czujniki martwego pola i wyjazdu z parkingu - problem
-
- Posty: 673
- Rejestracja: 24 cze 2019, 23:55
- Samochód: inne
- Podziękował: 15 razy
- Otrzymał podziękowań: 29 razy
Re: czujniki martwego pola i wyjazdu z parkingu - problem
U mnie to samo, przy okazji przeglądu zresetowali i powiedzieli, że żadnych błędów i problem został usunięty.
Nie wiem czy po resecie tak jest, ale czujnik martwego pola był wyłączony więc jeżeli oni usunęli usterkę wyłączając asystenta to brak słów.
Jestem umówiony na serwis, zobaczymy co będzie dalej..
Nie wiem czy po resecie tak jest, ale czujnik martwego pola był wyłączony więc jeżeli oni usunęli usterkę wyłączając asystenta to brak słów.
Jestem umówiony na serwis, zobaczymy co będzie dalej..
-
- Posty: 62
- Rejestracja: 25 lis 2019, 12:14
- Samochód: BMW X1 (U11) 23i
- Podziękował: 12 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
Re: czujniki martwego pola i wyjazdu z parkingu - problem
Mam to samo, ale przy wyższych prędkościach ~160km/h. Dotychczas nie szukałem rozwiązania, po prostu wyłączałem asystenta. W ruchu miejskim, czyli tam gdzie blind spot rzeczywiście się przydaje, działa bez problemów.bentley pisze: ↑12 lis 2020, 13:57Witam, od 2 dni mam również problem z czujnikiem martwego pola. Podczas jazdy na S7 nagle prawy czujnik zaczął świecić gdy jechałem prawym pasem. Święcił tak co jakiś czas bez żadnej przeszkody z boku. Następnego dnia było to samo. Co dziwne lewa strona działa poprawnie.
W przyszłym tygodniu będę się kontaktował z serwisem, ale pytanie do kolegów czy u was wgranie softu faktycznie pomogło ? Czy robili coś więcej, wymieniali ten czujnik czy moduł?
Czekam na pierwszy przegląd i wtedy zgłoszę serwisowi.
- Lava
- Posty: 212
- Rejestracja: 17 paź 2019, 9:12
- Samochód: Seat ateca, 2.0 tsi 190 km, lava blue
- Podziękował: 31 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: czujniki martwego pola i wyjazdu z parkingu - problem
U mnie żadnych problemów bo go nie mam, 20 lat jazdy bez dziwnych czujników i jest elegancko
2.0 tsi 190km, Sąd sądem, ale sprawiedliwość musi być po naszej stronie
-
- Posty: 64
- Rejestracja: 26 paź 2018, 13:00
- Samochód: Seat Ateca FR 2.0TSI 4drive
- Podziękował: 11 razy
- Otrzymał podziękowań: 8 razy
Re: czujniki martwego pola i wyjazdu z parkingu - problem
Ok, dzięki za odpowiedzi, w szczegolnosci ostatniemu koledze bez elektroniki w aucie
Widzę, że robi się to popularniejszy problem. Liczę że serwis to ogarnie, akurat ze swojego jestem dość zadowolony. Zobaczymy czy się uda. Jak cos dam znać w temacie.
Widzę, że robi się to popularniejszy problem. Liczę że serwis to ogarnie, akurat ze swojego jestem dość zadowolony. Zobaczymy czy się uda. Jak cos dam znać w temacie.
-
- Posty: 57
- Rejestracja: 09 lis 2020, 9:33
- Samochód: Ateca FR 2.0
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: czujniki martwego pola i wyjazdu z parkingu - problem
Czujniki martwego pola działają chyba na zasadzie czujników w tylnym zderzaku.
Może przy obecnej deszczowej pogodzie, czujniki zabrudziły się i zaczynają wariować?
Może przy obecnej deszczowej pogodzie, czujniki zabrudziły się i zaczynają wariować?
