Bezpieczniki SEAT ATECA 2016-2019...,Schematy
-
- Posty: 54
- Rejestracja: 23 lis 2020, 13:08
- Samochód: Seat Ateca 2020 FR
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: Bezpieczniki SEAT ATECA 2016-2019...,Schematy
Pomocy! Mam już wideorejestrator, hardwire kit, dwa adaptery ATC i... nie wiem jak to podłączyć
Wg. instrukcji:
1) Battery+ (czerwony) - podłączany do obwodu zasilania stałego, które podaje napięcie także po wyłączeniu zapłonu.
2) ACC (żółty) - podłączany do obwodu, który aktywny jest po włączeniu zapłonu w samochodzie (przekręceniu kluczyka w stacyjce).
3) GND (czarny) - masa, należy przymocować np. do elementu karoserii samochodu.
Jak rozumiem wyciągam bezpiecznik nr 40 wpinam w adapter, dołączam czerwony kabelek, a następnie całość wraca na swoje miejsce. Czarny do karoserii/śrubki, a co z żółtym?
Wg. instrukcji:
1) Battery+ (czerwony) - podłączany do obwodu zasilania stałego, które podaje napięcie także po wyłączeniu zapłonu.
2) ACC (żółty) - podłączany do obwodu, który aktywny jest po włączeniu zapłonu w samochodzie (przekręceniu kluczyka w stacyjce).
3) GND (czarny) - masa, należy przymocować np. do elementu karoserii samochodu.
Jak rozumiem wyciągam bezpiecznik nr 40 wpinam w adapter, dołączam czerwony kabelek, a następnie całość wraca na swoje miejsce. Czarny do karoserii/śrubki, a co z żółtym?
- sailor 88
- Posty: 1380
- Rejestracja: 27 maja 2017, 9:33
- Lokalizacja: Białystok
- Samochód: Nissan Qashqai E-POWER : był Seat Ateca 1,6TDI
- Podziękował: 86 razy
- Otrzymał podziękowań: 386 razy
Re: Bezpieczniki SEAT ATECA 2016-2019...,Schematy
Nie trzeba niczego wyciągać, spójrz na zdjęcie powyżej: w wolne miejsce obok bezpiecznika 30A (górny okrąg) wpinamy zasilanie stałe, czyli czerwony kabelek, a w wolne miejsce obok bezp. 15A (dolny okrąg) wpinamy zasilanie po zapłonie, czyli żółty kabelek. Czarny, czyli masa pod śrubę.Bartek_Ateca pisze: ↑17 mar 2021, 18:47Pomocy! Mam już wideorejestrator, hardwire kit, dwa adaptery ATC i... nie wiem jak to podłączyć
Wg. instrukcji:
1) Battery+ (czerwony) - podłączany do obwodu zasilania stałego, które podaje napięcie także po wyłączeniu zapłonu.
2) ACC (żółty) - podłączany do obwodu, który aktywny jest po włączeniu zapłonu w samochodzie (przekręceniu kluczyka w stacyjce).
3) GND (czarny) - masa, należy przymocować np. do elementu karoserii samochodu.
Jak rozumiem wyciągam bezpiecznik nr 40 wpinam w adapter, dołączam czerwony kabelek, a następnie całość wraca na swoje miejsce. Czarny do karoserii/śrubki, a co z żółtym?
- Za ten post autor sailor 88 otrzymał podziękowanie:
- Bartek_Ateca (19 mar 2021, 9:12)
- Ocena: 5.26%
...Spieszmy się kochać diesel'e, tak szybko odchodzą...
