Prosiłbym o powstrzymanie się z takimi komentarzami.
Koniec z 2.0 w Seat Ateca, tylko Cupra
-
- Posty: 493
- Rejestracja: 30 gru 2018, 0:09
- Samochód: 2.0 TSI
- Podziękował: 39 razy
- Otrzymał podziękowań: 22 razy
Re: Koniec z 2.0 w Seat Ateca, tylko Cupra
To wytlumacz jak to jest - ja bylem na tym forum wielokrotnie wprost obrazany i niewielu mialo z tym problem. A tu spytalem tylko skad bierze sie brak wiedzy o podstawowych procesach gospodarczych. Nikogo nie obrazilem.
To jest alternatywa nie dla Ciebie, tylko dla VW Group - bardzo zmyslna i poprawna pod katem procesow gospodarczych. A to ze 5% klientow bedzie mniej zadowolonych przy znacznym spadku kosztow i uwolnieniu mocy produkcyjnych nie ma specjalnego znaczenia dla duzej korporacji. Bo jesli nie kupisz Seata Ateki kiedy wstepnie myslales o analogicznej Skodzie, albo odwrotnie (bo to sa auta prawie identyczne - do "dzis"), to znaczy ze tym bardziej nie kupisz innego auta, ktore jest juz mocno inne od tych dwoch modeli.
-
- Posty: 493
- Rejestracja: 30 gru 2018, 0:09
- Samochód: 2.0 TSI
- Podziękował: 39 razy
- Otrzymał podziękowań: 22 razy
Re: Koniec z 2.0 w Seat Ateca, tylko Cupra
Byc moze jest to ruch tymczasowy spowodowany wlasnie łańcuchami dostaw... choroba wie. Moze czesci do silnikow jest obecnioe dosc skonczona ilosc. Poza tym Skoda nadal pozostaje z silnikami 1.5 TSI, wiec jesli ktos koniecznie chce Skode i koniecznie benzynowa, to ma co wybierac. To samo z silnikami diesla w Atece - jesli nie bedzie TDI 2.0, to nadal bedzie i tak 1.6, wiec jest co wybierac.
-
- Posty: 80
- Rejestracja: 09 cze 2018, 20:17
- Samochód: Seat Ateca 1.4 TSI 7DSG Xcellence,Audi Q7 3.0TDI
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Re: Koniec z 2.0 w Seat Ateca, tylko Cupra
Tak czytam i czytam ten wątek i się zastanawiam jak to jest. Ktoś coś usłyszał, powtórzył, a tutaj "szaraczki", ja też się do niech wliczam, ustalają strategię dla VAGa
- DarekWa
- Posty: 337
- Rejestracja: 27 sty 2020, 19:20
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Seat Ateca XC 2.0 TSI 190 KM 4Drive DSG7 (RM20)
- Podziękował: 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 20 razy
Re: Koniec z 2.0 w Seat Ateca, tylko Cupra
ja przypominam, że ten silnik ginął już nie raz z oferty czasowo. Raz przed Terraco potem WLTP.
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 305
- Rejestracja: 30 kwie 2019, 19:15
- Lokalizacja: TG
- Samochód: Ateca FR 2.0 TSI DSG 4Drive
- Podziękował: 180 razy
- Otrzymał podziękowań: 52 razy
Re: Koniec z 2.0 w Seat Ateca, tylko Cupra
I tu jest właśnie błąd Twojego założeniaTeo pisze: ↑12 mar 2020, 13:42To jest alternatywa nie dla Ciebie, tylko dla VW Group - bardzo zmyslna i poprawna pod katem procesow gospodarczych. A to ze 5% klientow bedzie mniej zadowolonych przy znacznym spadku kosztow i uwolnieniu mocy produkcyjnych nie ma specjalnego znaczenia dla duzej korporacji. Bo jesli nie kupisz Seata Ateki kiedy wstepnie myslales o analogicznej Skodzie, albo odwrotnie (bo to sa auta prawie identyczne - do "dzis"), to znaczy ze tym bardziej nie kupisz innego auta, ktore jest juz mocno inne od tych dwoch modeli.
Uwierz mi - to że kupiłem Seata nie znaczy, że kupiłbym Skodę. Po prostu nie podoba mi się jej stylistyka. Proste? Proste
Zrozum, ludzie kierują się różnymi kryteriami, czasami kompletnie innymi niż Twoje.
Owszem, swoimi oczekiwaniami mogę skoczyć grupie VW - oni i tak zrobią tak, jaka akurat będzie ich polityka zdobywania rynku, ale czy mogę wyrazić swoją opinię co o tym sądzę, czy niekoniecznie
PS. To, że nie zgadzam się z, jak to nazywasz, "procesami gospodarczymi", nie znaczy, że ich nie rozumiem. Zadałem poniekąd retoryczne pytanie, na które Ty postanowiłeś odpowiedzieć. Cóż....
--
Jaca
Jaca
- hetman72
- Posty: 194
- Rejestracja: 23 paź 2018, 19:52
- Lokalizacja: Piła
- Samochód: Seat ATECA FR 2.0 TSI DSG 4Drive Biały
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Koniec z 2.0 w Seat Ateca, tylko Cupra
VW jako marka często robi dziwne ruchy, jakby sondował rynek, jak np. z info, że Seat ma być marką Premium.
Nie od dzisiaj wiadomo, że Skoda dostawała często ograniczoną i słabszą paletę silników, natomiast Seat miał mniej elektroniki lub mniej funkcjonalną. I niby wszystko jest OK, ale niedosyt pozostaje.
U mnie w samochodzie brakuje np. gniazdka zapalniczki w bagażniku a tego zrozumieć nie mogę.
I tak robione jest pozycjonowanie marki na siłę, zamiast zdać się na "siły wolnorynkowe".
Nie od dzisiaj wiadomo, że Skoda dostawała często ograniczoną i słabszą paletę silników, natomiast Seat miał mniej elektroniki lub mniej funkcjonalną. I niby wszystko jest OK, ale niedosyt pozostaje.
U mnie w samochodzie brakuje np. gniazdka zapalniczki w bagażniku a tego zrozumieć nie mogę.
I tak robione jest pozycjonowanie marki na siłę, zamiast zdać się na "siły wolnorynkowe".
Seat ATECA FR 2.0 TSI DSG 4Drive Biały
-
- Administrator
- Posty: 731
- Rejestracja: 13 lis 2016, 13:58
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Volvo V90
- Podziękował: 748 razy
- Otrzymał podziękowań: 79 razy
Re: Koniec z 2.0 w Seat Ateca, tylko Cupra
Zarówno ja, jak i Endju, staraliśmy się reagować na wpisy, które przejawiały brak szacunku. Póki co tutaj jest bardzo przyjemnie i chcę, żeby tak pozostało.
Komentarz o młodym wieku sugeruje małą dojrzałość i może zostać odebrany jako niemiły. Stąd moja odpowiedź.
Koniec OT.