Samochód: Ateca Excellence 2.0 TSI 4drive
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: czujniki martwego pola i wyjazdu z parkingu - problem
Ja też jestem starej daty, ale bez tych wszystkich bajerów poprostu już nie mógłbym żyć.Lava pisze:może jestem starej daty ale dlamnie jest nie przydatne - elektryczna klapa, szyberdach, czujnik martwego, tempomat, kamera 360, podgrzewane fotele. Karmią nas pseudoekologia normy spalin dokręcają, tymczasem poszli w plastik wszędzie ekologiczny? Plastik
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
- Ocena: 5.26%
-
- Posty: 64
- Rejestracja: 26 paź 2018, 13:00
- Samochód: Seat Ateca FR 2.0TSI 4drive
- Podziękował: 11 razy
- Otrzymał podziękowań: 8 razy
Re: czujniki martwego pola i wyjazdu z parkingu - problem
Witam,
kontaktowalem sie z moim ASO i nie mieli nigdy problemu z blind spot w zadnym aucie co mnie zaniepokoilo bo beda od zera inwestygowac. Oczywiscie zostalem poinformowany, ze czujnik moze nie dzialac z powodu brudnego auta, uszkodzenia mechanicznego, obecnosci elementow zaklocajacych prace (antyrdar itp). Rzecz jasna u mnie zadna z tych rzeczy nie wystepuje, a problem pojawil sie nagle podczas jazdy.
Umowie sie pod koniec listopada bo zapewne trzeba bedzie oddac auto na 1-2 dni do weryfikacji. Coz, licze ze ogarna...
kontaktowalem sie z moim ASO i nie mieli nigdy problemu z blind spot w zadnym aucie co mnie zaniepokoilo bo beda od zera inwestygowac. Oczywiscie zostalem poinformowany, ze czujnik moze nie dzialac z powodu brudnego auta, uszkodzenia mechanicznego, obecnosci elementow zaklocajacych prace (antyrdar itp). Rzecz jasna u mnie zadna z tych rzeczy nie wystepuje, a problem pojawil sie nagle podczas jazdy.
Umowie sie pod koniec listopada bo zapewne trzeba bedzie oddac auto na 1-2 dni do weryfikacji. Coz, licze ze ogarna...
- Grz_Bo
- Posty: 453
- Rejestracja: 15 lis 2020, 8:48
- Samochód: Seat Leon
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 165 razy
Re: czujniki martwego pola i wyjazdu z parkingu - problem
Tu człowiek wspomina o tym samym problemie co u Ciebie.bentley pisze:Witam,
kontaktowalem sie z moim ASO i nie mieli nigdy problemu z blind spot w zadnym aucie co mnie zaniepokoilo bo beda od zera inwestygowac. Oczywiscie zostalem poinformowany, ze czujnik moze nie dzialac z powodu brudnego auta, uszkodzenia mechanicznego, obecnosci elementow zaklocajacych prace (antyrdar itp). Rzecz jasna u mnie zadna z tych rzeczy nie wystepuje, a problem pojawil sie nagle podczas jazdy.
Umowie sie pod koniec listopada bo zapewne trzeba bedzie oddac auto na 1-2 dni do weryfikacji. Coz, licze ze ogarna...
Pozdrawiam,
Grzegorz
-
- Posty: 64
- Rejestracja: 26 paź 2018, 13:00
- Samochód: Seat Ateca FR 2.0TSI 4drive
- Podziękował: 11 razy
- Otrzymał podziękowań: 8 razy
Re: czujniki martwego pola i wyjazdu z parkingu - problem
Wiem, ogladalem to i pomyslalem sobie ze fajnie ze moja Ateca jest prawie bez wad. I nagle po poltorej miesiaca i mnie dopadloGrz_Bo pisze: ↑19 lis 2020, 12:11Tu człowiek wspomina o tym samym problemie co u Ciebie.bentley pisze:Witam,
kontaktowalem sie z moim ASO i nie mieli nigdy problemu z blind spot w zadnym aucie co mnie zaniepokoilo bo beda od zera inwestygowac. Oczywiscie zostalem poinformowany, ze czujnik moze nie dzialac z powodu brudnego auta, uszkodzenia mechanicznego, obecnosci elementow zaklocajacych prace (antyrdar itp). Rzecz jasna u mnie zadna z tych rzeczy nie wystepuje, a problem pojawil sie nagle podczas jazdy.
