Dystanse pod felgi

Zdjęcia, linki, informacje na temat tuningu mechanicznego Seata Ateca
Awatar użytkownika
tomal218
Posty: 917
Rejestracja: 19 sty 2018, 11:46
Lokalizacja: BYTOM
Samochód: Seat Ateca MY18
Podziękował: 36 razy
Otrzymał podziękowań: 48 razy

Re: Dystanse pod felgi

Post autor: tomal218 »

Sumarycznie nie jest tanio ale warto zaplacic wiecej i jezdzic bezpieczniej
Mam dystanse Performance+ ,to najwyzsza pulka tej firmy a to zobowiazuje pozdro


oso soplón !!! :lol:

Sponsor

Re: Dystanse pod felgi

Sponsor


Misiek
Posty: 2398
Rejestracja: 20 sie 2020, 21:30
Lokalizacja: Białystok
Samochód: Ateca 1.5 DSG Xperience + Ford Galaxy
Podziękował: 727 razy
Otrzymał podziękowań: 1169 razy

Re: Dystanse pod felgi

Post autor: Misiek »

tomal218 pisze:
27 wrz 2020, 0:42
Sumarycznie nie jest tanio ale warto zaplacic wiecej i jezdzic bezpieczniej
Mam dystanse Performance+ ,to najwyzsza pulka tej firmy a to zobowiazuje pozdro
195, a 220 (plus śruby), to wcale nie aż tak o wiele drożej, tym bardziej jeżeli faktycznie te droższe są zauważalnie lepsze, lżejsze.
Hmmm, to dziwne, u mnie działa normalnie :lol:

Awatar użytkownika
tomal218
Posty: 917
Rejestracja: 19 sty 2018, 11:46
Lokalizacja: BYTOM
Samochód: Seat Ateca MY18
Podziękował: 36 razy
Otrzymał podziękowań: 48 razy

Re: Dystanse pod felgi

Post autor: tomal218 »

Frodo pisze:
27 wrz 2020, 15:09
tomal218 pisze:
27 wrz 2020, 0:42
Sumarycznie nie jest tanio ale warto zaplacic wiecej i jezdzic bezpieczniej
Mam dystanse Performance+ ,to najwyzsza pulka tej firmy a to zobowiazuje pozdro
Dzięki, a śruby jakieś lepsze szukałeś czy zwykłe od nich bo problemu z śrubami obawiam się dużo bardziej niż z dystansami... :o
Sruby tez od nich
oso soplón !!! :lol:

Misiek
Posty: 2398
Rejestracja: 20 sie 2020, 21:30
Lokalizacja: Białystok
Samochód: Ateca 1.5 DSG Xperience + Ford Galaxy
Podziękował: 727 razy
Otrzymał podziękowań: 1169 razy

Re: Dystanse pod felgi

Post autor: Misiek »

A tak sobie pomyślałem, bo nie wiem : co konkretne, odczuwalnie dają te dystanse, co zmieniają, co polepszają ? Myślę tu oczywiście o jeździe normalnej, niesportowej, bo domyślam się, że w sporcie mniej "rzuca na boki", jest stabilniej, bezpieczniej na zakrętach (większy rozstaw kół) i można pokonywać je szybciej, a w sporcie liczą się nawet ułamki sekund. A druga sprawa, to jak taka modyfikacja ma się do odsadzenia felgi, bo słyszałem / czytałem wielokrotne, że nawet już kilkumilimetrowa zmiana w jedną lub drugą stronę jest delikatnie mówiąc "niezalecana". Z góry dzięki za wyjaśnienia, nawet te najkrótsze.
Hmmm, to dziwne, u mnie działa normalnie :lol:

Awatar użytkownika
tomal218
Posty: 917
Rejestracja: 19 sty 2018, 11:46
Lokalizacja: BYTOM
Samochód: Seat Ateca MY18
Podziękował: 36 razy
Otrzymał podziękowań: 48 razy

Re: Dystanse pod felgi

Post autor: tomal218 »