-
- Posty: 54
- Rejestracja: 23 lis 2020, 13:08
- Samochód: Seat Ateca 2020 FR
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: Bezpieczniki SEAT ATECA 2016-2019...,Schematy
Chciałem zrobić, tak jak piszesz, ale u mnie w zaznaczonych punktach nie ma wolnego miejscasailor 88 pisze: ↑17 mar 2021, 22:25Nie trzeba niczego wyciągać, spójrz na zdjęcie powyżej: w wolne miejsce obok bezpiecznika 30A (górny okrąg) wpinamy zasilanie stałe, czyli czerwony kabelek, a w wolne miejsce obok bezp. 15A (dolny okrąg) wpinamy zasilanie po zapłonie, czyli żółty kabelek. Czarny, czyli masa pod śrubę.Bartek_Ateca pisze: ↑17 mar 2021, 18:47Pomocy! Mam już wideorejestrator, hardwire kit, dwa adaptery ATC i... nie wiem jak to podłączyć
Wg. instrukcji:
1) Battery+ (czerwony) - podłączany do obwodu zasilania stałego, które podaje napięcie także po wyłączeniu zapłonu.
2) ACC (żółty) - podłączany do obwodu, który aktywny jest po włączeniu zapłonu w samochodzie (przekręceniu kluczyka w stacyjce).
3) GND (czarny) - masa, należy przymocować np. do elementu karoserii samochodu.
Jak rozumiem wyciągam bezpiecznik nr 40 wpinam w adapter, dołączam czerwony kabelek, a następnie całość wraca na swoje miejsce. Czarny do karoserii/śrubki, a co z żółtym?
Wygląda to tak:
- sailor 88
- Posty: 1380
- Rejestracja: 27 maja 2017, 9:33
- Lokalizacja: Białystok
- Samochód: Nissan Qashqai E-POWER : był Seat Ateca 1,6TDI
- Podziękował: 86 razy
- Otrzymał podziękowań: 386 razy
Re: Bezpieczniki SEAT ATECA 2016-2019...,Schematy
Spróbuj w takim razie adapter w miejsce bezpieczników (jak na zdjęciu), a bezpiecznik do adaptera. W sumie dwa bezpieczniki w adapterze i chronione są dwa obwody.Bartek_Ateca pisze: ↑18 mar 2021, 17:47Chciałem zrobić, tak jak piszesz, ale u mnie w zaznaczonych punktach nie ma wolnego miejsca
...Spieszmy się kochać diesel'e, tak szybko odchodzą...
-
- Posty: 827
- Rejestracja: 07 paź 2018, 19:02
- Samochód: Seat Ateca 1.5 TSI DSG FR
- Podziękował: 91 razy
- Otrzymał podziękowań: 89 razy
Re: Bezpieczniki SEAT ATECA 2016-2019...,Schematy
Sorry, ale po co dwa podpięcia do videorejestratora ? Skoro ma być tryb parkingowy, czyli kamera chodzi cały czas, ale np poklatkowo, a jak zapalisz silnik to dalej chodzi, tylko nagrywa normalnie. Stąd prąd trzeba cały czas, czyli wystarczy podpięcie do bezpiecznika pod ciągłym napięciem.
- Za ten post autor Rafiner otrzymał podziękowanie:
- Bartek_Ateca (23 mar 2021, 20:35)
- Ocena: 5.26%
Ateca 1.5 tsi DSG, Radium Grey, wersja FR + extrasy.
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 15 sty 2021, 22:41
- Lokalizacja: Kraków
- Samochód: Ateca 1.4 Xcellence DSG
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: Bezpieczniki SEAT ATECA 2016-2019...,Schematy
Chodzi właśnie o wykrycie kiedy kamera ma pracować w trybie parkingowym a kiedy w trybie standardowego nagrywania. Ja mam u siebie podłączenie z wykorzystaniem adapterów i wszystko działa tak jak powinno.Rafiner pisze: ↑18 mar 2021, 23:20Sorry, ale po co dwa podpięcia do videorejestratora ? Skoro ma być tryb parkingowy, czyli kamera chodzi cały czas, ale np poklatkowo, a jak zapalisz silnik to dalej chodzi, tylko nagrywa normalnie. Stąd prąd trzeba cały czas, czyli wystarczy podpięcie do bezpiecznika pod ciągłym napięciem.
Ateca 1.4 Xcellence DSG, Samoa Orange
-
- Posty: 827
- Rejestracja: 07 paź 2018, 19:02
- Samochód: Seat Ateca 1.5 TSI DSG FR
- Podziękował: 91 razy
- Otrzymał podziękowań: 89 razy
Re: Bezpieczniki SEAT ATECA 2016-2019...,Schematy
Mi kamera przechodzi w tryb parking na jednym zasilaniu. Tryb parking to po prostu nagrywanie poklatkowe u mnie.
