OBDeleven
-
- Posty: 1079
- Rejestracja: 11 wrz 2017, 23:53
- Lokalizacja: Nowa Ruda i Ludwigshafen
- Samochód: Seat Ateca1,4 TSI DSG7 Xcellence Comfort+Assistant
- Podziękował: 29 razy
- Otrzymał podziękowań: 47 razy
Re: OBDeleven
Tak właśnie myślałem, że to przestawienie z Seat na Audi to pozbycie się jakiegoś ograniczenia Eco.
Efekt tej zmiany podoba mi się pojeżdżę trochę i zobaczę jak będzie wyglądało spalanie, bo coś mi mówi, że przy normalnej jeździe to spalanie może być nawet mniejsze.
Ps: Do tej pory moje spalanie na trasie praca dom w godzinach rannych to 6,2/6,5 l/100 km w godzinach szczytu 7,1/7,6 l/100 km trasa 50/50.
Poobserwuję przez tydzień jak teraz będzie.
Efekt tej zmiany podoba mi się pojeżdżę trochę i zobaczę jak będzie wyglądało spalanie, bo coś mi mówi, że przy normalnej jeździe to spalanie może być nawet mniejsze.
Ps: Do tej pory moje spalanie na trasie praca dom w godzinach rannych to 6,2/6,5 l/100 km w godzinach szczytu 7,1/7,6 l/100 km trasa 50/50.
Poobserwuję przez tydzień jak teraz będzie.
- Endrju
- Moderator
- Posty: 3727
- Rejestracja: 11 maja 2017, 0:50
- Lokalizacja: Świdwin
- Samochód: Seat Ateca FL 1.5 TSI 150KM
- Podziękował: 89 razy
- Otrzymał podziękowań: 153 razy
Re: OBDeleven
Raczej z tym większym spalanie to raczej różnic A minimalna nawet jak jest. Ja u siebie takowego nie zauważyłem, może dlatego że u mnie nie ma raczej korków. A pewnie przy ruszaniu ta różnica jest większa.
-
- Posty: 1079
- Rejestracja: 11 wrz 2017, 23:53
- Lokalizacja: Nowa Ruda i Ludwigshafen
- Samochód: Seat Ateca1,4 TSI DSG7 Xcellence Comfort+Assistant
- Podziękował: 29 razy
- Otrzymał podziękowań: 47 razy
Re: OBDeleven
Witam.
Nie zdążyłem zaobserwować spalania Wszystko się posypało!
Wczoraj zauważyłem utratę funkcjonalności w ograniczniku prędkości mianowicie brak zapamiętywania poprzednich ustawień, zmiana po odchyleniu przełącznika w górę czy duł zmieniła się z 10 tek na jednostki, a odciągnięcie dźwigni do siebie, gdzie wcześniej była zmiana jednostek nie ma żadnej funkcji, no ale na tym nie koniec dziś wracając z pracy standardowa sytuacja jadąc na tempomacie przede mną auto zwalnia by zjechać, a moja Ateca rzuca kotwicę na autostradzie szok, no i na desce zrobiło się żółto! ACC błąd ACC nie dostępny. Podłączyłem pod OBDeleven i masakra 4 błędy z ACC i radaru jeden opisany jako "Nie prawdopodobny błąd" Na tym nie koniec w sterowniku silnika też błąd!
Przywróciłem ustawienia z powrotem na Seat. ACC jest dostępny i mam nadzieję, że tak pozostanie jak do tej pory nigdy nie miałem problemów z radarem czy czujnikami, a tu nagle wysyp błędów z powodu kodowania charakterystyki pedału gazu szok.
Nie zdążyłem zaobserwować spalania Wszystko się posypało!
Wczoraj zauważyłem utratę funkcjonalności w ograniczniku prędkości mianowicie brak zapamiętywania poprzednich ustawień, zmiana po odchyleniu przełącznika w górę czy duł zmieniła się z 10 tek na jednostki, a odciągnięcie dźwigni do siebie, gdzie wcześniej była zmiana jednostek nie ma żadnej funkcji, no ale na tym nie koniec dziś wracając z pracy standardowa sytuacja jadąc na tempomacie przede mną auto zwalnia by zjechać, a moja Ateca rzuca kotwicę na autostradzie szok, no i na desce zrobiło się żółto! ACC błąd ACC nie dostępny. Podłączyłem pod OBDeleven i masakra 4 błędy z ACC i radaru jeden opisany jako "Nie prawdopodobny błąd" Na tym nie koniec w sterowniku silnika też błąd!
Przywróciłem ustawienia z powrotem na Seat. ACC jest dostępny i mam nadzieję, że tak pozostanie jak do tej pory nigdy nie miałem problemów z radarem czy czujnikami, a tu nagle wysyp błędów z powodu kodowania charakterystyki pedału gazu szok.
- tomal218
- Posty: 920
- Rejestracja: 19 sty 2018, 11:46
- Lokalizacja: BYTOM
- Samochód: Seat Ateca MY18
- Podziękował: 36 razy
- Otrzymał podziękowań: 50 razy
Re: OBDeleven
A przestawiales wczesniej cos w sterowniku 44 ?reakcja bardziej liniowa na pedale gazupatryk7133 pisze: ↑14 gru 2018, 23:28Witam.
Nie zdążyłem zaobserwować spalania Wszystko się posypało!
Wczoraj zauważyłem utratę funkcjonalności w ograniczniku prędkości mianowicie brak zapamiętywania poprzednich ustawień, zmiana po odchyleniu przełącznika w górę czy duł zmieniła się z 10 tek na jednostki, a odciągnięcie dźwigni do siebie, gdzie wcześniej była zmiana jednostek nie ma żadnej funkcji, no ale na tym nie koniec dziś wracając z pracy standardowa sytuacja jadąc na tempomacie przede mną auto zwalnia by zjechać, a moja Ateca rzuca kotwicę na autostradzie szok, no i na desce zrobiło się żółto! ACC błąd ACC nie dostępny. Podłączyłem pod OBDeleven i masakra 4 błędy z ACC i radaru jeden opisany jako "Nie prawdopodobny błąd" Na tym nie koniec w sterowniku silnika też błąd!
Przywróciłem ustawienia z powrotem na Seat. ACC jest dostępny i mam nadzieję, że tak pozostanie jak do tej pory nigdy nie miałem problemów z radarem czy czujnikami, a tu nagle wysyp błędów z powodu kodowania charakterystyki pedału gazu szok.
oso soplón !!!
-
- Posty: 1079
- Rejestracja: 11 wrz 2017, 23:53
- Lokalizacja: Nowa Ruda i Ludwigshafen
- Samochód: Seat Ateca1,4 TSI DSG7 Xcellence Comfort+Assistant
- Podziękował: 29 razy
- Otrzymał podziękowań: 47 razy
- tomal218
- Posty: 920
- Rejestracja: 19 sty 2018, 11:46
- Lokalizacja: BYTOM
- Samochód: Seat Ateca MY18
- Podziękował: 36 razy
- Otrzymał podziękowań: 50 razy
Re: OBDeleven
No niby lepiej ale przestawilem jeszcze kontroler 1 na audi i jest napewno lepiej mialem tez takie bledy jak ty ale to przed kodowaniem kontrolera 1,nawet mialem blad kluczyka ze rozladowany wzielem drogi i dalej to samo wiec cos tu nie tak komp w aucie nic nie pokazuje
oso soplón !!!