OBDeleven

Ogólne dyskusje techniczne, opis problemów i usterek oraz ich sposoby ich rozwiązania
patryk7133
Posty: 1077
Rejestracja: 11 wrz 2017, 23:53
Lokalizacja: Nowa Ruda i Ludwigshafen
Samochód: Seat Ateca1,4 TSI DSG7 Xcellence Comfort+Assistant
Podziękował: 29 razy
Otrzymał podziękowań: 46 razy

Re: OBDeleven

Post autor: patryk7133 »

Tak znam temat z PB” i w tej sytuacji zacznę coś szukać
Wcześniej odżiciłem ten pomysł bo testowałem kamerkę pżez 6 miesięcy chodzi 24 h na dobę i nie miałem problemów z Aku” mimo że kamerka jest podwójna monitoruje przód i tył Ateci ma też nastawialne zabezpieczenie przed rozładowaniem Aku” jednak jeszcze nie zdażyło się by wartość napięcia Aku” spadła poniżej 11,8 Volta



Sponsor

Re: OBDeleven

Sponsor


patryk7133
Posty: 1077
Rejestracja: 11 wrz 2017, 23:53
Lokalizacja: Nowa Ruda i Ludwigshafen
Samochód: Seat Ateca1,4 TSI DSG7 Xcellence Comfort+Assistant
Podziękował: 29 razy
Otrzymał podziękowań: 46 razy

Re: OBDeleven

Post autor: patryk7133 »

Endrju dzięki za przejrzysty poradnik :)
Wszystko jest tak jak piszesz jednak nie mogę tego ustawienia zatwierdzić
Wyskakuje na czerwonym tle opcja czy funkcja nie dostępna już sam nie wiem co robię źle :(

Awatar użytkownika
Endrju
Moderator
Posty: 3725
Rejestracja: 11 maja 2017, 0:50
Lokalizacja: Świdwin
Samochód: Seat Ateca FL 1.5 TSI 150KM
Podziękował: 89 razy
Otrzymał podziękowań: 153 razy

Re: OBDeleven

Post autor: Endrju »

Jest niektórzy podpinam pod dużej pojemności powerbanki.
Jest- Seat Ateca FL 1.5 TSI ACT DSG7 150KM Xperience
Był - Seat Ateca 1.4 TSI ACT DSG7 150KM Xcellence
Obrazek

Luk4as
Posty: 851
Rejestracja: 09 sie 2017, 21:00
Samochód: Skoda
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 28 razy

Re: OBDeleven

Post autor: Luk4as »

Ja osobiscie polecam cellink neo6 lub cellink neo9 i jak ktos chce to do tego rozszerzenia ext. Sam posiadam i chwale sobie. Podpiecie bezposrednio do aku niestety zniszczy aku wiec nie warto. Z powerbankami mozma sie bawic w polonezie ale nie w aucie za ponad 100k. Poza tym powerbank latem moze wybuchnac zapalic sie itd wiec lepiej uwazac

Tomektr
Posty: 99
Rejestracja: 24 cze 2018, 14:01
Samochód: Seat Leon FR
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 7 razy

Re: OBDeleven

Post autor: Tomektr »

Witam.
Chcę sobie kupić OBDeleven PRO i chciałem zapytać jak to jest z kredytami mimo wersji PRO. Gdzie najlepiej kupić??

Awatar użytkownika
Eldar
Posty: 140
Rejestracja: 27 lip 2017, 10:36
Lokalizacja: Barwałd Górny
Samochód: Seat Ibiza FR 2.0 TDI
Podziękował: 0
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: OBDeleven

Post autor: Eldar »

Aplikacje są tak samo płatne w pro i zwykłej wersji.
Do 31 grudnia dorzucam 200 punktów do OBDeleven ;)

Awatar użytkownika
Endrju
Moderator
Posty: 3725
Rejestracja: 11 maja 2017, 0:50
Lokalizacja: Świdwin
Samochód: Seat Ateca FL 1.5 TSI 150KM
Podziękował: 89 razy
Otrzymał podziękowań: 153 razy