Misiek pisze:
30 wrz 2020, 2:16
A tak sobie pomyślałem, bo nie wiem : co konkretne, odczuwalnie dają te dystanse, co zmieniają, co polepszają ? Myślę tu oczywiście o jeździe normalnej, niesportowej, bo domyślam się, że w sporcie mniej "rzuca na boki", jest stabilniej, bezpieczniej na zakrętach (większy rozstaw kół) i można pokonywać je szybciej, a w sporcie liczą się nawet ułamki sekund. A druga sprawa, to jak taka modyfikacja ma się do odsadzenia felgi, bo słyszałem / czytałem wielokrotne, że nawet już kilkumilimetrowa zmiana w jedną lub drugą stronę jest delikatnie mówiąc "niezalecana". Z góry dzięki za wyjaśnienia, nawet te najkrótsze.
Wlasciwosci jezdne na + w moim odczuciu zawieszenie jest sztywniejsze precyzyjniejsze pokonywanie szybkich zakretow w szczegulnosci tych ciasnych (lepiej isc bokiem niz wjechac w las )pozbycie sie podsterownosci no i efekt wizualny 100% satysfakcji pozdro
Za ten post autor tomal218 otrzymał podziękowanie:
Misiek (30 wrz 2020, 10:20)
Ocena: 5.26%
oso soplón !!! :lol:

Awatar użytkownika
tomal218
Posty: 917
Rejestracja: 19 sty 2018, 11:46
Lokalizacja: BYTOM
Samochód: Seat Ateca MY18
Podziękował: 36 razy
Otrzymał podziękowań: 48 razy

Re: Dystanse pod felgi

Post autor: tomal218 »

No i trzeba pamietac ze czym grubszy dystans to kolo bardziej pochylone ujemnie jak w bmw :lol:
oso soplón !!! :lol:

Misiek
Posty: 2398
Rejestracja: 20 sie 2020, 21:30
Lokalizacja: Białystok
Samochód: Ateca 1.5 DSG Xperience + Ford Galaxy
Podziękował: 727 razy
Otrzymał podziękowań: 1169 razy

Re: Dystanse pod felgi

Post autor: Misiek »

tomal218 pisze:
30 wrz 2020, 7:23
No i trzeba pamietac ze czym grubszy dystans to kolo bardziej pochylone ujemnie jak w bmw :lol:
Właśnie - kiedyś widziałem na składance z kamerek samochodowych lub śmiesznych filmików takie coś, co miało z 15 - 20 stopni pochylenia - przecież taka opona dotyka jezdni tylko kawałeczkiem krawędzi, jaką to ma przyczepność !
Hmmm, to dziwne, u mnie działa normalnie :lol:

Awatar użytkownika
tomal218
Posty: 917
Rejestracja: 19 sty 2018, 11:46
Lokalizacja: BYTOM
Samochód: Seat Ateca MY18
Podziękował: 36 razy
Otrzymał podziękowań: 48 razy

Re: Dystanse pod felgi

Post autor: tomal218 »

No wlasnie
Ja mam beleke nie wielowachscz wiec moge pakowac szerokosc dystansow jaka mi pasuje ;)
oso soplón !!! :lol:

Misiek
Posty: 2398
Rejestracja: 20 sie 2020, 21:30
Lokalizacja: Białystok
Samochód: Ateca 1.5 DSG Xperience + Ford Galaxy
Podziękował: 727 razy
Otrzymał podziękowań: 1169 razy

