
Podstawowa kultura osobista dyktuje by nie być uciążliwym dla innych.
Założyć słuchawki i strzelać *sobie* w uszy nawet 130 dB!
Rozumiem Twoje oburzenie lecz dedykowany Akrapovic w Megane RS, który kupiłem miał homologację i był dopuszczony do ruchu. Występował także seryjnie/fabrycznie w wersji Trophy.Frodo pisze: ↑11 gru 2020, 13:23Mam nadzieję, że będą odbierać dowody rej. wszystkim, którzy przesadzają w tym zakresie. Tłumiki jednak po coś są, a kosztem innych (szczególnie rodziców małymi dziećmi itp. - ja już nie mam małych, ale kto miał wie o co chodzi), to już mało fajne... Dość prymitywne jeśli wszyscy na równe nogi bo ktoś sobie robi "banan z gęby"...![]()
Podstawowa kultura osobista dyktuje by nie być uciążliwym dla innych.
Założyć słuchawki i strzelać *sobie* w uszy nawet 130 dB!
Tylko, że tu nie chodzi o uzyskiwanie jak największej ilości decybeli ( . . . )
O właśnie! Dokładnie chodzi mi tylko o to. Tak jak ktoś wspomniał - przed 30stką miałem zapędy na szybkie, sportowe auto. Teraz zależy mi na subtelnym dźwięku z lekkim "pierdnięciem" między biegami.thecichy pisze: ↑12 gru 2020, 9:24Tylko, że tu nie chodzi o uzyskiwanie jak największej ilości decybeli ( . . . )
Chodzi o zmianę brzmienia układu wydechowego, końcowy układ od Cupry zresztą jest bardzo nieznacznie głośniejszy od tego w FR ale za to ma więcej sportowego charakteru w swoim brzmieniu (w tym specyficzne "chrapnięcia" przy zmianie biegów i troszkę "popcornu") i atrakcyjniejszy wygląd.