-
- Posty: 64
- Rejestracja: 26 paź 2018, 13:00
- Samochód: Seat Ateca FR 2.0TSI 4drive
- Podziękował: 11 razy
- Otrzymał podziękowań: 8 razy
Re: czujniki martwego pola i wyjazdu z parkingu - problem
Gdzies na forum chyba widziałem jak ktoś wrzucał zdjęcia i tam chyba są specjalne czujniki dla blind spot, ale moge się mylić. Co do mycia to dobry pomysł, nie zaszkodzi
- Lava
- Posty: 212
- Rejestracja: 17 paź 2019, 9:12
- Samochód: Seat ateca, 2.0 tsi 190 km, lava blue
- Podziękował: 31 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: czujniki martwego pola i wyjazdu z parkingu - problem
Tego dodatkowego czujnika nie brałem w konfiguracji, jeszcze parę innych pierdół nie chciałem ale one były w standardzie więc musiałem to przyjąć z niecheciom
2.0 tsi 190km, Sąd sądem, ale sprawiedliwość musi być po naszej stronie
-
- Posty: 726
- Rejestracja: 10 lut 2019, 18:41
- Samochód: SEAT ATECA 1.5 DSG
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 40 razy
Re: czujniki martwego pola i wyjazdu z parkingu - problem
nie mylisz się są dwa czujnik na rogach auta pod zderzakiem
taki przykład
https://shop.vagsystems.com/pl/kodiaq-n ... 33284.html
https://allegro.pl/oferta/mikrofalowy-c ... 804c6dca6d
Ostatnio zmieniony 12 lis 2020, 17:31 przez geranium, łącznie zmieniany 2 razy.
- Lava
- Posty: 212
- Rejestracja: 17 paź 2019, 9:12
- Samochód: Seat ateca, 2.0 tsi 190 km, lava blue
- Podziękował: 31 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: czujniki martwego pola i wyjazdu z parkingu - problem
No widzisz, a tu się psuja czujniki które nie pracują w ciężkich warunkachFrodo pisze: ↑12 lis 2020, 17:30Para (skądinąd bardzo użytecznych) radarów to drobiazg. Pod maską znajdziesz mnóstwo czujników, które pracują w dużo gorszych warunkach, a ich awaria będzie potencjalnie dużo mniej przyjemna. Taki "urok" nowych aut.
2.0 tsi 190km, Sąd sądem, ale sprawiedliwość musi być po naszej stronie
-
- Posty: 64
- Rejestracja: 26 paź 2018, 13:00
- Samochód: Seat Ateca FR 2.0TSI 4drive
- Podziękował: 11 razy
- Otrzymał podziękowań: 8 razy
Re: czujniki martwego pola i wyjazdu z parkingu - problem
To niestety prawda że im więcej elektroniki w aucie tym więcej może się popsuć. Jeśli uznać takie myślenie za wzorzec to nikt nowych zaawansowanych aut by nie kupował (i nie tylko aut, RTV AGD itp).
W drugim aucie, Aronie również mam blind spot i uważam za bardzo przydatne narzędzie. Wogole ta Arona to już nowsza generacja powiedzmy po budzie Ateci która była budowana na Leonie starszym chyba. Widać że już wtedy była duża różnica bo tam nie miałem żadnych problemów, a systemów jest również sporo. Środek również wydaje się jakby bardziej zgrany w sensie spasowania itd. W Atece już ten blind spot, trzeszczący VC oraz podłokietnik w drzwiach kierowcy na który czekam pół roku na cześć do wymiany. Ach liczę że to koniec awarii bo jeśli się pojawia następne to naprawdę będzie czas na zmianę marki.
W drugim aucie, Aronie również mam blind spot i uważam za bardzo przydatne narzędzie. Wogole ta Arona to już nowsza generacja powiedzmy po budzie Ateci która była budowana na Leonie starszym chyba. Widać że już wtedy była duża różnica bo tam nie miałem żadnych problemów, a systemów jest również sporo. Środek również wydaje się jakby bardziej zgrany w sensie spasowania itd. W Atece już ten blind spot, trzeszczący VC oraz podłokietnik w drzwiach kierowcy na który czekam pół roku na cześć do wymiany. Ach liczę że to koniec awarii bo jeśli się pojawia następne to naprawdę będzie czas na zmianę marki.