Dystanse pod felgi
- tomal218
- Posty: 923
- Rejestracja: 19 sty 2018, 11:46
- Lokalizacja: BYTOM
- Samochód: Seat Ateca MY18
- Podziękował: 36 razy
- Otrzymał podziękowań: 50 razy
Re: Dystanse pod felgi
Sumarycznie nie jest tanio ale warto zaplacic wiecej i jezdzic bezpieczniej
Mam dystanse Performance+ ,to najwyzsza pulka tej firmy a to zobowiazuje pozdro
Mam dystanse Performance+ ,to najwyzsza pulka tej firmy a to zobowiazuje pozdro
oso soplón !!!
-
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 sie 2020, 21:30
- Lokalizacja: Białystok
- Samochód: Ateca 1.5 DSG Xperience + Ford Galaxy
- Podziękował: 759 razy
- Otrzymał podziękowań: 1220 razy
Re: Dystanse pod felgi
195, a 220 (plus śruby), to wcale nie aż tak o wiele drożej, tym bardziej jeżeli faktycznie te droższe są zauważalnie lepsze, lżejsze.
Hmmm, to dziwne, u mnie działa normalnie
- tomal218
- Posty: 923
- Rejestracja: 19 sty 2018, 11:46
- Lokalizacja: BYTOM
- Samochód: Seat Ateca MY18
- Podziękował: 36 razy
- Otrzymał podziękowań: 50 razy
Re: Dystanse pod felgi
Sruby tez od nich
oso soplón !!!
-
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 sie 2020, 21:30
- Lokalizacja: Białystok
- Samochód: Ateca 1.5 DSG Xperience + Ford Galaxy
- Podziękował: 759 razy
- Otrzymał podziękowań: 1220 razy
Re: Dystanse pod felgi
A tak sobie pomyślałem, bo nie wiem : co konkretne, odczuwalnie dają te dystanse, co zmieniają, co polepszają ? Myślę tu oczywiście o jeździe normalnej, niesportowej, bo domyślam się, że w sporcie mniej "rzuca na boki", jest stabilniej, bezpieczniej na zakrętach (większy rozstaw kół) i można pokonywać je szybciej, a w sporcie liczą się nawet ułamki sekund. A druga sprawa, to jak taka modyfikacja ma się do odsadzenia felgi, bo słyszałem / czytałem wielokrotne, że nawet już kilkumilimetrowa zmiana w jedną lub drugą stronę jest delikatnie mówiąc "niezalecana". Z góry dzięki za wyjaśnienia, nawet te najkrótsze.
Hmmm, to dziwne, u mnie działa normalnie
- tomal218
- Posty: 923
- Rejestracja: 19 sty 2018, 11:46
- Lokalizacja: BYTOM
- Samochód: Seat Ateca MY18
- Podziękował: 36 razy
- Otrzymał podziękowań: 50 razy
Re: Dystanse pod felgi
Wlasciwosci jezdne na + w moim odczuciu zawieszenie jest sztywniejsze precyzyjniejsze pokonywanie szybkich zakretow w szczegulnosci tych ciasnych (lepiej isc bokiem niz wjechac w las )pozbycie sie podsterownosci no i efekt wizualny 100% satysfakcji pozdroMisiek pisze: ↑30 wrz 2020, 2:16A tak sobie pomyślałem, bo nie wiem : co konkretne, odczuwalnie dają te dystanse, co zmieniają, co polepszają ? Myślę tu oczywiście o jeździe normalnej, niesportowej, bo domyślam się, że w sporcie mniej "rzuca na boki", jest stabilniej, bezpieczniej na zakrętach (większy rozstaw kół) i można pokonywać je szybciej, a w sporcie liczą się nawet ułamki sekund. A druga sprawa, to jak taka modyfikacja ma się do odsadzenia felgi, bo słyszałem / czytałem wielokrotne, że nawet już kilkumilimetrowa zmiana w jedną lub drugą stronę jest delikatnie mówiąc "niezalecana". Z góry dzięki za wyjaśnienia, nawet te najkrótsze.
- Ocena: 5.26%
oso soplón !!!
-
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 sie 2020, 21:30
- Lokalizacja: Białystok
- Samochód: Ateca 1.5 DSG Xperience + Ford Galaxy
- Podziękował: 759 razy
- Otrzymał podziękowań: 1220 razy
Re: Dystanse pod felgi
Właśnie - kiedyś widziałem na składance z kamerek samochodowych lub śmiesznych filmików takie coś, co miało z 15 - 20 stopni pochylenia - przecież taka opona dotyka jezdni tylko kawałeczkiem krawędzi, jaką to ma przyczepność !
