Bezpieczniki SEAT ATECA 2016-2019...,Schematy
- Kanisz
- Posty: 118
- Rejestracja: 18 maja 2019, 17:28
- Samochód: Seat Leon ST 1.5TSi
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Bezpieczniki SEAT ATECA 2016-2019...,Schematy
Bezpieczniki SEAT ATECA 2016-2019...,Schematy
Schemat skrzynki bezpieczników (lokalizacja i przyporządkowanie bezpieczników elektrycznych) dla SEAT Ateca (2016, 2017, 2018, 2019-…)
Schemat Bezpieczników Seat ATECA:
- Link:
https://fuse-box.info/seat/seat-ateca-2 ... -fuses/amp
- po otworzeniu w przeglądarce można zapisać na pulpicie telefonu, będzie zawsze pod ręką:)
Schemat Bezpieczników w Kabinie :
Schemat Bezpieczników w Komorze Silnika:
Lokalizacja skrzynki bezpieczników
Skrzynka bezpieczników w przedziale pasażerskim
Pojazdy z kierownicą z lewej strony
Skrzynka z bezpiecznikami znajduje się za schowkiem:
Pojazdy z kierownicą po prawej stronie
Skrzynka bezpieczników znajduje się za schowkiem na rękawiczki:
Odkręć ogranicznik otwarcia (A) w dwóch krokach:
- najpierw odblokuj ogranicznik, pociągając go do tyłu (strzałka 1), a następnie przesuń go delikatnie w prawo (strzałka 2). Zdejmij prowadnicę, gdy pokrywa znajduje się w normalnym położeniu otwarcia (30 °).
- Uwolnić czopy boczne (B), aby zwolnić pokrywę do drugiej pozycji otwarcia (60 °).
Skrzynka bezpieczników komory silnika
Schemat skrzynki bezpieczników (lokalizacja i przyporządkowanie bezpieczników elektrycznych) dla SEAT Ateca (2016, 2017, 2018, 2019-…)
Schemat Bezpieczników Seat ATECA:
- Link:
https://fuse-box.info/seat/seat-ateca-2 ... -fuses/amp
- po otworzeniu w przeglądarce można zapisać na pulpicie telefonu, będzie zawsze pod ręką:)
Schemat Bezpieczników w Kabinie :
Schemat Bezpieczników w Komorze Silnika:
Lokalizacja skrzynki bezpieczników
Skrzynka bezpieczników w przedziale pasażerskim
Pojazdy z kierownicą z lewej strony
Skrzynka z bezpiecznikami znajduje się za schowkiem:
Pojazdy z kierownicą po prawej stronie
Skrzynka bezpieczników znajduje się za schowkiem na rękawiczki:
Odkręć ogranicznik otwarcia (A) w dwóch krokach:
- najpierw odblokuj ogranicznik, pociągając go do tyłu (strzałka 1), a następnie przesuń go delikatnie w prawo (strzałka 2). Zdejmij prowadnicę, gdy pokrywa znajduje się w normalnym położeniu otwarcia (30 °).
- Uwolnić czopy boczne (B), aby zwolnić pokrywę do drugiej pozycji otwarcia (60 °).
Skrzynka bezpieczników komory silnika
- Kanisz
- Posty: 118
- Rejestracja: 18 maja 2019, 17:28
- Samochód: Seat Leon ST 1.5TSi
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Re: Bezpieczniki SEAT ATECA 2016-2019...,Schematy
Sprostowanie:
W Leonie nr 40 mam wpięty o jeden pin w dół to mam napięcie w gniazdku 12V w podłokietniku i w bagażniku ale jest to plus po stacyjce, Natomiast kiedy przepnę bezpiecznik o jeden pin w górę to wtedy mam stałe napięcia 12V we wszystkich gniazdkach po wyjęciu kluczyka również
Zauważyłem, że prawie w każdym miejscu gdzie brakuje bezpiecznika mamy stałe napiecie 12V bez kluczyka.
