DCC hit czy kit?
-
- Posty: 44
- Rejestracja: 21 sie 2017, 11:51
- Samochód: Skoda Yeti 1.8 TSI 4x4 160
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
DCC hit czy kit?
Cześć, pytanie raczej do użytkowników FR lub tych którzy mają doświadczenie z DCC od innych aut grupy VW. Czy jest to rozsądna opcja i naprawdę jest różnica komfortu resorowania lub wystarczająco odczuwalna żeby dopłacić?
- sailor 88
- Posty: 1371
- Rejestracja: 27 maja 2017, 9:33
- Lokalizacja: Białystok
- Samochód: Nissan Qashqai E-POWER : był Seat Ateca 1,6TDI
- Podziękował: 83 razy
- Otrzymał podziękowań: 376 razy
Re: DCC hit czy kit?
DCC to super sprawa!!! Warto dopłacić, szczególnie jeżeli decydujesz się na jakieś większe felgi. W Atece nie wiem, ale w innych autach VW sprawuje się wyśmienicie, na zakresie "komfort" auto płynie. Ale pamiętaj, nie jest to połączone z regulacją prześwitu, to tylko "zmiękczanie" lub "utwardzanie" zawieszenia. Jedyny minus, to ewentualna wymiana takich magnetycznych amortyzatorów, po gwarancji oczywiście. Są baaardzo drogie!!!
...Spieszmy się kochać diesel'e, tak szybko odchodzą...
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 29 sty 2018, 21:53
- Samochód: ATECA 2.0 TSI FR DSG7 4-DRIVE
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: DCC hit czy kit?
Ja mam bez dcc i jakoś nie przychodzi mi do głowy żeby czegoś mi brakowało . Za tą cenę wolał bym dopłacić do lepszego silnika ACC lub innego bardziej przydatnego dodatku jeśli go brak , poza tym cena amorów po gwarancji raczej zniechęca ...
- Endrju
- Moderator
- Posty: 3725
- Rejestracja: 11 maja 2017, 0:50
- Lokalizacja: Świdwin
- Samochód: Seat Ateca FL 1.5 TSI 150KM
- Podziękował: 88 razy
- Otrzymał podziękowań: 153 razy
Re: DCC hit czy kit?
Ja jeździłem Paskiem b8 i zawias rewelacja, jedynie cena zniechęca ale uważam że warto.
- klosik
- Posty: 19
- Rejestracja: 02 sty 2018, 13:51
- Lokalizacja: Gdańsk
- Samochód: Seat Ateca FR 2.0 TSI
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: DCC hit czy kit?
Wg mnie DCC w Atece ma sens, jeśli standardowy zawias jest dla Ciebie za mało sportowy. Po przestawieniu zawieszenia na tryb sport prowadzi się jak niski sportowy hatchback. Jednak jeśli oczekujesz większego komfortu, to tryb comfort jest niestety również dość twardy. Przydałby się comfort plus ale to tylko moje subiektywne zdanie przy 18" kołach