Witam,
interesuje mnie temat montażu gniazda 12V w bagażniku. Z elektryką nie powinno być problemu, bo już robiłem co nieco w poprzednich autach ale mam pytanie czy ktoś z Was demontował może tą boczną osłonę plastikową w bagażniku albo wie jak się za to zabrać? Niestety na tym przekierowanym forum hiszpańskim nie widać obrazków, a to miejsce niedaleko lampki wydaje się idealne do montażu.
Mam Atecę od niedawna i dopiero się poznajemy, a nie chciałbym robić tego siłowo.
Gniazdo 12V w bagażniku
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 18 kwie 2020, 17:36
- Lokalizacja: Suwałki
- Samochód: Seat Ateca Xcellence 2.0 TDI DSG 4Drive
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
Re: Gniazdo 12V w bagażniku
Były:
1. Seat Ibiza 1.4 SE 60KM
2. Seat Altea Stylance 2.0 TDI DSG 140 KM
3. Seat Altea XL Style 2.0 TDI 170 KM
Jest:
Seat Ateca Xcellence 2.0 TDI DSG 4Drive 190 KM
1. Seat Ibiza 1.4 SE 60KM
2. Seat Altea Stylance 2.0 TDI DSG 140 KM
3. Seat Altea XL Style 2.0 TDI 170 KM
Jest:
Seat Ateca Xcellence 2.0 TDI DSG 4Drive 190 KM
-
- Posty: 720
- Rejestracja: 10 lut 2019, 18:41
- Samochód: SEAT ATECA 1.5 DSG
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 40 razy
Re: Gniazdo 12V w bagażniku
nie ma najmniejszego problemu z odgięciem prawego boczka bo aby go zdemontować musisz zdemontować tylną kanapę bo tam jest zaczepiony na śrubie...
montowałem kieszeń z prawej strony taka jaka jest z lewej i dałem rade
montowałem kieszeń z prawej strony taka jaka jest z lewej i dałem rade
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 18 kwie 2020, 17:36
- Lokalizacja: Suwałki
- Samochód: Seat Ateca Xcellence 2.0 TDI DSG 4Drive
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
Re: Gniazdo 12V w bagażniku
Ok. Dzięki za wskazówkę. Jak już ro zrobię to dam znać jak poszło.
Były:
1. Seat Ibiza 1.4 SE 60KM
2. Seat Altea Stylance 2.0 TDI DSG 140 KM
3. Seat Altea XL Style 2.0 TDI 170 KM
Jest:
Seat Ateca Xcellence 2.0 TDI DSG 4Drive 190 KM
1. Seat Ibiza 1.4 SE 60KM
2. Seat Altea Stylance 2.0 TDI DSG 140 KM
3. Seat Altea XL Style 2.0 TDI 170 KM
Jest:
Seat Ateca Xcellence 2.0 TDI DSG 4Drive 190 KM
-
Online
- Posty: 298
- Rejestracja: 30 lis 2022, 20:45
- Samochód: Seat Ateca FR 1.5 TSI DSG7 FL 2022
- Podziękował: 25 razy
- Otrzymał podziękowań: 43 razy
Re: Gniazdo 12V w bagażniku
Przy okazji robienia wygłuszenia w bagażniku, pokusiłem się o zrobienie gniazda zapalniczki 12 V w bagażniku, które to było widać wyzwaniem nie do pokonania dla producenta...
Kupiłem potrzebne materiały (gniazdo, kable, konektory, bypass do bezpieczników, przełącznik) za niecałe 50 zł, przygotowałem instalację, podpiąłem, i działa.
Póki co wpiąłem bypass do bezpieczników w pozycji napięcia po zapłonie, ale też dodałem przy gnieździe przełącznik kołyskowy z podświetleniem, żeby było widać kiedy jest zasilanie i żeby można było gniazdo włączać i wyłączać (zwłaszcza jakby było pod stałym napięciem). Oba elementy umieściłem na linii biegnącej wzdłuż środka tego plastiku po prawej z haczykiem, ale okazało się, że to jednak o jakieś 0,5 cm za wysoko, bo styki gniazda dotykały do blachy auta, która jest pod czarnym plastikiem, ale po lekkim wygięciu jest ok. Przewód plusowy pociągnąłem od bezpieczników w kabinie pod plastikami progów, minusy są do wzięcia na śrubie nad nadkolem, proste połączenie i działa. Polecam, jako komuś brakuje. Już w tym sezonie jeździłem z lodówką w bagażniku, której kabel musiałem ciągnąć aż do gniazda z przodu, za lewarkiem skrzyni biegów, i nie było to wygodne.
Kupiłem potrzebne materiały (gniazdo, kable, konektory, bypass do bezpieczników, przełącznik) za niecałe 50 zł, przygotowałem instalację, podpiąłem, i działa.
Póki co wpiąłem bypass do bezpieczników w pozycji napięcia po zapłonie, ale też dodałem przy gnieździe przełącznik kołyskowy z podświetleniem, żeby było widać kiedy jest zasilanie i żeby można było gniazdo włączać i wyłączać (zwłaszcza jakby było pod stałym napięciem). Oba elementy umieściłem na linii biegnącej wzdłuż środka tego plastiku po prawej z haczykiem, ale okazało się, że to jednak o jakieś 0,5 cm za wysoko, bo styki gniazda dotykały do blachy auta, która jest pod czarnym plastikiem, ale po lekkim wygięciu jest ok. Przewód plusowy pociągnąłem od bezpieczników w kabinie pod plastikami progów, minusy są do wzięcia na śrubie nad nadkolem, proste połączenie i działa. Polecam, jako komuś brakuje. Już w tym sezonie jeździłem z lodówką w bagażniku, której kabel musiałem ciągnąć aż do gniazda z przodu, za lewarkiem skrzyni biegów, i nie było to wygodne.
- Ocena: 5.26%