W Leonie nr 40 mam wpięty o jeden pin w dół to mam napięcie w gniazdku 12V w podłokietniku i w bagażniku ale jest to plus po stacyjce, Natomiast kiedy przepnę bezpiecznik o jeden pin w górę to wtedy mam stałe napięcia 12V we wszystkich gniazdkach po wyjęciu kluczyka również
Zauważyłem, że prawie w każdym miejscu gdzie brakuje bezpiecznika mamy stałe napiecie 12V bez kluczyka.
Ostatnio zmieniony 05 cze 2019, 22:06 przez Kanisz, łącznie zmieniany 2 razy.
- thecichy
- Posty: 449
- Rejestracja: 14 paź 2018, 18:38
- Lokalizacja: Łódź
- Samochód: Seat Ateca FR 2.0 TSI
- Podziękował: 11 razy
- Otrzymał podziękowań: 22 razy
Re: Bezpieczniki SEAT ATECA 2016-2019...,Schematy
Gdyby ktoś się tu zakalapućkał to pozwolę sobie zaktualizować/uporządkować informację o bezpieczniku nr 40. Otóż zakupiłem ostatnio wideorejestrator (VIOFO A129-G DUO, podzielę się w odpowiednim wątku spostrzeżeniami) i chcąc mieć zasilanie 12V w przednim gniazdku na stałe (bo nie było na stałe) zajrzałem do półeczki z bezpiecznikami a tu przedmiotowa 40-tka jest w dolnym położeniu (tak było z fabryki, MY2019). Jako kreatywny polak pomyślałem więc, że przestawię go zatem w górne położenie i... zasilanie jest na stałe
- zinger
- Posty: 439
- Rejestracja: 08 lis 2017, 10:09
- Lokalizacja: Kraków
- Samochód: Ateca Xcl 1.4 DSG Samoa Orange
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Bezpieczniki SEAT ATECA 2016-2019...,Schematy
Rozumiem, ze kamerka nagrywa non stop, czy auto stoi czy jedzie? A jak sie to ma do aku w samochodzie? Jedziemy powiedzmy na wakacje i nie przepinamy bezpiecznika. Bedzie pad aku?thecichy pisze: ↑03 wrz 2019, 6:56Gdyby ktoś się tu zakalapućkał to pozwolę sobie zaktualizować/uporządkować informację o bezpieczniku nr 40. Otóż zakupiłem ostatnio wideorejestrator (VIOFO A129-G DUO, podzielę się w odpowiednim wątku spostrzeżeniami) i chcąc mieć zasilanie 12V w przednim gniazdku na stałe (bo nie było na stałe) zajrzałem do półeczki z bezpiecznikami a tu przedmiotowa 40-tka jest w dolnym położeniu (tak było z fabryki, MY2019). Jako kreatywny polak pomyślałem więc, że przestawię go zatem w górne położenie i... zasilanie jest na stałe
- thecichy
- Posty: 449
- Rejestracja: 14 paź 2018, 18:38
- Lokalizacja: Łódź
- Samochód: Seat Ateca FR 2.0 TSI
- Podziękował: 11 razy
- Otrzymał podziękowań: 22 razy
Re: Bezpieczniki SEAT ATECA 2016-2019...,Schematy
Jest do wyboru kilka ustawień trybu parkingowego -> https://www.viofo.pl/parking-mode-a129.php
Ja jeżdżę praktycznie codziennie (nawet na wakacjach) ale można się zaopatrzeć w 3-żyłowy adapterek i będzie zabezpieczenie na długie postoje.
Ja jeżdżę praktycznie codziennie (nawet na wakacjach) ale można się zaopatrzeć w 3-żyłowy adapterek i będzie zabezpieczenie na długie postoje.
