flash pisze: ↑23 gru 2023, 19:13
krowka1978 pisze: ↑23 gru 2023, 16:59
No dobra
1. Nie spotkałem się . Mam w standby włączone tempo, stąd wiem.
2. VAG coś wymyślił, normalnie powinny działać niezależnie. Nie zdarzyło mi się w Atece. W ulubionym LA i radar są ze sobą ściśle powiązane - kamerka też daje info, że trzeba hamować, ale działają też niezaleznie. W Atece z zachowania wnioskuję, że jest inaczej. Muszę dorwać dokumentację techniczną. Przy zaślepionej samej kamerce nie działały tylko jej funkcje, czyli automatyczne drogowe, czy LA. Przy zaślepionym radarze u mnie LA śmigało. Może u Ciebie tak się złożyło, że pole kamery zaparowało, ale to gdybam.
3. Półkulę też zaklei.
Oo, jednak można.
Jako, że jednak można, dopisuję aktualizację. Powiem krótko, VAG zrobił to słabo.
Takie coś
wyłączyło LA, o radarze już nie wspomnę, ale wyłączenie LA, automatycznych drogowych itd. to kuriozum, szyba w miejscu kamery czysta. Takiego żartu w 500X nie ma, wiem, przynajmniej jedną osobę już wkurzę tym wpisem, ale fakt jest faktem, że FIAT jednak ma to poprawnie zrobione, przynajmniej z 2016 roku.
Tym samym na listę minusów VAG trafił kolejny, w tym samym czasie 4 pomarańczowe kontrolki, tempomatu, fronta, La i trójkąt z "!"
VAG poszedł na skróty i sobie ustalił, że skoro radar oślepiony, to drogi nie widać? Grube założenie... Jednak odniosłem wrażenie, że rozpoznawał znaki z kamery, a nie z nawi - wnioskuję po znakach z robót drogowych i pokazywaniu tego w zegarach.