Kolega #Borsuk#napisał ze auto jest z My 17 i ma je od niedawna wiec napewno nie wie jak było użytkowane
Skrzynia DSG 7
-
- Posty: 818
- Rejestracja: 07 paź 2018, 19:02
- Samochód: Seat Ateca 1.5 TSI DSG FR
- Podziękował: 90 razy
- Otrzymał podziękowań: 89 razy
Re: Skrzynia DSG 7
Jak kupił auto z Warszawy, Krakowa, Katowic to pewnie korki na godzinę. Jak z mniejszego miasta to pewnie mniej, a jak z małej miejscowości to korków brak. I wtedy może się domyśleć czy to sprzęgła czy pomoże adaptacja.
Ateca 1.5 tsi DSG, Radium Grey, wersja FR + extrasy.
-
- Posty: 1079
- Rejestracja: 11 wrz 2017, 23:53
- Lokalizacja: Nowa Ruda i Ludwigshafen
- Samochód: Seat Ateca1,4 TSI DSG7 Xcellence Comfort+Assistant
- Podziękował: 29 razy
- Otrzymał podziękowań: 47 razy
Re: Skrzynia DSG 7
Nie wiem dlaczego tak jest, ale mój silnik ma to samo od nowości i raczej nie ma to nic wspólnego z DSG.Borsuk pisze: ↑25 lis 2021, 19:18
Druga rzecz która niepokoi to gdy się zatrzymam (np na światłach) auto schodzi do około 700-800 obrotów/min i wtedy wyczuwalne są nierównomierne "podrygiwania"... nawet nie wiem jak to opisać... tak jakby ktoś bardzo lekko kopał w fotel z tyłu. Jak tylko zdejmuję nogę z hamulca wtedy silnik zaczyna "ciągnąć", obroty wchodzą na 1000 obrotów i podrygiwanie znika.
Sprawdzałeś to z włączonym Auto Hołd?
Ps: Chętnie dowiem się czy inni użytkownicy 1,4 TSI też mają nierównomierną pracę silnika na niskich obrotach na postoju?
- tomal218
- Posty: 920
- Rejestracja: 19 sty 2018, 11:46
- Lokalizacja: BYTOM
- Samochód: Seat Ateca MY18
- Podziękował: 36 razy
- Otrzymał podziękowań: 50 razy
Re: Skrzynia DSG 7
Tez tak mam to normalne ze pod dużym obciążeniem wyczuwalne lekkie drgawki sprawdzałem wszystkie opcje i jak wyłącze klime i resztę prądożernych urządzeń drgawek brak kiedyś w salonie sprawdzałem kilka egzemplarzy 1.4 ateca Leon arona i było tak samo ,już się do tego przyzwyczaiłem ale w jednej atece w salonie wyczuwalne było bardziej ,nie ma się czym przejmowaćpatryk7133 pisze: ↑26 lis 2021, 2:07Nie wiem dlaczego tak jest, ale mój silnik ma to samo od nowości i raczej nie ma to nic wspólnego z DSG.Borsuk pisze: ↑25 lis 2021, 19:18
Druga rzecz która niepokoi to gdy się zatrzymam (np na światłach) auto schodzi do około 700-800 obrotów/min i wtedy wyczuwalne są nierównomierne "podrygiwania"... nawet nie wiem jak to opisać... tak jakby ktoś bardzo lekko kopał w fotel z tyłu. Jak tylko zdejmuję nogę z hamulca wtedy silnik zaczyna "ciągnąć", obroty wchodzą na 1000 obrotów i podrygiwanie znika.
Sprawdzałeś to z włączonym Auto Hołd?
Ps: Chętnie dowiem się czy inni użytkownicy 1,4 TSI też mają nierównomierną pracę silnika na niskich obrotach na postoju?
- Ocena: 5.26%
oso soplón !!!
