Strona 8 z 8

Re: Pęknięcie na szybie

: 09 maja 2021, 11:36
autor: vioox
Nie no w ASO fajnie to wygląda i sprawnie ale przy takim aucie warto mieć AC bo wymiana szyby to koszty ponad 6000zl...

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka


Re: Pęknięcie na szybie

: 09 maja 2021, 11:59
autor: DarekWa
mam w polisie ale szkoda mi na taką małą bubę iść w wymianę szyby.

Wysłane z mojego SM-G986B przy użyciu Tapatalka


Re: Pęknięcie na szybie

: 11 maja 2021, 11:20
autor: Misiek
A tak sobie teraz pomyślałem, czy przypadkiem poza prawdopodobnie większą kruchością szkła (inny skład) problemem nie jest przypadkiem kąt jej pochylenia, w porównaniu z innymi samochodami ? U mnie jest bardzo płasko, ze 20 st lub nawet mniej, a w SUV'ach jest to coś koło 45 st. Jak jeszcze jeździłem służbowo więcej poza miasto, nierzadko po drogach lokalnych, a nawet szutrowych, to nieraz coś strzeliło w szybę, ale przez te 14 lat nie mam jeszcze żadnego, nawet najmniejszego śladu, odprysku, tylko trochę inny odcień, "wyślizganie" oraz gładkość w miejscu poruszania się wycieraczek.

Re: Pęknięcie na szybie

: 11 maja 2021, 13:05
autor: Orłoś
Słabsze szyby robią po prostu, tak jak reflektory i lakier. To wszystko jest bardziej miękkie, żeby ciągle wymieniać na nowe. Proste - ekonomia.
W piątek byłem wymieniać szybę w innym samochodzie to szklarz mówił, że wszystkie nowe samochody przyjeżdżają po max 4-5 latach na wymianę szyb. Zresztą w mojej Atece już też pełno odprysków (2 lata, 34 tyś km).

Re: Pęknięcie na szybie

: 11 maja 2021, 23:07
autor: Misiek
Orłoś pisze:
11 maja 2021, 13:05
Słabsze szyby robią po prostu, tak jak reflektory i lakier. To wszystko jest bardziej miękkie, żeby ciągle wymieniać na nowe. Proste - ekonomia.
W piątek byłem wymieniać szybę w innym samochodzie to szklarz mówił, że wszystkie nowe samochody przyjeżdżają po max 4-5 latach na wymianę szyb. Zresztą w mojej Atece już też pełno odprysków (2 lata, 34 tyś km).
Czyli chyba już ogólnie wszystkim znane kolejne celowe, świadome postarzanie produktów - świadomie robią gorszej jakości, żeby albo kupić nowe, albo naprawiać drogimi częściami, podzespołami. Żeby klienta zmusić do ciągłego płacenia, a nie tylko podczas zakupu i tyle go będziemy widzieć. Ruch w interesie musi być. Oby tylko przeszło gwarancję, a później niech płaci.