jeszcze mały offtop w temacie.atecaozto pisze: ↑27 lut 2024, 8:22
Teraz z pały wszedłem na Cuprę i 2.0 TSI (190KM) z DCC i paroma dodatkami kosztuje 200 tys. Absurd. Co ciekawe to Seat (VAG) wygasza chyba produkcję bo na Cuprze są dostępne raptem 4 kolor a ten przepiękny zielony nie.
Tak, seat powoli chce przenieść sprzedaż na cupre, świadczy o tym okrojenie jednostek w Seacie, jak i również brak DSG w wersji FR, oraz kolory, jednak marka seat spokojnie powinna pozostać jeszcze sporo lat, jednak sporo aut nadal się sprzedaje a cupra nie jest osiągalna dla wielu właśnie ze względu na sporą różnicę w cenie
Wysłane z mojego SM-S928B przy użyciu Tapatalka
Ten przepiękny zielony, chyba był oznaczony jako kolor specjalny, więc niby nie na stałe. Czy fajny? kwestia gustu. Na zdjęciach wygląda super, w realu to taki ciemny popielaty, czasem trudno doszukać się tej zieleni, zwłaszcza jak nie ma pełnego słońca. Miałem taki egzemplarz Seata na testy i fajnie komponował się z podgrzewaną solarną szybą, ale nie było tego efektu z katalogu. Co ciekawe na zdjęciach lepiej się prezentował niż w rzeczywistości, wtedy było widać więcej tej zieleni.
Co do okrajania Seatów z silników i wersji dodając do tego nieodświeżoną gamę modelową, to jeśli chcą go jeszcze pozostawić przy życiu, to wygląda jakby mieli plan zrobić z niego markę budżetową, taką jaką kiedyś była Skoda, zamiast takiej z charakterem sportowym jak kiedyś. Skoda teraz jest plasowana cenowo i wzornictwem na auta prawie premium patrząc na nowego Kodiaqa, Superba i Enyaqa.
A wracając do tematu po majówce odbieram auto, więc chętnie podzielę się wrażeniami jak zestrojone jest DSG i jak działa w odniesieniu do Waszych wrażeń skrzynia w Cuprze Atece 1.5.