-
- Posty: 381
- Rejestracja: 24 lip 2019, 10:17
- Samochód: LEON FR 2.0 TSI 190
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 35 razy
Re: Skrzynia DSG 7
U mnie też jest to od samego początku w silniku 2.0 i skrzyni DQ381 i dla mnie jest to bardzo irytujące , bo to takie uczucie jakby skrzynia miała problem z wysprzęglaniem biegów. Problemu zapewne nie odczuwają ci co używają systemu S&S
- Za ten post autor mczelny2401 otrzymał podziękowanie:
- Borsuk (26 lis 2021, 9:49)
- Ocena: 5.26%
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 25 lis 2021, 18:53
- Lokalizacja: Gdańsk
- Samochód: Seat Ateca 1.4 TSI 150KM DSG7 Xcellence
- Podziękował: 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Skrzynia DSG 7
Auto od nowości było użytkowane w Toruniu. Obecnie użytkowane w 3-mieście, czyli korki. Sytuacja z wczoraj: pojechałem na kaszuby, drogi lokalne, małe miasteczka i wsie po drodze. Wtedy szarpanie przy ruszaniu nie występowało (ale podrygiwanie na postoju jest zawsze). Wróciłem do 3-miasta w okolicach godziny 15stej i oczywiście problem z szarpaniem przy ruszaniu wrócił.
Z tego co piszecie to chyba będę się musiał do tego przyzwyczaić. Tylko pytanie czy da się to wyeliminować i jeśli tak to jakim kosztem?
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 25 lis 2021, 18:53
- Lokalizacja: Gdańsk
- Samochód: Seat Ateca 1.4 TSI 150KM DSG7 Xcellence
- Podziękował: 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Skrzynia DSG 7
Tak sprawdzałem. Na autohold to samo.patryk7133 pisze: ↑26 lis 2021, 2:07Nie wiem dlaczego tak jest, ale mój silnik ma to samo od nowości i raczej nie ma to nic wspólnego z DSG.Borsuk pisze: ↑25 lis 2021, 19:18
Druga rzecz która niepokoi to gdy się zatrzymam (np na światłach) auto schodzi do około 700-800 obrotów/min i wtedy wyczuwalne są nierównomierne "podrygiwania"... nawet nie wiem jak to opisać... tak jakby ktoś bardzo lekko kopał w fotel z tyłu. Jak tylko zdejmuję nogę z hamulca wtedy silnik zaczyna "ciągnąć", obroty wchodzą na 1000 obrotów i podrygiwanie znika.
Sprawdzałeś to z włączonym Auto Hołd?
Ps: Chętnie dowiem się czy inni użytkownicy 1,4 TSI też mają nierównomierną pracę silnika na niskich obrotach na postoju?
- tomal218
- Posty: 920
- Rejestracja: 19 sty 2018, 11:46
- Lokalizacja: BYTOM
- Samochód: Seat Ateca MY18
- Podziękował: 36 razy
- Otrzymał podziękowań: 50 razy
Re: Skrzynia DSG 7
Jeśli chodzi o szarpanie to pisałem wyżej ze trzeba adaptacje przez obd zrobić i nic nie będzie szarpało ,temat znany Zmiana reakcji na pedał przyspieszenia ,koszty u mnie free ale daleko masz wiec musisz kogoś bliżej poszukacBorsuk pisze: ↑26 lis 2021, 9:46Auto od nowości było użytkowane w Toruniu. Obecnie użytkowane w 3-mieście, czyli korki. Sytuacja z wczoraj: pojechałem na kaszuby, drogi lokalne, małe miasteczka i wsie po drodze. Wtedy szarpanie przy ruszaniu nie występowało (ale podrygiwanie na postoju jest zawsze). Wróciłem do 3-miasta w okolicach godziny 15stej i oczywiście problem z szarpaniem przy ruszaniu wrócił.
Z tego co piszecie to chyba będę się musiał do tego przyzwyczaić. Tylko pytanie czy da się to wyeliminować i jeśli tak to jakim kosztem?
- Ocena: 5.26%
oso soplón !!!