Chciałem zrobić, tak jak piszesz, ale u mnie w zaznaczonych punktach nie ma wolnego miejsca
Spróbuj w takim razie adapter w miejsce bezpieczników (jak na zdjęciu), a bezpiecznik do adaptera. W sumie dwa bezpieczniki w adapterze i chronione są dwa obwody.
Help needed again Niestety nie mam możliwości wpięcia bypassa z żółtym kablem jak zaznaczył @sailor 88 - przeszkadzają dwa sąsiednie bezpieczniki (z prawej i lewej). Podpięcie bypassa z żółtym kablem w miejscu gniazdka zapalniczki (w pozycji po zapłonie) nie uruchamia trybu parkingowego - kamera wyświetla komunikat o braku kabla do tego trybu. Czy jest inne miejsce, w które mogę wpiąć ten bypass z żółtym kablem? Bezpiecznik tylnej wycieraczki?
Help needed again Niestety nie mam możliwości wpięcia bypassa z żółtym kablem jak zaznaczył @sailor 88 - przeszkadzają dwa sąsiednie bezpieczniki (z prawej i lewej). Podpięcie bypassa z żółtym kablem w miejscu gniazdka zapalniczki (w pozycji po zapłonie) nie uruchamia trybu parkingowego - kamera wyświetla komunikat o braku kabla do tego trybu. Czy jest inne miejsce, w które mogę wpiąć ten bypass z żółtym kablem? Bezpiecznik tylnej wycieraczki?
Jak widać, każda wersja wyposażenia ma trochę inną "elektrykę", musisz więc sam u siebie za pomocą najprostszego multimetru albo nawet samej żarówki 12V z kabelkami ustalić gdzie masz napięcie po zapłonie i bez, jak i gdzie zmieścisz bypass.
...Spieszmy się kochać diesel'e, tak szybko odchodzą...
ktoś kiedyś szukał...
jak pisałem można bez "łamania"
Mnie się nie udało... mimo wszystko kawałek się odłamał
Niemniej jednak udało mi się zamontować finalnie wideorejestrator na przód i tył. Podpięcie adapterów pod pozycje drzwi i zapalniczki załatwiło sprawę
Trochę się męczyłem z plastikami klapy (bałem się, żeby nic nie ułamać) ale koniec końców obyło się bez strat. Gdyby ktoś miał podobne problemy to służę pomocą.
Ja też robiłem to tak jak na zdjęciach ale i tak się połamały bardzo tandetny ten plastik
A może to jest świadome działanie, jak postarzanie sprzętu elektronicznego - ma działać 2 - 3 lata i do wymiany, a tutaj dają tani, słaby plastik lub zaczepy jednorazowego użytku i serwis na zarobek na częściach, bo klienci łamią. Do tego jeszcze powiedzą: "Bo jak się robi nieumiejętnie, nie zna się na rzeczy, to i takie efekty".
No co do wymiany tych gumowych przelotek to jest mega problem sporo przewodów sporo różnych wtyczek. Oczywiście wszystkie wtyczki trzeba by było rozbroić co nie jest takie łatwe, ale da się zrobić nie ma rzeczy niemożliwych .
Witam. Udało mi się rozwiązać problem, więc nakreślę kilka zdań bo być może kiedyś komuś się ta wiedza przyda.
Problem: zawieszanie się kamery w trybie parkingowym po nieokreślonym czasie jego pracy. Czasem 5 min czasem 2h innym razem 10h.
Czynności, które wykonałem celem ustalenia problemu; zmiana firmvare z 2.2 na wcześniejszy 2.1- brak poprawy. Zmiana kart SD x 2- brak poprawy. Reset kamerki-brak poprawy. Zmiana kamerki na inny egzemplarz x 2- problem trwa dalej. Zmiana modułu GPS - problem trwa dalej.
Kolejną czynnością miała być wymiana adaptera zasilania HK3 na inny egzemplarz, gdyż jedynym wspólnym mianownikiem usterek na testowanych kamerach był właśnie HK3. Nie mniej przed demontażem okablowania postanowiłem uprzednio zmienić gniazdo bezpiecznika na inne. Oczywiście tylko to, które jest non stop pod napięciem. Szybka decyzja, miernik napięcia i w 2min zmieniłem gniazdo bezpiecznika.
I po tygodniu obserwacji mogę śmiało napisać, że problem został definitywnie wyeliminowany.
Nie mniej zastanawia mnie dlaczego w ogóle mial miejsce?
Zarówno to wcześniejsze ganizado bezpiecznika jak i to obecne są cały czas pod napięciem a tylko połączenie z tym jednun feralnym powodowało wieszanie się kamery /nie jej wyłączenie/.