Siłowniki elektryczne - regeneracja
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 15 sty 2021, 22:41
- Lokalizacja: Kraków
- Samochód: Ateca 1.4 Xcellence DSG
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Siłowniki elektryczne - regeneracja
Cześć, mam pytanie w temacie siłowników. Oczywiście znana sprawa - pękł mi jeden z przewodów, dwa inne były już lekko przetarte więc wszystkie przelutowałem i zabezpieczyłem termokurczami, ale po około 3 miesiącach mam ten sam problem. I tu pytanie - czy te siłowniki da się rozebrać żeby wymienić przewody w całości? Ma ktoś może jakiś opis/instrukcję?
Ateca 1.4 Xcellence DSG, Samoa Orange
- michal 76
- Posty: 576
- Rejestracja: 07 maja 2017, 10:04
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Samochód: Seat Ateca 1.4 DSG XCELLENCE 4 Drive VW Passat
- Podziękował: 77 razy
- Otrzymał podziękowań: 145 razy
Re: Siłowniki elektryczne - regeneracja
Przerabiam ten problem regularnie. Z tego jak się im przyglądałem to raczej nie da się ich rozebrać.
-
- Posty: 1173
- Rejestracja: 11 wrz 2017, 23:53
- Lokalizacja: Ludwigshafen
- Samochód: Seat Ateca1,4 TSI DSG7 Xcellence
- Podziękował: 34 razy
- Otrzymał podziękowań: 75 razy
Re: Siłowniki elektryczne - regeneracja
Da się, wszystko się dacombayn pisze: ↑11 lis 2024, 16:46Cześć, mam pytanie w temacie siłowników. Oczywiście znana sprawa - pękł mi jeden z przewodów, dwa inne były już lekko przetarte więc wszystkie przelutowałem i zabezpieczyłem termokurczami, ale po około 3 miesiącach mam ten sam problem. I tu pytanie - czy te siłowniki da się rozebrać żeby wymienić przewody w całości? Ma ktoś może jakiś opis/instrukcję?
To jest zgrzane na gorąco trzeba naciąć pierwszą warstwę 1cm od krawędzi tak jak na zdjęciu.
Później trzeba to skleić jakimś dobrym klejem albo jak masz dojście to zespawać spawarką do plastiku.
I gotowe
- Za ten post autor patryk7133 otrzymał podziękowania (w sumie 2):
- kmw (12 lis 2024, 16:14) • Rafiner (12 lis 2024, 22:08)
- Ocena: 10%
-
- Posty: 916
- Rejestracja: 07 paź 2018, 19:02
- Samochód: Seat Ateca 1.5 TSI DSG FR
- Podziękował: 112 razy
- Otrzymał podziękowań: 102 razy
Re: Siłowniki elektryczne - regeneracja
Jaki masz przebieg i ole cykli tygodniowo robisz ?combayn pisze: ↑11 lis 2024, 16:46Cześć, mam pytanie w temacie siłowników. Oczywiście znana sprawa - pękł mi jeden z przewodów, dwa inne były już lekko przetarte więc wszystkie przelutowałem i zabezpieczyłem termokurczami, ale po około 3 miesiącach mam ten sam problem. I tu pytanie - czy te siłowniki da się rozebrać żeby wymienić przewody w całości? Ma ktoś może jakiś opis/instrukcję?
Ja codziennie 2 razy gora dol, a czasem i 4 razy, stad pewnie mnie to nie minie. Mam 53 tys km i 5 lat czyli 20 x 2 x 12 x 5 to co najmniej 2400 razy.
Ateca 1.5 tsi DSG, Radium Grey, wersja FR + extrasy. Eko-pierdoly powyłączane.
-
- Posty: 113
- Rejestracja: 05 wrz 2024, 21:34
- Samochód: Seat Ateca 1,5 TSI DSG
- Podziękował: 15 razy
- Otrzymał podziękowań: 21 razy
-
- Posty: 1173
- Rejestracja: 11 wrz 2017, 23:53
- Lokalizacja: Ludwigshafen
- Samochód: Seat Ateca1,4 TSI DSG7 Xcellence
- Podziękował: 34 razy
- Otrzymał podziękowań: 75 razy
Re: Siłowniki elektryczne - regeneracja
Można, ale oryginały są bardzo drogie są też dużo tańsze zamienniki dobrej jakości z tego, co wiem to 2 firmy to produkują, ale słyszałem, że
z czasem robią się głośne podczas pracy, ale kto co woli.