Strona 3 z 3

Re: Pęknięta Tylna Lampa

: 14 maja 2021, 16:18
autor: Marzenka
niestety pisma od prawnika nie pomogły. Podtrzymują decyzję na podstawie oceny technicznej innego pojazdu.
Co do stosowanych przeze mnie środków do mycia auta oraz płynów do spryskiwaczy w ogóle się nie odnieśli. A przesłaliśmy składniki środków jakie używaliśmy.
Pozostaje już tylko Sąd.

Re: Pęknięta Tylna Lampa

: 14 maja 2021, 16:20
autor: Grz_Bo
Marzenka pisze:niestety pisma od prawnika nie pomogły. Podtrzymują decyzję na podstawie oceny technicznej innego pojazdu.
Co do stosowanych przeze mnie środków do mycia auta oraz płynów do spryskiwaczy w ogóle się nie odnieśli. A przesłaliśmy składniki środków jakie używaliśmy.
Pozostaje już tylko Sąd.
A które to aso?

______________
Pozdrawiam
Grzegorz


Re: Pęknięta Tylna Lampa

: 14 maja 2021, 19:16
autor: Marzenka
Seat Biacomex w Białymstoku

Re: Pęknięta Tylna Lampa

: 14 maja 2021, 22:31
autor: Luk4as
Szkoda ze moj dealer tak traktuje klientow

Re: Pęknięta Tylna Lampa

: 15 maja 2021, 0:27
autor: Misiek
Marzenka pisze:
14 maja 2021, 19:16
Seat Biacomex w Białymstoku
O Matko Boska - Marzenka jest z Białegostoku lub okolic ! A jeszcze bardziej "O Matko Boska", że właśnie w Biacomex'ie będę kupował - już jestem przerażony :evil:

Re: Pęknięta Tylna Lampa

: 15 maja 2021, 8:33
autor: Grz_Bo
Misiek pisze:
Marzenka pisze:
14 maja 2021, 19:16
Seat Biacomex w Białymstoku
O Matko Boska - Marzenka jest z Białegostoku lub okolic ! A jeszcze bardziej "O Matko Boska", że właśnie w Biacomex'ie będę kupował - już jestem przerażony :evil:
Zawsze na reklamację można jechać do Gdańska.

______________
Pozdrawiam
Grzegorz


Re: Pęknięta Tylna Lampa

: 15 maja 2021, 9:58
autor: sailor 88
Misiek pisze:
15 maja 2021, 0:27
Marzenka pisze:
14 maja 2021, 19:16
Seat Biacomex w Białymstoku
O Matko Boska - Marzenka jest z Białegostoku lub okolic ! A jeszcze bardziej "O Matko Boska", że właśnie w Biacomex'ie będę kupował - już jestem przerażony :evil:
Spokojnie @Misiek, ja mam w związku z Biacomex'em miłe wspomnienia, obsługa zawsze na poziomie, a wszelkie reklamacje i usterki usuwane bez problemu. Ale dotyczy to usterek tzw. mechanicznych, bo wady i usterki karoseryjno-lakiernicze to inna bajka i dotyczy raczej wszystkich ASO. Trudno coś ugrać, zawsze są wymówki i problemy. U mnie w pierwszym tygodniu nie uznali odpadającego od atrapy logo, kwalifikując to jako próbę kradzieży.

P.S. Dobra rada, po odebraniu auta należy dokładnie pooglądać wszystkie elementy (lakier, znaczki, osłony, uszczelki, lampy itd.), najlepiej pod domem(w garażu) przy świetle dziennym, bo w serwisie mało czasu i za duże emocje, albo poprosić osobę postronną ogarniającą temat. Serwisy przyjmują reklamacje jako wady fabryczne do 48 godzin od odbioru auta, potem "ściana".