Ateca 1.5 tsi DSG, Radium Grey, wersja FR + extrasy.
-
- Posty: 727
- Rejestracja: 10 lut 2019, 18:41
- Samochód: SEAT ATECA 1.5 DSG
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 40 razy
Re: Bezpieczniki SEAT ATECA 2016-2019...,Schematy
mądra ta twoja kamerka jak sama wie kiedy ma przejść w tryb parkingowy przy stałym zasilaniu i ciągle nagrywa.
kiedyś były takie kamerki które miały akumulatory ale teraz większość przechodzi na kondensatory i dupa bez zasilania
a bez odpowiedniego zasilacza wydoi aku do zera przy ciągłej pracy
kiedyś były takie kamerki które miały akumulatory ale teraz większość przechodzi na kondensatory i dupa bez zasilania
a bez odpowiedniego zasilacza wydoi aku do zera przy ciągłej pracy
-
- Posty: 852
- Rejestracja: 09 sie 2017, 21:00
- Samochód: Skoda
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 28 razy
Re: Bezpieczniki SEAT ATECA 2016-2019...,Schematy
@geranium w przypadku kamer to sie nazywa technologia a nie madrosc. Przejscie w tryb parkingowy moze odbywac sie np po GPS - brak ruchu przez 3 minuty daje znac dla kamery ze odbywa sie postuj i nalezy przejsc w tryb parkingowy. Powrot w tryb jazdy odbywa sie po wykryciu ruchu przez GPS
Dla niewtajemniczonych w swiat wideorejestratorow na obecna chwile jedynymi sensownymi zakupami kamer sa modele
VIOFO A119 kazdy model oraz A129 kazdy model
Xiaomi A800
Hikvision DC5322-G2
Niestety wiekszosc spoleczenstwa idzie w kierunku marketowek Mio etc albo ostrych chinoli opartych na podzespolach z poprzedniej epoki.
Zapraszam do lektury forum autowrzuta.pl
Dla niewtajemniczonych w swiat wideorejestratorow na obecna chwile jedynymi sensownymi zakupami kamer sa modele
VIOFO A119 kazdy model oraz A129 kazdy model
Xiaomi A800
Hikvision DC5322-G2
Niestety wiekszosc spoleczenstwa idzie w kierunku marketowek Mio etc albo ostrych chinoli opartych na podzespolach z poprzedniej epoki.
Zapraszam do lektury forum autowrzuta.pl
- michal 76
- Posty: 573
- Rejestracja: 07 maja 2017, 10:04
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Samochód: Seat Ateca 1.4 DSG XCELLENCE 4 Drive VW Passat
- Podziękował: 77 razy
- Otrzymał podziękowań: 145 razy
Re: Bezpieczniki SEAT ATECA 2016-2019...,Schematy
Kolega ma rację, Viofio a 119 ma rozdzielczość 2,5 K A129 1k ( FULL HD), 70mai A800S ma 4 K + FULL HD tył. Ja osobiście używam Viofio a119 i w drugim samochodzie mam 70mai A800S tył + przód.Luk4as pisze: ↑20 mar 2021, 13:17@geranium w przypadku kamer to sie nazywa technologia a nie madrosc. Przejscie w tryb parkingowy moze odbywac sie np po GPS - brak ruchu przez 3 minuty daje znac dla kamery ze odbywa sie postuj i nalezy przejsc w tryb parkingowy. Powrot w tryb jazdy odbywa sie po wykryciu ruchu przez GPS
Dla niewtajemniczonych w swiat wideorejestratorow na obecna chwile jedynymi sensownymi zakupami kamer sa modele
VIOFO A119 kazdy model oraz A129 kazdy model
Xiaomi A800
Hikvision DC5322-G2
Niestety wiekszosc spoleczenstwa idzie w kierunku marketowek Mio etc albo ostrych chinoli opartych na podzespolach z poprzedniej epoki.
Zapraszam do lektury forum autowrzuta.pl