OBDeleven
-
- Posty: 1079
- Rejestracja: 11 wrz 2017, 23:53
- Lokalizacja: Nowa Ruda i Ludwigshafen
- Samochód: Seat Ateca1,4 TSI DSG7 Xcellence Comfort+Assistant
- Podziękował: 29 razy
- Otrzymał podziękowań: 47 razy
Re: OBDeleven
Dziękuję
Czyli to tylko do wglądu ?
Przywrócić ustawień się z tego nie da ?
Trzeba to zrobić ręcznie poprzez wpisywanie wartości ?
Czyli to tylko do wglądu ?
Przywrócić ustawień się z tego nie da ?
Trzeba to zrobić ręcznie poprzez wpisywanie wartości ?
- Endrju
- Moderator
- Posty: 3726
- Rejestracja: 11 maja 2017, 0:50
- Lokalizacja: Świdwin
- Samochód: Seat Ateca FL 1.5 TSI 150KM
- Podziękował: 89 razy
- Otrzymał podziękowań: 153 razy
Re: OBDeleven
Patryk sorrki że tyle to trwało. A więc tak.patryk7133 pisze: ↑30 lis 2018, 23:45Dziękuję Endrju za pomoc
Oczywiście wielkie dzięki dla Eldara za takie filmiki
Jednak w moim przypadku wygląda to inaczej i nie mogę wprowadzić tych zmian
Jest Bit 0-2 ale nie ma nic do zmiany VW czy Audi mam tylko do wyboru 110 co cokolwiek to oznacz
Wchodzisz w sterownik 01
Nastepnie długie kodowanie.
Teraz musisz w zaznaczonym miejscu palcem przytrzymać ok.1sec.
Tak wygląda moje kodowanie. 010 jest to odpowiednik kodowania Audi. Gdy przełączyć na angielski to zobaczysz podpowiedzi Eldar pisał o tym w jakimś temacie.
rabindranath biography in bengali
Kliknij strzałę przy języku.
No i teraz widać o co chodzi.
- Eldar
- Posty: 140
- Rejestracja: 27 lip 2017, 10:36
- Lokalizacja: Barwałd Górny
- Samochód: Seat Ibiza FR 2.0 TDI
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: OBDeleven
Można od razu w ustawieniach aplikacji (rozwijane menu z lewej strony) przestawić język bazy na angielski i będzie bez kombinacji za każdym razem
Po Polsku pewnie nic szybko nie będzie w opisie.
Po Polsku pewnie nic szybko nie będzie w opisie.
- Endrju
- Moderator
- Posty: 3726
- Rejestracja: 11 maja 2017, 0:50
- Lokalizacja: Świdwin
- Samochód: Seat Ateca FL 1.5 TSI 150KM
- Podziękował: 89 razy
- Otrzymał podziękowań: 153 razy
Re: OBDeleven
A szkoda bo mój angielski nie za dobry a niemiecki to tylko dzień dobry i do widzenia. )
-
- Posty: 1079
- Rejestracja: 11 wrz 2017, 23:53
- Lokalizacja: Nowa Ruda i Ludwigshafen
- Samochód: Seat Ateca1,4 TSI DSG7 Xcellence Comfort+Assistant
- Podziękował: 29 razy
- Otrzymał podziękowań: 47 razy
-
- Posty: 1079
- Rejestracja: 11 wrz 2017, 23:53
- Lokalizacja: Nowa Ruda i Ludwigshafen
- Samochód: Seat Ateca1,4 TSI DSG7 Xcellence Comfort+Assistant
- Podziękował: 29 razy
- Otrzymał podziękowań: 47 razy
Re: OBDeleven
Witam
A może ktoś mi powie dlaczego mam taki błąd :
19 Interfejs diagnostyczny magistrali danych
Opis sytemu: GW MQB High
Numer oprogramowania: 3Q0907530G
Wersja oprogramowania: 5304
Numer sterownika: 3Q0907530C
Wersja sterownika: 518
Numer seryjny: 22061710802018
Nazwa ODX: EV_GatewNF
Wersja ODX: 013023
Długie kodowanie: 030500F42F085700EB0002581C0F00010001070000000000000000000000
Podsystemy:
Opis sytemu: J367-BDMConti
Wersja oprogramowania: 1050
Wersja sterownika: H03
Numer seryjny: 75886000001706240AB4
Opis sytemu: E221__MFL-PR6
Wersja oprogramowania: 0130
Wersja sterownika: H04
Numer seryjny: 000000000G1822230617
Długie kodowanie: 012000
Opis sytemu: E881 BedieFPA
Wersja oprogramowania: 0430
Wersja sterownika: 001
Numer seryjny: 000000091171QF8000YG
Długie kodowanie: 464553
Kody błędów:
U140600 - Prąd spoczynkowy Za duże
Sporadyczna
Nie mogę się go pozbyć co usunę powraca ?