Re: OBDeleven

Post autor: Endrju »

Ja mam chyba z 450 i z nich wcale nie korzystam.
Jest- Seat Ateca FL 1.5 TSI ACT DSG7 150KM Xperience
Był - Seat Ateca 1.4 TSI ACT DSG7 150KM Xcellence
Obrazek

patryk7133
Posty: 1077
Rejestracja: 11 wrz 2017, 23:53
Lokalizacja: Nowa Ruda i Ludwigshafen
Samochód: Seat Ateca1,4 TSI DSG7 Xcellence Comfort+Assistant
Podziękował: 29 razy
Otrzymał podziękowań: 46 razy

Re: OBDeleven

Post autor: patryk7133 »

patryk7133 pisze:
05 gru 2018, 17:17
Endrju dzięki za przejrzysty poradnik :)
Wszystko jest tak jak piszesz jednak nie mogę tego ustawienia zatwierdzić
Wyskakuje na czerwonym tle opcja czy funkcja nie dostępna już sam nie wiem co robię źle :(
Witam.
Bawiłem się dziś jeszcze raz i udało się. :)
Nie mogłem tego ustawienia zatwierdzić kodując przy odpalonym ani zgaszonym silniku gdy robiłem to wcześniej jednak dziś robiąc to na odpalonym silniku wyskoczyło „Za wysokie obroty silnika” zgasiłem silnik włączyłem zapłon odświeżyłem sterowniki w aplikacji i zatwierdziło zmiany na AUDI. :)
Różnica jest znaczna nie ma zwłoki w przyśpieszaniu po naciśnięciu gazu przyśpiesza momentalnie wcześniej było coś jakby turbo dziura teraz idzie płynnie. :)

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Endrju
Moderator
Posty: 3725
Rejestracja: 11 maja 2017, 0:50
Lokalizacja: Świdwin
Samochód: Seat Ateca FL 1.5 TSI 150KM
Podziękował: 89 razy
Otrzymał podziękowań: 153 razy

Re: OBDeleven

Post autor: Endrju »

Kodowania robi się przy włączonym zapłonie i zawsze trzeba odświeżyć sterownik przed kodowaniem. Sam widzisz że różnica jest znacząca. 👍
Jest- Seat Ateca FL 1.5 TSI ACT DSG7 150KM Xperience
Był - Seat Ateca 1.4 TSI ACT DSG7 150KM Xcellence
Obrazek

Awatar użytkownika
sailor 88
Posty: 1375
Rejestracja: 27 maja 2017, 9:33
Lokalizacja: Białystok
Samochód: Nissan Qashqai E-POWER : był Seat Ateca 1,6TDI
Podziękował: 84 razy
Otrzymał podziękowań: 383 razy

Re: OBDeleven

Post autor: sailor 88 »

patryk7133 pisze:
13 gru 2018, 1:49
Różnica jest znaczna nie ma zwłoki w przyśpieszaniu po naciśnięciu gazu przyśpiesza momentalnie wcześniej było coś jakby turbo dziura teraz idzie płynnie. :)
Pozdrawiam
To kodowanie zmienia tylko i wyłącznie charakterystykę pedału gazu, nie ingeruje w żaden sposób w sterownik skrzyni ani silnika, co z resztą z poziomu OBD jest niemożliwe. To "wow" przy przyspieszaniu wynika ze zdwojenia dawki paliwa w pierwszej połowie skoku pedału, czyli naciskasz np. 1/4 skoku pedału, a sterownik silnika otrzymuje informację, że naciśnięto 1/2. Wydaje się więc, że auto dużo lepiej jeździ i tak jest, ale z powyższego właśnie powodu, co oczywiście przełoży się na wyższe spalanie, bo jeżeli jeździsz dynamicznie, spalasz więcej.

P.S. Działa tak samo przy skrzyni manualnej (próbowałem u siebie).
...Spieszmy się kochać diesel'e, tak szybko odchodzą...

ODPOWIEDZ