Skrzynia DSG 7

Ogólne dyskusje techniczne, opis problemów i usterek oraz ich sposoby ich rozwiązania
Kubawojcik
Posty: 380
Rejestracja: 26 sty 2022, 19:16
Samochód: Ateca
Podziękował: 8 razy
Otrzymał podziękowań: 26 razy

Re: Skrzynia DSG 7

Post autor: Kubawojcik »

W dq200 nie zmienia sie cisnienia przy programie



Sponsor


Kalinski

Re: Skrzynia DSG 7

Sponsor

Kalinski
Sponsor


AUTO-PAK

Re: Skrzynia DSG 7

Sponsor

AUTO-PAK

Awatar użytkownika
tomal218
Posty: 988
Rejestracja: 19 sty 2018, 11:46
Lokalizacja: BYTOM
Samochód: Seat Ateca MY18
Podziękował: 38 razy
Otrzymał podziękowań: 55 razy

Re: Skrzynia DSG 7

Post autor: tomal218 »

Kubawojcik pisze:
26 wrz 2024, 12:55
W dq200 nie zmienia sie cisnienia przy programie
I tu się mylisz ,to najważniejsze przy programie silnika
oso soplón !!! :lol:

Kubawojcik
Posty: 380
Rejestracja: 26 sty 2022, 19:16
Samochód: Ateca
Podziękował: 8 razy
Otrzymał podziękowań: 26 razy

Re: Skrzynia DSG 7

Post autor: Kubawojcik »

Gdzies czytałem słowa kogoś mądrego i potwierdził mi to jeden szanowany tuner. Napisz proszę coś więcej dlaczego to takie ważne i co daje.

Awatar użytkownika
tomal218
Posty: 988
Rejestracja: 19 sty 2018, 11:46
Lokalizacja: BYTOM
Samochód: Seat Ateca MY18
Podziękował: 38 razy
Otrzymał podziękowań: 55 razy

Re: Skrzynia DSG 7

Post autor: tomal218 »

Kubawojcik pisze:
26 wrz 2024, 14:47
Gdzies czytałem słowa kogoś mądrego i potwierdził mi to jeden szanowany tuner. Napisz proszę coś więcej dlaczego to takie ważne i co daje.
No to jak mądry to może dla ciebie mieć rację dla mnie kłamstwo : Clamp w dsg7 dq200 jest naturalnie realizowany ciśnieniem 0-40 bar ,no jak co daje lepiej skleja tarczki tok jak w innych dsg a tunerze co twierdzą że się nie da jak np magik z Krakowa to wprowadza ludzi w błąd albo nie umie
oso soplón !!! :lol:

Kubawojcik
Posty: 380
Rejestracja: 26 sty 2022, 19:16
Samochód: Ateca
Podziękował: 8 razy
Otrzymał podziękowań: 26 razy

Re: Skrzynia DSG 7

Post autor: Kubawojcik »

Cytuje: „podnoszenie ciśnienia na sprzęgłach w dq200 nie ma sensu ze względu na fakt iż możliwa jest jedynie modifikacja ciśnienia otwierania sprzęgła a nie docisku tarcz sprzeglowych już po ich „zamknięciu”. „
„ Tak jak mówisz tu nie ma ciśnień na sprzęgłach tylko siłowniki pchają łapę wysprzeglająca.”

Awatar użytkownika
tomal218
Posty: 988
Rejestracja: 19 sty 2018, 11:46
Lokalizacja: BYTOM
Samochód: Seat Ateca MY18
Podziękował: 38 razy
Otrzymał podziękowań: 55 razy

Re: Skrzynia DSG 7

Post autor: tomal218 »

Kubawojcik pisze:
26 wrz 2024, 18:58
Cytuje: „podnoszenie ciśnienia na sprzęgłach w dq200 nie ma sensu ze względu na fakt iż możliwa jest jedynie modifikacja ciśnienia otwierania sprzęgła a nie docisku tarcz sprzeglowych już po ich „zamknięciu”. „
„ Tak jak mówisz tu nie ma ciśnień na sprzęgłach tylko siłowniki pchają łapę wysprzeglająca.”
Nic takiego nie mówiłem ze siłowniki wysprzeglaja ,gdzie to widziałeś ?
Wyraznie napisałem clamp -zacisk: zasprzeglanie -siłowniki pod ciśnieniem zasprzeglaja
To nie manual tu odbywa się to inaczej odwrotnie
oso soplón !!! :lol:

Kubawojcik
Posty: 380
Rejestracja: 26 sty 2022, 19:16
Samochód: Ateca
Podziękował: 8 razy
Otrzymał podziękowań: 26 razy

Re: Skrzynia DSG 7

Post autor: Kubawojcik »

Cytowałem użytkowników i pracownika serwisu nie Ciebie.
Podeślij prosze jakies żródło potwierdzajace Twoja racje. Bo ja w tej chwili mam 2 skrajne opinie internetowe i prawdopodobnie tylko jedna z nich jest prawda ale nie znam ani Ciebie ani tej drugiej strony.

Awatar użytkownika
tomal218
Posty: 988
Rejestracja: 19 sty 2018, 11:46
Lokalizacja: BYTOM
Samochód: Seat Ateca MY18
Podziękował: 38 razy
Otrzymał podziękowań: 55 razy

Re: Skrzynia DSG 7

Post autor: tomal218 »

Kubawojcik pisze:
27 wrz 2024, 7:18
Cytowałem użytkowników i pracownika serwisu nie Ciebie.
Podeślij prosze jakies żródło potwierdzajace Twoja racje. Bo ja w tej chwili mam 2 skrajne opinie internetowe i prawdopodobnie tylko jedna z nich jest prawda ale nie znam ani Ciebie ani tej drugiej strony.
Nie mam źródła (dla wielu osób nie będę miał racji wolny kraj),znam zasadę działania i budowę pozdro
oso soplón !!! :lol:

Rafiner
Posty: 970
Rejestracja: 07 paź 2018, 19:02
Samochód: Seat Ateca 1.5 TSI DSG FR
Podziękował: 120 razy
Otrzymał podziękowań: 111 razy

Re: Skrzynia DSG 7

Post autor: Rafiner »

tomal218 pisze:
26 wrz 2024, 7:59
pytanie gdzie robiłeś program czy ciśnienia na sprzęgłach zostały zmienione bo z mojej wiedzy wynika ze to bardzo ważne
Program robilemu goscia SoftVag z Krakowa. Pisalem juz o tym w innych postach. Jestem zadowolony, gosc kazdego traktuje indywidualnie i duzo czasu poswieca na testy i dostrajanie. Polecam.

Odnosnie sprzegiel, to w DQ200 nie ma zwiekszania cisnienia na sprzegla, tam jest mechaniczny docisk jak w manualu. Jak ktos pisze inaczej to bredzi z glupoty, albo wciska specjalnie kit czyli klamie.

Ja nie mam uwag do pracy skrzyni. Chodzi cicho i bez szarpniec jak na fabryce, za to zmienia biegi tak jak powinna, nie przeciaga.
Ateca 1.5 tsi DSG, Radium Grey, wersja FR + extrasy. Eko-pierdoly powyłączane i LPG KME zalozone. :twisted:

Awatar użytkownika
tomal218
Posty: 988
Rejestracja: 19 sty 2018, 11:46
Lokalizacja: BYTOM
Samochód: Seat Ateca MY18
Podziękował: 38 razy
Otrzymał podziękowań: 55 razy

Re: Skrzynia DSG 7

Post autor: tomal218 »

ok w takim razie jest już więcej osób co twierdza ze w dq 200 sprzęgła działają ja w manualu a ja twierdze ze nie (wiem ze działają odwrotnie )więc żyjcie w przekonaniu ze macie racje ale mnie nie przekonacie bo organoleptycznie widziałem jak to działa a kto twierdzi inaczej to nie będę przekonywał na sile do swojej racji wolny kraj ,tylko można to sprawić w 3 sekundy w oba11 jak ktoś się bawił tym breloczkiem to wie a jak nie wie to niech to sprzeda bo może narobić ambarasu pozdro
oso soplón !!! :lol:

ODPOWIEDZ