W ASO się oto przyczepili że może prostownik podłączałem ale nic z tych rzeczy jak skasuję ten błąd to po przejechaniu kilku kilometrów i po postoju znowu mam ten błąd ?
A może ktoś mi powie dlaczego mam taki błąd :
19 Interfejs diagnostyczny magistrali danych
Opis sytemu: GW MQB High
Numer oprogramowania: 3Q0907530G
Wersja oprogramowania: 5304
Numer sterownika: 3Q0907530C
Wersja sterownika: 518
Numer seryjny: 22061710802018
Nazwa ODX: EV_GatewNF
Wersja ODX: 013023
Długie kodowanie: 030500F42F085700EB0002581C0F00010001070000000000000000000000
Podsystemy:
Opis sytemu: J367-BDMConti
Wersja oprogramowania: 1050
Wersja sterownika: H03
Numer seryjny: 75886000001706240AB4
Opis sytemu: E221__MFL-PR6
Wersja oprogramowania: 0130
Wersja sterownika: H04
Numer seryjny: 000000000G1822230617
Długie kodowanie: 012000
Opis sytemu: E881 BedieFPA
Wersja oprogramowania: 0430
Wersja sterownika: 001
Numer seryjny: 000000091171QF8000YG
Długie kodowanie: 464553
Kody błędów:
U140600 - Prąd spoczynkowy Za duże
Sporadyczna
Nie mogę się go pozbyć co usunę powraca ?
W ASO się oto przyczepili że może prostownik podłączałem ale nic z tych rzeczy jak skasuję ten błąd to po przejechaniu kilku kilometrów i po postoju znowu mam ten błąd ?
- sailor 88
- Posty: 1379
- Rejestracja: 27 maja 2017, 9:33
- Lokalizacja: Białystok
- Samochód: Nissan Qashqai E-POWER : był Seat Ateca 1,6TDI
- Podziękował: 86 razy
- Otrzymał podziękowań: 386 razy
Re: OBDeleven
Serwis jak zwykle nie popisał się wiedzą, niepoprawnie interpretując opis błędu. Za duży prąd spoczynkowy oznacza, że któryś z odbiorników na postoju pobiera za duży prąd, co może skutkować szybszym rozładowywaniem się akumulatora. Każde auto ma określoną max. wartość prądu spoczynkowego (serwis ma takie dane), więc należy najpierw określić wielkość tego prądu, wpinając szeregowo miernik między akumulator a instalację, a potem szukać odbiornika odpowiedzialnego za ten nadmierny pobór. Może to być wszystko, alarm, centralny zamek, jakaś pompa, ABS, któryś ze sterowników, bluetooth, itd. Trzeba odłączać kolejno urządzenia (odpinać kostki) i w ten sposób szukać. Często winna jest stacja multimedialna (radio). Była kiedyś taka akcja w VW, zmieniarka płyt bodajże, "kradła" prąd.patryk7133 pisze: ↑05 gru 2018, 1:12Witam
A może ktoś mi powie dlaczego mam taki błąd :
19 Interfejs diagnostyczny magistrali danych
Kody błędów:
U140600 - Prąd spoczynkowy Za duże
Sporadyczna
Nie mogę się go pozbyć co usunę powraca ?
W ASO się oto przyczepili że może prostownik podłączałem ale nic z tych rzeczy jak skasuję ten błąd to po przejechaniu kilku kilometrów i po postoju znowu mam ten błąd ?
...Spieszmy się kochać diesel'e, tak szybko odchodzą...
-
- Posty: 1079
- Rejestracja: 11 wrz 2017, 23:53
- Lokalizacja: Nowa Ruda i Ludwigshafen
- Samochód: Seat Ateca1,4 TSI DSG7 Xcellence Comfort+Assistant
- Podziękował: 29 razy
- Otrzymał podziękowań: 47 razy
Re: OBDeleven
Wielkie dzięki sailor 88.
