Przeprogramowanie zgodnie z cennikiem, zwykla zmiana obrotow, tak jak robi Vagperformance 850 zl, rozszerzona +550 zl.
Ja mam rozszerzona, tzn. Wysokosc krecenia silnika i zmiany biegow jest uzaleznione od pozycji pedalu gazu.
Normalnie jak wciskam gaz na 30%, delikatnie to zmiana nastepuje przy 2150 obr, jak zaczynam przyciskac mocniej, to 2350 dla 40% gazu, 2500 obr na polowe gazu, 3000 obr na 70% gazu. To jest liniowo, tylko pokazalem obrazowo punkty.
Generalnie jezdze od tego wolnego 30% do tych 50% gazu, bo auto jest dynamiczne.
W kazdym momencie jak odpuscisz gaz, to auto zmienia biegi jak naciskasz gaz np. dajesz 50% auto ciagnie do 2500 obr i nastepny bieg, wyzszy bieg ma prawie 2000 obr, to dalej ciagnie do 2500 obr i zmiana, jak np po 3b odpuszcze gaz to 4 b i kolejne wejda albo po 2150 albo 2300, zaleznie jak naciskam gaz. Jak odpuszcze gaz to zmienia bieg na wyzszy i spadaja obroty.
Sprawia to wrazenie plynnego przejscia, zazebiania sie trybow D i S. Zaleznie od stopnia wcisniecia gazu.
Nie ma przeciagania i trzymania obrotow z wyciem silnika jak tj w S.
Dynamika auta jest duzo lepsza, caly czas jestes powyzej 1500 obr, jak jedziesz na 4b spokojnie to jedziesz w zakresie np 50-75 na godzine, a nie zmienia biegow na wyzsze bez sensu. 7 b wejdzie ci w okolicach 90 km/h.
Masz wrazenie ze jedziesz jak manualem tzn moment zmiany i bieg sa takie jakbys sam wsadzil.
Do tego nie ma zeglowania to fajnie hamuje biegiem. Auto caly czas chce ciagnac. Reakcja na gaz jest natychmistowa, a jak chcesz przyspieszyc to redukuje 1 w dol i ciagnie. Dla mnie super.
Jeszcze zmiana z 1 na 2 jest zmieniona, bo 2b wlacza przy 11-12 km/h, a redukuje z 2b na 1b przy 8 km/h. Przedrem bylo 5-6 i. 3 km/ h. Stad duzo usluzgiwalo na 2 b przy predkosciach ponizej 10 km/h.
Ot tak to wyglada. Trybu S praktycznie nie uzywasz. Nie ma potrzeby.
Sorry za haos opisu, ale jest wczesnie.