Problem z ryglowaniem - awaria zamka
-
- Posty: 254
- Rejestracja: 26 sty 2022, 19:16
- Samochód: Ateca
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 14 razy
Re: Problem z ryglowaniem - awaria zamka
Ja pisze o mechanicznym uszkodzeniu zamka. Padaja losowo, nie da sie przewidziec ani raczej zapobiec temu.
-
- Posty: 53
- Rejestracja: 25 gru 2020, 19:11
- Samochód: Ateca 2017, Ateca 2020
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: Problem z ryglowaniem - awaria zamka
Witajcie,
Odkopuję. Ateca 2017, zamek w drzwiach kierowcy zgrzyta podczas otwierania i nie odryglowuje drzwi za każdym razem. Trzeba kilka razy zamknąć otworzyć dotykiem na klamce. Wszystkie inne drzwi działają normalnie. Problem utrzymywał się przez kilka dni. Zniknął (przestał zgrzytać). Znowu jest to samo.
Ktoś miał ten przypadek?
Odkopuję. Ateca 2017, zamek w drzwiach kierowcy zgrzyta podczas otwierania i nie odryglowuje drzwi za każdym razem. Trzeba kilka razy zamknąć otworzyć dotykiem na klamce. Wszystkie inne drzwi działają normalnie. Problem utrzymywał się przez kilka dni. Zniknął (przestał zgrzytać). Znowu jest to samo.
Ktoś miał ten przypadek?
-
- Posty: 208
- Rejestracja: 25 gru 2017, 19:53
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Samochód: Ateca 2.0 TSI 4drive
- Podziękował: 34 razy
- Otrzymał podziękowań: 15 razy
Re: Problem z ryglowaniem - awaria zamka
Mialem to już w drzwiach kierowcy i pasażera. Nie naprawi się samo niestety, będzie gorzej. Serwis i wymiana zamka. Powiadają, że VAGi z tych czasów cierpią na to dość często, podobnie jak na problem z cięgnami klamek (tez wymienialem juz ze 3 razy przez ostatnie 6 lat).Tritium pisze: ↑27 lut 2024, 2:28Witajcie,
Odkopuję. Ateca 2017, zamek w drzwiach kierowcy zgrzyta podczas otwierania i nie odryglowuje drzwi za każdym razem. Trzeba kilka razy zamknąć otworzyć dotykiem na klamce. Wszystkie inne drzwi działają normalnie. Problem utrzymywał się przez kilka dni. Zniknął (przestał zgrzytać). Znowu jest to samo.
Ktoś miał ten przypadek?
-
- Posty: 208
- Rejestracja: 25 gru 2017, 19:53
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Samochód: Ateca 2.0 TSI 4drive
- Podziękował: 34 razy
- Otrzymał podziękowań: 15 razy
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 06 sty 2024, 13:22
- Samochód: Seat Ateca 1.4 TSI
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Problem z ryglowaniem - awaria zamka
Przerabiałem temat w zeszłym tygodniu. Kupiłem używany zamek za 100zl i wymieniłem. Trochę pracy i po problemie. Pewnie odezwie się kiedyś kolejny zamek.
- pofsak
- Posty: 21
- Rejestracja: 17 mar 2020, 16:02
- Lokalizacja: Polska
- Samochód: Ateca FR
- Podziękował: 6 razy
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Problem z ryglowaniem - awaria zamka
Mam z kolei nieco podobny, ale trochę inny problem, bo z ryglowaniem i odryglowaniem drzwi od wnętrza pojazdu. Kilka tygodni temu zauważyłem, że przycisk otwierania/zamykania drzwi nie reaguje za każdym razem. Link do wideo abyście widzieli o czym mówię
Na wideo widać, że przycisk jest wciskany w szybkim tempie, ale jest to tylko jedna z kilku prób i powolne, że tak powiem zwykłe wciskanie, także nie daje pożądanego efektu.
Auto jest na gwarancji, dlatego postanowiłem udać się z problemem do ASO. Pracownik, który przyjmował pojazd i zabrał go na serwis, również potwierdził, że przycisk nie działa jak powinien. Po kilku godzinach przetrzymania auta w ASO dostałem informację, że moja reklamacja zostaje odrzucona, ponieważ diagnosta serwisu na podstawie badań komputerem stwierdził, że problem pojawia się w momencie przegrzewania się przycisku.
Trochę na zasadzie jakby ktoś wciskał przycisk sto razy, a po setnym razie dziwił się, że przycisk nie działa.
Zarówno ja jak i pracownik ASO zgodziliśmy się, że przycisk nie działa już po kilku wciśnięciach, dlatego za bardzo nie wiem jeszcze w tym momencie o jakim przegrzewani jest mowa i nie zgadzam się z nieuznaniem mojej reklamacji.
Czy ktoś z Was miał podobną sytuację?
Na wideo widać, że przycisk jest wciskany w szybkim tempie, ale jest to tylko jedna z kilku prób i powolne, że tak powiem zwykłe wciskanie, także nie daje pożądanego efektu.
Auto jest na gwarancji, dlatego postanowiłem udać się z problemem do ASO. Pracownik, który przyjmował pojazd i zabrał go na serwis, również potwierdził, że przycisk nie działa jak powinien. Po kilku godzinach przetrzymania auta w ASO dostałem informację, że moja reklamacja zostaje odrzucona, ponieważ diagnosta serwisu na podstawie badań komputerem stwierdził, że problem pojawia się w momencie przegrzewania się przycisku.
Trochę na zasadzie jakby ktoś wciskał przycisk sto razy, a po setnym razie dziwił się, że przycisk nie działa.
Zarówno ja jak i pracownik ASO zgodziliśmy się, że przycisk nie działa już po kilku wciśnięciach, dlatego za bardzo nie wiem jeszcze w tym momencie o jakim przegrzewani jest mowa i nie zgadzam się z nieuznaniem mojej reklamacji.
Czy ktoś z Was miał podobną sytuację?