Teraz wszystko jasne w moim przypadku będzie to kamerka, bo jest na stałe podpięta pod bezpieczniki.
Swoją drogą to, aż się wierzyć nie chce jakich mechaników mamy w ASO. Np:Sprawdzali zbieżność na nie dopompowanym kole i stwierdzili odchylenia mieli zrobić wiele innych rzeczy o umyciu auta już nie wspomnę przetrzymali auto 3 godziny niby, że tyle pracy przy nim mieli tylko nie wiedzieli, że są w ukrytej kamerze okazało się, że cały serwis trwał 1 godzinę, a 2 godziny auto stało na parkingu kompletnie nic nie zrobili poza wymianą oleju i podpięciem auta pod komputer.
Dobrze, że jest nasze forum i tacy ludzie jak sailor 88. Dziękuję.
Ps: A jest sposób by mieć kamerkę jako strażnika parkingowego, czyli na stałe pod zasilaniem i żeby ten błąd nie występował pewnie nie, ale musiałem zapytać.
Pozdrawiam.
Teraz wszystko jasne w moim przypadku będzie to kamerka, bo jest na stałe podpięta pod bezpieczniki.
Swoją drogą to, aż się wierzyć nie chce jakich mechaników mamy w ASO. Np:Sprawdzali zbieżność na nie dopompowanym kole i stwierdzili odchylenia mieli zrobić wiele innych rzeczy o umyciu auta już nie wspomnę przetrzymali auto 3 godziny niby, że tyle pracy przy nim mieli tylko nie wiedzieli, że są w ukrytej kamerze okazało się, że cały serwis trwał 1 godzinę, a 2 godziny auto stało na parkingu kompletnie nic nie zrobili poza wymianą oleju i podpięciem auta pod komputer.
Dobrze, że jest nasze forum i tacy ludzie jak sailor 88. Dziękuję.
Ps: A jest sposób by mieć kamerkę jako strażnika parkingowego, czyli na stałe pod zasilaniem i żeby ten błąd nie występował pewnie nie, ale musiałem zapytać.
Pozdrawiam.
- sailor 88
- Posty: 1379
- Rejestracja: 27 maja 2017, 9:33
- Lokalizacja: Białystok
- Samochód: Nissan Qashqai E-POWER : był Seat Ateca 1,6TDI
- Podziękował: 86 razy
- Otrzymał podziękowań: 386 razy
Re: OBDeleven
Dobrze, że się wyjaśniło A co do kamerki, to na czas parkowania mógłbyś przełączać ją na zasilanie z jakiegoś Power Bank'a. Albo PB podłączyć do gniazda USB (ładowanie w czasie jazdy), a kamerkę drugim przewodem do PB. Kamerka działałaby na każdym postoju bez przełączania czegokolwiek i nie obciążałaby akumulatora. Nie wiem tylko, co w nocy, czy też chciałbyś jej używać? Wtedy odpowiednio duży PB.patryk7133 pisze: ↑05 gru 2018, 12:23Wielkie dzięki sailor 88.
Teraz wszystko jasne w moim przypadku będzie to kamerka, bo jest na stałe podpięta pod bezpieczniki.
Swoją drogą to, aż się wierzyć nie chce jakich mechaników mamy w ASO. Np:Sprawdzali zbieżność na nie dopompowanym kole i stwierdzili odchylenia mieli zrobić wiele innych rzeczy o umyciu auta już nie wspomnę przetrzymali auto 3 godziny niby, że tyle pracy przy nim mieli tylko nie wiedzieli, że są w ukrytej kamerze okazało się, że cały serwis trwał 1 godzinę, a 2 godziny auto stało na parkingu kompletnie nic nie zrobili poza wymianą oleju i podpięciem auta pod komputer.
Dobrze, że jest nasze forum i tacy ludzie jak sailor 88. Dziękuję.
Ps: A jest sposób by mieć kamerkę jako strażnika parkingowego, czyli na stałe pod zasilaniem i żeby ten błąd nie występował pewnie nie, ale musiałem zapytać.
Pozdrawiam.
...Spieszmy się kochać diesel'e, tak szybko odchodzą...