Umowie sie pod koniec listopada bo zapewne trzeba bedzie oddac auto na 1-2 dni do weryfikacji. Coz, licze ze ogarna...
Pozdrawiam,
Grzegorz
-
- Posty: 673
- Rejestracja: 24 cze 2019, 23:55
- Samochód: inne
- Podziękował: 15 razy
- Otrzymał podziękowań: 29 razy
Re: czujniki martwego pola i wyjazdu z parkingu - problem
Wczoraj odebrałem samochód z teoretycznie usuniętą usterką, póki co wszystko działa jak należy, a ponoć przestawione były radary w tylnym zderzaku + źle skalibrowane czujniki.
Mam tylko nadzieję, że problem został zażegnany raz na zawsze..
Dodam tylko, że czas naprawy samochodu to 5 dni roboczych, oczywiście naprawa w ramach gwarancji.
Mam tylko nadzieję, że problem został zażegnany raz na zawsze..
Dodam tylko, że czas naprawy samochodu to 5 dni roboczych, oczywiście naprawa w ramach gwarancji.
-
- Posty: 64
- Rejestracja: 26 paź 2018, 13:00
- Samochód: Seat Ateca FR 2.0TSI 4drive
- Podziękował: 11 razy
- Otrzymał podziękowań: 8 razy
Re: czujniki martwego pola i wyjazdu z parkingu - problem
Shit, ale czas naprawy to przegiecie. Choc z drugiej strony pocieszajace ze naprawili, oby na zawsze
-
- Posty: 64
- Rejestracja: 26 paź 2018, 13:00
- Samochód: Seat Ateca FR 2.0TSI 4drive
- Podziękował: 11 razy
- Otrzymał podziękowań: 8 razy
Re: czujniki martwego pola i wyjazdu z parkingu - problem
To była pierwsza wizyta auta na naprawę tego czujnika ? Mówili wcześniej ile to może potrwać czy tak nagle 5 dni bez auta zostałeś?
-
- Posty: 673
- Rejestracja: 24 cze 2019, 23:55
- Samochód: inne
- Podziękował: 15 razy
- Otrzymał podziękowań: 29 razy
Re: czujniki martwego pola i wyjazdu z parkingu - problem
Druga, pierwsza to był reset ustawień i rzekome usunięcie usterki (zrobione przy okazji serwisu więc tego samego dnia odebrałem).
Niestety nie mówili nic, specjalnie samochód przywiozłem na 7 rano (piątek), żeby mieli cały dzień roboczy na ten samochód, ale w piątek nic nie było wiadomo, w sobotę/poniedziałek pewnie nikt go nie dotknął, dopiero we wtorek doradcy serwisowemu przypomniało się o mnie i powiedział, że póki co żadne z działań nie przyniosły efektu, finalnie odebrałem w środę..
Zgłosiłem swoje uwagi, że nie tak to powinno wyglądać, ale wiadomo jak to jest z serwisami - wszyscy mili do momentu podpisania umowy.
Niestety nie mówili nic, specjalnie samochód przywiozłem na 7 rano (piątek), żeby mieli cały dzień roboczy na ten samochód, ale w piątek nic nie było wiadomo, w sobotę/poniedziałek pewnie nikt go nie dotknął, dopiero we wtorek doradcy serwisowemu przypomniało się o mnie i powiedział, że póki co żadne z działań nie przyniosły efektu, finalnie odebrałem w środę..
Zgłosiłem swoje uwagi, że nie tak to powinno wyglądać, ale wiadomo jak to jest z serwisami - wszyscy mili do momentu podpisania umowy.