Koniec z 2.0 w Seat Ateca, tylko Cupra
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 01 lut 2020, 21:31
- Samochód: Ateca FR 2.0 TSI 190 KM DSG
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Koniec z 2.0 w Seat Ateca, tylko Cupra
Hej,
Krótko i na temat, rozmawialem z ASO, przy okazji dali info ze niebawem Sest Ateca dostanie Max 1,5l a 2.0 pójdzie tylko do Cupry.
Jak stwierdził - to był dobry moment na kupno sprawdzonego silnika w wersji 2.0
/koniec newsa
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Krótko i na temat, rozmawialem z ASO, przy okazji dali info ze niebawem Sest Ateca dostanie Max 1,5l a 2.0 pójdzie tylko do Cupry.
Jak stwierdził - to był dobry moment na kupno sprawdzonego silnika w wersji 2.0
/koniec newsa
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
- DarekWa
- Posty: 338
- Rejestracja: 27 sty 2020, 19:20
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Seat Ateca XC 2.0 TSI 190 KM 4Drive DSG7 (RM20)
- Podziękował: 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 20 razy
Re: Koniec z 2.0 w Seat Ateca, tylko Cupra
Skoda ma ten silnik w wersji Sportline
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 493
- Rejestracja: 30 gru 2018, 0:09
- Samochód: 2.0 TSI
- Podziękował: 39 razy
- Otrzymał podziękowań: 22 razy
Re: Koniec z 2.0 w Seat Ateca, tylko Cupra
Na pewno... ? Zadzwonilem na infolinie Seata... wygladalo tak, jakby takich pytan juz troche mieli. Czlowiek odpowiedzial, ze nie ma takich planow. Chociaz oczywiscie i on nie musi tego wiedziec, ale... chyba powinien.
- Walt
- Posty: 229
- Rejestracja: 23 paź 2017, 8:42
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: Seat Ateca 2.0TSI Xperience
- Podziękował: 16 razy
- Otrzymał podziękowań: 11 razy
Re: Koniec z 2.0 w Seat Ateca, tylko Cupra
Tak nie do końca, bo Tiguan IQ Drive jest dość atrakcyjnie skonfigurowany i w promocji cena nie jest specjalnie wysoka w porównaniu do Ateci. Zwłaszcza, jeśli ktoś chciałby brać kredyt krótkoterminowy - wartość wykupu Tiguana jest wyższa, co za tym idzie rata jest mniejsza o 10%.
Była 1,4TSI Xcellence.
Jest 2.0TSI Xperience.
Jest 2.0TSI Xperience.
- thecichy
- Posty: 449
- Rejestracja: 14 paź 2018, 18:38
- Lokalizacja: Łódź
- Samochód: Seat Ateca FR 2.0 TSI
- Podziękował: 11 razy
- Otrzymał podziękowań: 22 razy
Re: Koniec z 2.0 w Seat Ateca, tylko Cupra
Brak 2.0 TSI byłby smutnym strzałem w kolano Seata (takie czasy nieprzyzwoicie bzdurnej "ekologii") choć ten silnik podobno ma być do wyboru w nowym Leonie (dziwna ta polityka). W Karoqu 2.0 TSI faktycznie też już nie jest dostępny. Ale o ile mało kto w Karoqu wybiera ten motor o tyle w Atece to był dość częsty wybór. Ciekawe jak będzie wyglądała sprawa z T-Roc, jeżeli w nim zostanie do wyboru to będzie jedna z lepszych alternatyw (z Tiguanem włącznie).
P.S. Wiecie, że z pomiarów laserowych spalin samochodów w takich miastach jak Kraków czy Stuttgart wynika, że nowe samochody (MY2019>) z silnikami diesla emitują czystsze "powietrze" niż zasysają?
P.S. Wiecie, że z pomiarów laserowych spalin samochodów w takich miastach jak Kraków czy Stuttgart wynika, że nowe samochody (MY2019>) z silnikami diesla emitują czystsze "powietrze" niż zasysają?
-
- Posty: 493
- Rejestracja: 30 gru 2018, 0:09
- Samochód: 2.0 TSI
- Podziękował: 39 razy
- Otrzymał podziękowań: 22 razy
Re: Koniec z 2.0 w Seat Ateca, tylko Cupra
UWAGA - MAM OFICJALNIE I NA PIŚMIE ! Silnik TSI 2.0 NADAL BĘDZIE (na razie) W OFERCIE !
