Są dwa problemy:
1. Piszczą hamulce >> opisałem to w osobnym poście zbiorczym z tym problemem
2. Metaliczne piszczenie przy skręcaniu w lewo i prawo
ASO potwierdziło moje uwagi, zauważyli to samo.
Co więcej chcieli wymienić problematyczne elementy, ale centrala SEAT zakazuje
Odpowiedź ASO na drugi problem.
Piszczenie przy skręcaniu. Zgodnie z technologia producenta nie mamy wykonywać napraw, ponieważ jest to dźwięk dobiegający z zewnętrznych osłon falistych (po stronie koła), które dotykają się podczas manewrowania. Żebra dotykają się naprzemiennie i podczas dużej wilgotności powietrza może dobiegać z nich taki dźwięk. U Pana w aucie profilaktycznie oczyściliśmy gumowe elementy z wody i piasku.
Czy ktoś z Was ma podobny problem?
Jak to "ugryźć"?
Jak to jest możliwe że mam teraz jeździć 2 letnim samochodem z przebiegiem 22tys km który piszczy?
Ludzie się pytają "Stary co Ci tak piszczy? To nowy samochód?", a marce SEAT nie zależy na dobrej opinii?
Trochę jestem w szoku i nie mogę się z tym pogodzić...
5 lat gwarancji... miałem 3 skody i nigdy ASO nie miało problemów z czymś takim....