Ja byłem. Sprawdzają wzrokowo spaw/zgrzew potrzymujący część pedału, na który kładziemy stopę i hamujemy.
Z tego co tłumaczył serwisant muszą być widoczne punkty spawu/zgrzewu. Brak choć jednego wymusza wymianę.
______________
Pozdrawiam
Grzegorz
akcja serwisowa - gnący/łamiący się pedał hamulca
-
- Posty: 261
- Rejestracja: 18 mar 2020, 12:27
- Samochód: Seat Ateca 1.5 DSG Xperience
- Podziękował: 14 razy
- Otrzymał podziękowań: 17 razy
Re: akcja serwisowa - gnący/łamiący się pedał hamulca
Przy Skodzie piszą: Produkty objęte tym wycofaniem zostały wyprodukowane między 29 czerwca a 31 sierpnia 2020 r.
Przy Audi Q3: Produkty objęte wycofaniem zostały wyprodukowane od tygodnia kalendarzowego 29/2020 do 35 tygodnia kalendarzowego.
Przy Seacie Ateca i Tarraco: Produkty objęte wycofaniem zostały wyprodukowane w 2020 i 2021 r.
Przy Audi Q3: Produkty objęte wycofaniem zostały wyprodukowane od tygodnia kalendarzowego 29/2020 do 35 tygodnia kalendarzowego.
Przy Seacie Ateca i Tarraco: Produkty objęte wycofaniem zostały wyprodukowane w 2020 i 2021 r.
- DarekWa
- Posty: 237
- Rejestracja: 27 sty 2020, 19:20
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Seat Ateca XC 2.0 TSI 190 KM 4Drive DSG7 (RM20)
- Podziękował: 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
Re: akcja serwisowa - gnący/łamiący się pedał hamulca
tak może off top ale oficjalne powiadomienia przedsiębiorców o produktach niebezpiecznych w PL publikowane są przez UOKiK:
https://www.uokik.gov.pl/powiadomienia.php
https://www.uokik.gov.pl/powiadomienia.php
- Ocena: 5.88%
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 16 wrz 2020, 19:37
- Samochód: Ateca 1,5 eco Tsi dsg
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: akcja serwisowa - gnący/łamiący się pedał hamulca
Byłem, zajęło to w serwisie 5 minut. Facet z lusterkiem obejrzał pedał od spodu. Ma być 5 zgrzewów a w trakcie produkcji odkryli, że część pedałów mogła wyjść z trzema. I te trzeba wymienić