OBDeleven
-
- Posty: 1076
- Rejestracja: 11 wrz 2017, 23:53
- Lokalizacja: Nowa Ruda i Ludwigshafen
- Samochód: Seat Ateca1,4 TSI DSG7 Xcellence Comfort+Assistant
- Podziękował: 29 razy
- Otrzymał podziękowań: 45 razy
Re: OBDeleven
Tak znam temat z PB” i w tej sytuacji zacznę coś szukać
Wcześniej odżiciłem ten pomysł bo testowałem kamerkę pżez 6 miesięcy chodzi 24 h na dobę i nie miałem problemów z Aku” mimo że kamerka jest podwójna monitoruje przód i tył Ateci ma też nastawialne zabezpieczenie przed rozładowaniem Aku” jednak jeszcze nie zdażyło się by wartość napięcia Aku” spadła poniżej 11,8 Volta
Wcześniej odżiciłem ten pomysł bo testowałem kamerkę pżez 6 miesięcy chodzi 24 h na dobę i nie miałem problemów z Aku” mimo że kamerka jest podwójna monitoruje przód i tył Ateci ma też nastawialne zabezpieczenie przed rozładowaniem Aku” jednak jeszcze nie zdażyło się by wartość napięcia Aku” spadła poniżej 11,8 Volta
-
- Posty: 1076
- Rejestracja: 11 wrz 2017, 23:53
- Lokalizacja: Nowa Ruda i Ludwigshafen
- Samochód: Seat Ateca1,4 TSI DSG7 Xcellence Comfort+Assistant
- Podziękował: 29 razy
- Otrzymał podziękowań: 45 razy
Re: OBDeleven
Endrju dzięki za przejrzysty poradnik
Wszystko jest tak jak piszesz jednak nie mogę tego ustawienia zatwierdzić
Wyskakuje na czerwonym tle opcja czy funkcja nie dostępna już sam nie wiem co robię źle
Wszystko jest tak jak piszesz jednak nie mogę tego ustawienia zatwierdzić
Wyskakuje na czerwonym tle opcja czy funkcja nie dostępna już sam nie wiem co robię źle
- Endrju
- Moderator
- Posty: 3725
- Rejestracja: 11 maja 2017, 0:50
- Lokalizacja: Świdwin
- Samochód: Seat Ateca FL 1.5 TSI 150KM
- Podziękował: 89 razy
- Otrzymał podziękowań: 153 razy
-
- Posty: 851
- Rejestracja: 09 sie 2017, 21:00
- Samochód: Skoda
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 28 razy
Re: OBDeleven
Ja osobiscie polecam cellink neo6 lub cellink neo9 i jak ktos chce to do tego rozszerzenia ext. Sam posiadam i chwale sobie. Podpiecie bezposrednio do aku niestety zniszczy aku wiec nie warto. Z powerbankami mozma sie bawic w polonezie ale nie w aucie za ponad 100k. Poza tym powerbank latem moze wybuchnac zapalic sie itd wiec lepiej uwazac
- Endrju
- Moderator
- Posty: 3725
- Rejestracja: 11 maja 2017, 0:50
- Lokalizacja: Świdwin
- Samochód: Seat Ateca FL 1.5 TSI 150KM
- Podziękował: 89 razy
- Otrzymał podziękowań: 153 razy
-
- Posty: 1076
- Rejestracja: 11 wrz 2017, 23:53
- Lokalizacja: Nowa Ruda i Ludwigshafen
- Samochód: Seat Ateca1,4 TSI DSG7 Xcellence Comfort+Assistant
- Podziękował: 29 razy
- Otrzymał podziękowań: 45 razy
Re: OBDeleven
Witam.patryk7133 pisze: ↑05 gru 2018, 17:17Endrju dzięki za przejrzysty poradnik
Wszystko jest tak jak piszesz jednak nie mogę tego ustawienia zatwierdzić
Wyskakuje na czerwonym tle opcja czy funkcja nie dostępna już sam nie wiem co robię źle
Bawiłem się dziś jeszcze raz i udało się.
Nie mogłem tego ustawienia zatwierdzić kodując przy odpalonym ani zgaszonym silniku gdy robiłem to wcześniej jednak dziś robiąc to na odpalonym silniku wyskoczyło „Za wysokie obroty silnika” zgasiłem silnik włączyłem zapłon odświeżyłem sterowniki w aplikacji i zatwierdziło zmiany na AUDI.
Różnica jest znaczna nie ma zwłoki w przyśpieszaniu po naciśnięciu gazu przyśpiesza momentalnie wcześniej było coś jakby turbo dziura teraz idzie płynnie.
Pozdrawiam
- Endrju
- Moderator
- Posty: 3725
- Rejestracja: 11 maja 2017, 0:50
- Lokalizacja: Świdwin
- Samochód: Seat Ateca FL 1.5 TSI 150KM
- Podziękował: 89 razy
- Otrzymał podziękowań: 153 razy
Re: OBDeleven
Kodowania robi się przy włączonym zapłonie i zawsze trzeba odświeżyć sterownik przed kodowaniem. Sam widzisz że różnica jest znacząca.
- sailor 88
- Posty: 1373
- Rejestracja: 27 maja 2017, 9:33
- Lokalizacja: Białystok
- Samochód: Nissan Qashqai E-POWER : był Seat Ateca 1,6TDI
- Podziękował: 84 razy
- Otrzymał podziękowań: 382 razy
Re: OBDeleven
To kodowanie zmienia tylko i wyłącznie charakterystykę pedału gazu, nie ingeruje w żaden sposób w sterownik skrzyni ani silnika, co z resztą z poziomu OBD jest niemożliwe. To "wow" przy przyspieszaniu wynika ze zdwojenia dawki paliwa w pierwszej połowie skoku pedału, czyli naciskasz np. 1/4 skoku pedału, a sterownik silnika otrzymuje informację, że naciśnięto 1/2. Wydaje się więc, że auto dużo lepiej jeździ i tak jest, ale z powyższego właśnie powodu, co oczywiście przełoży się na wyższe spalanie, bo jeżeli jeździsz dynamicznie, spalasz więcej.patryk7133 pisze: ↑13 gru 2018, 1:49Różnica jest znaczna nie ma zwłoki w przyśpieszaniu po naciśnięciu gazu przyśpiesza momentalnie wcześniej było coś jakby turbo dziura teraz idzie płynnie.
Pozdrawiam
P.S. Działa tak samo przy skrzyni manualnej (próbowałem u siebie).
...Spieszmy się kochać diesel'e, tak szybko odchodzą...