Ale to czego nie bedzie od nowego roku modelowego to... silnik 2.0 TDI ! Przy czym nie wiem czy nowy rok modelowy to 2020, czy 2021, ale zakłądam, że raczej 2021.
Dlatego na pismie, bo koresponduje obecnie z VW Group ws. starych moich zaszlych tematow i powiem Wam, ze mimo problemow ktore mialem, naprawde jestem dobrej mysli i chyba bede mial mila historie do opowiedzenia. Mimo, ze z roznymi zakretami, to jednak z poytywnym zakonczeniem. Ale w. zw. z tym ze korespondencje prowadizlem to przy okazji zadalem pytanie o 2.0 TSI, no i odpowiedz jw.
Zauwazcie, ze to sie zaczyna jakos spinac.. w Karoq rzeczywiscie nie ma 2.0 TSI, ale zostal 2.0 TDI, w Seacie wyglada na to, ze bedzie odwrotnie i wszystko im sie ladnie zepnie i uzupelni.
Ale to czego nie bedzie od nowego roku modelowego to... silnik 2.0 TDI ! Przy czym nie wiem czy nowy rok modelowy to 2020, czy 2021, ale zakłądam, że raczej 2021.
Dlatego na pismie, bo koresponduje obecnie z VW Group ws. starych moich zaszlych tematow i powiem Wam, ze mimo problemow ktore mialem, naprawde jestem dobrej mysli i chyba bede mial mila historie do opowiedzenia. Mimo, ze z roznymi zakretami, to jednak z poytywnym zakonczeniem. Ale w. zw. z tym ze korespondencje prowadizlem to przy okazji zadalem pytanie o 2.0 TSI, no i odpowiedz jw.
Zauwazcie, ze to sie zaczyna jakos spinac.. w Karoq rzeczywiscie nie ma 2.0 TSI, ale zostal 2.0 TDI, w Seacie wyglada na to, ze bedzie odwrotnie i wszystko im sie ladnie zepnie i uzupelni.
-
- Posty: 308
- Rejestracja: 30 kwie 2019, 19:15
- Lokalizacja: TG
- Samochód: Ateca FR 2.0 TSI DSG 4Drive
- Podziękował: 188 razy
- Otrzymał podziękowań: 52 razy
Re: Koniec z 2.0 w Seat Ateca, tylko Cupra
Jak dla mnie to się nie spina - jaki jest problem, żeby i tu i tu był TSI oraz TDI
--
Jaca
Jaca
-
- Posty: 493
- Rejestracja: 30 gru 2018, 0:09
- Samochód: 2.0 TSI
- Podziękował: 39 razy
- Otrzymał podziękowań: 22 razy
Re: Koniec z 2.0 w Seat Ateca, tylko Cupra
@JACA, naprawde nie rozumiesz ? To jest tak proste, ze az jestem ciekaw ile masz lat
Powody bardzo proste sa przynajmniej dwa:
1. obnizenie kosztow produkcji, marketingu, szkolen i serwisu dla danej marki
2. odroznienie od siebie marek w ramach jednej grupy - chcesz TDI idzies do Skody, chcesz TSI - idziesz do Seata.
Powody bardzo proste sa przynajmniej dwa:
1. obnizenie kosztow produkcji, marketingu, szkolen i serwisu dla danej marki
2. odroznienie od siebie marek w ramach jednej grupy - chcesz TDI idzies do Skody, chcesz TSI - idziesz do Seata.
-
- Posty: 308
- Rejestracja: 30 kwie 2019, 19:15
- Lokalizacja: TG
- Samochód: Ateca FR 2.0 TSI DSG 4Drive
- Podziękował: 188 razy
- Otrzymał podziękowań: 52 razy
Re: Koniec z 2.0 w Seat Ateca, tylko Cupra
Teo, spokojnie lat mam wystarczająco dużo aby to rozumieć. Ale podkreślam, dla mnie to się nie spina. Widocznie mam inne oczekiwania niż Ty i dla mnie alternatywą nie jest pójscie do Skody jeśli chciałbym TDI.Teo pisze: ↑11 mar 2020, 23:17@JACA, naprawde nie rozumiesz ? To jest tak proste, ze az jestem ciekaw ile masz lat
Powody bardzo proste sa przynajmniej dwa:
1. obnizenie kosztow produkcji, marketingu, szkolen i serwisu dla danej marki
2. odroznienie od siebie marek w ramach jednej grupy - chcesz TDI idzies do Skody, chcesz TSI - idziesz do Seata.
--
Jaca
Jaca