Taki oto komunikat dziś mi się pojawił:
Jakieś pomysły z czym to się je?
Powiadomienie: planowanie wizyty w serwisie wyłączone przez operatora
-
- Posty: 298
- Rejestracja: 30 lis 2022, 20:45
- Samochód: Seat Ateca FR 1.5 TSI DSG7 FL 2022
- Podziękował: 25 razy
- Otrzymał podziękowań: 43 razy
Re: Powiadomienie: planowanie wizyty w serwisie wyłączone przez operatora
W aplikacji jest zdaje się opcja automatycznego planowania wizyty w ASO. Może to z tym związane i pod wpływem czegoś zostało wyłączone, i stąd komunikat.
- Endrju
- Moderator
- Posty: 3727
- Rejestracja: 11 maja 2017, 0:50
- Lokalizacja: Świdwin
- Samochód: Seat Ateca FL 1.5 TSI 150KM
- Podziękował: 89 razy
- Otrzymał podziękowań: 153 razy
Re: Powiadomienie: planowanie wizyty w serwisie wyłączone przez operatora
A nie skończył Ci się Seata connect?
- rybsko
- Posty: 351
- Rejestracja: 19 kwie 2021, 17:12
- Lokalizacja: Pomorskie
- Samochód: Ateca FR TSI 2.0 FL
- Podziękował: 43 razy
- Otrzymał podziękowań: 55 razy
Re: Powiadomienie: planowanie wizyty w serwisie wyłączone przez operatora
Może, ale jedyna zaplanowana wizyta, to przegląd gwarancyjny dwuletni, i on cały czas niezmiennie jest wbity na kwiecień 2024. Przynajmniej connect mi tak w tej chwili pokazuje.
Nie, przedłużyłem w kwietniu na kolejne 2 lata, aplikacja przed, jak i po tym, cały czas normalnie dostępna.
Kurcze, to się pojawiło tuż przed tym, jak wystąpił problem, który opisałem w odrębnym wątku: https://www.ateca-klub.pl/forum/viewtop ... =11&t=1827.
No ale może to tylko zbieg okoliczności...