Kurczę ale mam szczęście albo trafiam na współtwórcę amortyzatorów albo na współtwórcę kamerki Idę obstawiać totkaLuk4as pisze: ↑04 wrz 2019, 10:11Z koniem kopać się nie będę ... akurat brałem czynny udział w tworzeniu zarówno kabla hardwire jak i trybu low bitrate z firmą Viofo i wiem co pisze.
Załączanie/wyłączanie tryby parkingowego low bitrate po czujnik GPS i czujniku wstrząsu jest słabe, bo kamera potrafi przełączać się podczas postoju w korku, mało tego podczas szkody parkingowej po uderzeniu w auto następuję przełączenie między trybami które trwa 5-8 s i w tym czasie sprawca odjeżdza i kamera nic nie nagra
Przeanalizowałem nagrania i w realu wygląda to tak, że kamerka z trybu jazdy po kilkunastu/kilkudziesięciu (bardziej takiego rodzaju zwłoka występuje) sekundach postoju przełącza się na tryb poklatkowy (taki wybrałem i uznałem, że 15 fps to optimum) i wg zegara jest to ta sama albo następna sekunda. Podobnie przy ruszaniu - kilkanaście/kilkadziesiąt sekund jazdy i przełącza się z poklatkowego na ciągły (ta sama sekunda i nawet wygląda jak to tak jakby to była taka sama klatka). Zauważyłem też, że spółrzędne GPS pojawiają się po kilkudziesięciu sekundach. Ustawienia dotyczące czułości sobie zmniejszyłem aby poruszenie samochodu nie wpływało na zmianę trybu i faktycznie przy wsiadaniu i wysiadaniu z samochodu się nie przełącza, dopiero przejechaniu kilkudziesięciu metrów tak, jak opisałem. Ze względu na 2x 1080p @30 fps zaopatrzyłem się w szybszą kartę pamięci, nie wiem jaki to ma tu wpływ ale w mojej lustrzance miało kolosalny. Nie wiem faktycznie jakby to wyglądało z adapterem, bo kamerkę podłączyłem bezpośrednio pod gniazdko 12V z przodu. Jak narazie na pewno minusem jest to, że trzeba formatować kartę samemu, masz może jakieś informacje na temat ewentualnego pojawienia się opcji automatycznego zastępowania nagrań od tych najstarszych??