-
- Posty: 914
- Rejestracja: 09 sie 2017, 21:00
- Samochód: Skoda
- Podziękował: 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 34 razy
Re: Bezpieczniki SEAT ATECA 2016-2019...,Schematy
Adapter 3 żyłowy nie do końca spełnia swoją funkcję jeśli chodzi o zabezpieczenie akumulatora. Adapter hardwire służy bardziej zautomatyzowaniu dla trybu parkingowego low bitrate. Zabezpieczeniem dla akumulatora jest zastosowanie specjalnego powerbanku Cellink Neo6 lub Neo9
- thecichy
- Posty: 449
- Rejestracja: 14 paź 2018, 18:38
- Lokalizacja: Łódź
- Samochód: Seat Ateca FR 2.0 TSI
- Podziękował: 11 razy
- Otrzymał podziękowań: 22 razy
Re: Bezpieczniki SEAT ATECA 2016-2019...,Schematy
I tak i nie. Kamerka ma kilka trybów przechodzenia w i wychodzenia z - trybu parkingowego, poprzez sensor wstrząsów jak i czułość na zmianę oświetlenia więc jeżeli masz stałe napięcie 12V z aku to tryb parkingowy działa bez zarzutu i adapter Ci do tego niepotrzebny (to już sprawdziłem). Będzie on natomiast wsparciem dla trybu parkingowego w samochodach, w których nie da się uzyskać 12V w gniazdku po wyłączeniu zapłonu. Sam adapter ma jednak 4 ustawienia napięcia, przy którym tryb parkingowy jeszcze może działać a poniżej którego nie, więc jakiś rodzaj zabezpieczenia aku przed nadmiernym rozładowaniem jest ale wiadomo, że nie jest on elementem w pełni chroniącym przed innymi czynnikami.Luk4as pisze: ↑03 wrz 2019, 12:53Adapter 3 żyłowy nie do końca spełnia swoją funkcję jeśli chodzi o zabezpieczenie akumulatora. Adapter hardwire służy bardziej zautomatyzowaniu dla trybu parkingowego low bitrate. Zabezpieczeniem dla akumulatora jest zastosowanie specjalnego powerbanku Cellink Neo6 lub Neo9
-
- Posty: 914
- Rejestracja: 09 sie 2017, 21:00
- Samochód: Skoda
- Podziękował: 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 34 razy
Re: Bezpieczniki SEAT ATECA 2016-2019...,Schematy
Z koniem kopać się nie będę ... akurat brałem czynny udział w tworzeniu zarówno kabla hardwire jak i trybu low bitrate z firmą Viofo i wiem co pisze.
Załączanie/wyłączanie tryby parkingowego low bitrate po czujnik GPS i czujniku wstrząsu jest słabe, bo kamera potrafi przełączać się podczas postoju w korku, mało tego podczas szkody parkingowej po uderzeniu w auto następuję przełączenie między trybami które trwa 5-8 s i w tym czasie sprawca odjeżdza i kamera nic nie nagra
Załączanie/wyłączanie tryby parkingowego low bitrate po czujnik GPS i czujniku wstrząsu jest słabe, bo kamera potrafi przełączać się podczas postoju w korku, mało tego podczas szkody parkingowej po uderzeniu w auto następuję przełączenie między trybami które trwa 5-8 s i w tym czasie sprawca odjeżdza i kamera nic nie nagra
-
- Posty: 1151
- Rejestracja: 11 wrz 2017, 23:53
- Lokalizacja: Ludwigshafen
- Samochód: Seat Ateca1,4 TSI DSG7 Xcellence
- Podziękował: 31 razy
- Otrzymał podziękowań: 70 razy
Re: Bezpieczniki SEAT ATECA 2016-2019...,Schematy
Mam właśnie taki 3 żyłowy adapter i podpięta podwójna kamerkę już około 1,5 roku działa 24/7 dni w tygodniu w trybie parkingowym i nie miałem jeszcze żadnych problemów z aku w aucie