Hmmm, to dziwne, u mnie działa normalnie
-
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 sie 2020, 21:30
- Lokalizacja: Białystok
- Samochód: Ateca 1.5 DSG Xperience + Ford Galaxy
- Podziękował: 759 razy
- Otrzymał podziękowań: 1220 razy
Re: Dystanse pod felgi
Dzięki za wyjaśnienia - czyli dobrze słyszałem, że w zasadzie głównie poprawa bezpieczeństwa szybszej jazdy (na zakrętach) i sport, czyli głownie nie dla normalnego, przeciętnego połykacza kilometrów.tomal218 pisze: ↑30 wrz 2020, 6:28Wlasciwosci jezdne na + w moim odczuciu zawieszenie jest sztywniejsze precyzyjniejsze pokonywanie szybkich zakretow w szczegulnosci tych ciasnych (lepiej isc bokiem niz wjechac w las )pozbycie sie podsterownosci no i efekt wizualny 100% satysfakcji pozdroMisiek pisze: ↑30 wrz 2020, 2:16A tak sobie pomyślałem, bo nie wiem : co konkretne, odczuwalnie dają te dystanse, co zmieniają, co polepszają ? Myślę tu oczywiście o jeździe normalnej, niesportowej, bo domyślam się, że w sporcie mniej "rzuca na boki", jest stabilniej, bezpieczniej na zakrętach (większy rozstaw kół) i można pokonywać je szybciej, a w sporcie liczą się nawet ułamki sekund. A druga sprawa, to jak taka modyfikacja ma się do odsadzenia felgi, bo słyszałem / czytałem wielokrotne, że nawet już kilkumilimetrowa zmiana w jedną lub drugą stronę jest delikatnie mówiąc "niezalecana". Z góry dzięki za wyjaśnienia, nawet te najkrótsze.
Co do efektu wizualnego, to jakoś to do mnie nie przemawia (nie jestem aż takim przeciwnikiem jak "naleśników", ale to i tak nadal nie moja bajka), ewentualnie tylko tył. Tym bardziej, że jestem już chyba tutaj znany z uwielbienia wysokiego lub bardzo wysokiego profilu opony do małych felg, szczególnie w samochodach terenowych, SUV'ach, Crossoverach, czy jak tam jeszcze ten rodzaj samochodów się nazywa.
Hmmm, to dziwne, u mnie działa normalnie
- tomal218
- Posty: 923
- Rejestracja: 19 sty 2018, 11:46
- Lokalizacja: BYTOM
- Samochód: Seat Ateca MY18
- Podziękował: 36 razy
- Otrzymał podziękowań: 50 razy
Re: Dystanse pod felgi
Oczywiscie na zime tez mi to pasuje heheMisiek pisze: ↑30 wrz 2020, 11:01Dzięki za wyjaśnienia - czyli dobrze słyszałem, że w zasadzie głównie poprawa bezpieczeństwa szybszej jazdy (na zakrętach) i sport, czyli głownie nie dla normalnego, przeciętnego połykacza kilometrów.tomal218 pisze: ↑30 wrz 2020, 6:28Wlasciwosci jezdne na + w moim odczuciu zawieszenie jest sztywniejsze precyzyjniejsze pokonywanie szybkich zakretow w szczegulnosci tych ciasnych (lepiej isc bokiem niz wjechac w las )pozbycie sie podsterownosci no i efekt wizualny 100% satysfakcji pozdroMisiek pisze: ↑30 wrz 2020, 2:16A tak sobie pomyślałem, bo nie wiem : co konkretne, odczuwalnie dają te dystanse, co zmieniają, co polepszają ? Myślę tu oczywiście o jeździe normalnej, niesportowej, bo domyślam się, że w sporcie mniej "rzuca na boki", jest stabilniej, bezpieczniej na zakrętach (większy rozstaw kół) i można pokonywać je szybciej, a w sporcie liczą się nawet ułamki sekund. A druga sprawa, to jak taka modyfikacja ma się do odsadzenia felgi, bo słyszałem / czytałem wielokrotne, że nawet już kilkumilimetrowa zmiana w jedną lub drugą stronę jest delikatnie mówiąc "niezalecana". Z góry dzięki za wyjaśnienia, nawet te najkrótsze.
Co do efektu wizualnego, to jakoś to do mnie nie przemawia (nie jestem aż takim przeciwnikiem jak "naleśników", ale to i tak nadal nie moja bajka), ewentualnie tylko tył. Tym bardziej, że jestem już chyba tutaj znany z uwielbienia wysokiego lub bardzo wysokiego profilu opony do małych felg, szczególnie w samochodach terenowych, SUV'ach, Crossoverach, czy jak tam jeszcze ten rodzaj samochodów się nazywa.
oso soplón !!!