Re: Dystanse pod felgi

Post autor: Misiek »

tomal218 pisze:
30 wrz 2020, 6:28
Misiek pisze:
30 wrz 2020, 2:16
A tak sobie pomyślałem, bo nie wiem : co konkretne, odczuwalnie dają te dystanse, co zmieniają, co polepszają ? Myślę tu oczywiście o jeździe normalnej, niesportowej, bo domyślam się, że w sporcie mniej "rzuca na boki", jest stabilniej, bezpieczniej na zakrętach (większy rozstaw kół) i można pokonywać je szybciej, a w sporcie liczą się nawet ułamki sekund. A druga sprawa, to jak taka modyfikacja ma się do odsadzenia felgi, bo słyszałem / czytałem wielokrotne, że nawet już kilkumilimetrowa zmiana w jedną lub drugą stronę jest delikatnie mówiąc "niezalecana". Z góry dzięki za wyjaśnienia, nawet te najkrótsze.
Wlasciwosci jezdne na + w moim odczuciu zawieszenie jest sztywniejsze precyzyjniejsze pokonywanie szybkich zakretow w szczegulnosci tych ciasnych (lepiej isc bokiem niz wjechac w las )pozbycie sie podsterownosci no i efekt wizualny 100% satysfakcji pozdro
Dzięki za wyjaśnienia - czyli dobrze słyszałem, że w zasadzie głównie poprawa bezpieczeństwa szybszej jazdy (na zakrętach) i sport, czyli głownie nie dla normalnego, przeciętnego połykacza kilometrów.

Co do efektu wizualnego, to jakoś to do mnie nie przemawia (nie jestem aż takim przeciwnikiem jak "naleśników", ale to i tak nadal nie moja bajka), ewentualnie tylko tył. Tym bardziej, że jestem już chyba tutaj znany :D z uwielbienia wysokiego lub bardzo wysokiego profilu opony do małych felg, szczególnie w samochodach terenowych, SUV'ach, Crossoverach, czy jak tam jeszcze ten rodzaj samochodów się nazywa.
Hmmm, to dziwne, u mnie działa normalnie :lol:

Awatar użytkownika
tomal218
Posty: 917
Rejestracja: 19 sty 2018, 11:46
Lokalizacja: BYTOM
Samochód: Seat Ateca MY18
Podziękował: 36 razy
Otrzymał podziękowań: 48 razy

Re: Dystanse pod felgi

Post autor: tomal218 »

Misiek pisze:
30 wrz 2020, 11:01
tomal218 pisze:
30 wrz 2020, 6:28
Misiek pisze:
30 wrz 2020, 2:16
A tak sobie pomyślałem, bo nie wiem : co konkretne, odczuwalnie dają te dystanse, co zmieniają, co polepszają ? Myślę tu oczywiście o jeździe normalnej, niesportowej, bo domyślam się, że w sporcie mniej "rzuca na boki", jest stabilniej, bezpieczniej na zakrętach (większy rozstaw kół) i można pokonywać je szybciej, a w sporcie liczą się nawet ułamki sekund. A druga sprawa, to jak taka modyfikacja ma się do odsadzenia felgi, bo słyszałem / czytałem wielokrotne, że nawet już kilkumilimetrowa zmiana w jedną lub drugą stronę jest delikatnie mówiąc "niezalecana". Z góry dzięki za wyjaśnienia, nawet te najkrótsze.
Wlasciwosci jezdne na + w moim odczuciu zawieszenie jest sztywniejsze precyzyjniejsze pokonywanie szybkich zakretow w szczegulnosci tych ciasnych (lepiej isc bokiem niz wjechac w las )pozbycie sie podsterownosci no i efekt wizualny 100% satysfakcji pozdro
Dzięki za wyjaśnienia - czyli dobrze słyszałem, że w zasadzie głównie poprawa bezpieczeństwa szybszej jazdy (na zakrętach) i sport, czyli głownie nie dla normalnego, przeciętnego połykacza kilometrów.

Co do efektu wizualnego, to jakoś to do mnie nie przemawia (nie jestem aż takim przeciwnikiem jak "naleśników", ale to i tak nadal nie moja bajka), ewentualnie tylko tył. Tym bardziej, że jestem już chyba tutaj znany :D z uwielbienia wysokiego lub bardzo wysokiego profilu opony do małych felg, szczególnie w samochodach terenowych, SUV'ach, Crossoverach, czy jak tam jeszcze ten rodzaj samochodów się nazywa.
Oczywiscie na zime tez mi to pasuje hehe
Obrazek
oso soplón !!! :lol:

ODPOWIEDZ