Strona 4 z 7

Re: Dystanse pod felgi

: 27 wrz 2020, 0:42
autor: tomal218
Sumarycznie nie jest tanio ale warto zaplacic wiecej i jezdzic bezpieczniej
Mam dystanse Performance+ ,to najwyzsza pulka tej firmy a to zobowiazuje pozdro

Re: Dystanse pod felgi

: 27 wrz 2020, 3:56
autor: Misiek
tomal218 pisze:
27 wrz 2020, 0:42
Sumarycznie nie jest tanio ale warto zaplacic wiecej i jezdzic bezpieczniej
Mam dystanse Performance+ ,to najwyzsza pulka tej firmy a to zobowiazuje pozdro
195, a 220 (plus śruby), to wcale nie aż tak o wiele drożej, tym bardziej jeżeli faktycznie te droższe są zauważalnie lepsze, lżejsze.

Re: Dystanse pod felgi

: 27 wrz 2020, 16:00
autor: tomal218
Frodo pisze:
27 wrz 2020, 15:09
tomal218 pisze:
27 wrz 2020, 0:42
Sumarycznie nie jest tanio ale warto zaplacic wiecej i jezdzic bezpieczniej
Mam dystanse Performance+ ,to najwyzsza pulka tej firmy a to zobowiazuje pozdro
Dzięki, a śruby jakieś lepsze szukałeś czy zwykłe od nich bo problemu z śrubami obawiam się dużo bardziej niż z dystansami... :o
Sruby tez od nich

Re: Dystanse pod felgi

: 30 wrz 2020, 2:16
autor: Misiek
A tak sobie pomyślałem, bo nie wiem : co konkretne, odczuwalnie dają te dystanse, co zmieniają, co polepszają ? Myślę tu oczywiście o jeździe normalnej, niesportowej, bo domyślam się, że w sporcie mniej "rzuca na boki", jest stabilniej, bezpieczniej na zakrętach (większy rozstaw kół) i można pokonywać je szybciej, a w sporcie liczą się nawet ułamki sekund. A druga sprawa, to jak taka modyfikacja ma się do odsadzenia felgi, bo słyszałem / czytałem wielokrotne, że nawet już kilkumilimetrowa zmiana w jedną lub drugą stronę jest delikatnie mówiąc "niezalecana". Z góry dzięki za wyjaśnienia, nawet te najkrótsze.

Re: Dystanse pod felgi

: 30 wrz 2020, 6:28
autor: tomal218
Misiek pisze:
30 wrz 2020, 2:16
A tak sobie pomyślałem, bo nie wiem : co konkretne, odczuwalnie dają te dystanse, co zmieniają, co polepszają ? Myślę tu oczywiście o jeździe normalnej, niesportowej, bo domyślam się, że w sporcie mniej "rzuca na boki", jest stabilniej, bezpieczniej na zakrętach (większy rozstaw kół) i można pokonywać je szybciej, a w sporcie liczą się nawet ułamki sekund. A druga sprawa, to jak taka modyfikacja ma się do odsadzenia felgi, bo słyszałem / czytałem wielokrotne, że nawet już kilkumilimetrowa zmiana w jedną lub drugą stronę jest delikatnie mówiąc "niezalecana". Z góry dzięki za wyjaśnienia, nawet te najkrótsze.
Wlasciwosci jezdne na + w moim odczuciu zawieszenie jest sztywniejsze precyzyjniejsze pokonywanie szybkich zakretow w szczegulnosci tych ciasnych (lepiej isc bokiem niz wjechac w las )pozbycie sie podsterownosci no i efekt wizualny 100% satysfakcji pozdro

Re: Dystanse pod felgi

: 30 wrz 2020, 7:23
autor: tomal218
No i trzeba pamietac ze czym grubszy dystans to kolo bardziej pochylone ujemnie jak w bmw :lol:

Re: Dystanse pod felgi

: 30 wrz 2020, 10:24
autor: Misiek
tomal218 pisze:
30 wrz 2020, 7:23
No i trzeba pamietac ze czym grubszy dystans to kolo bardziej pochylone ujemnie jak w bmw :lol:
Właśnie - kiedyś widziałem na składance z kamerek samochodowych lub śmiesznych filmików takie coś, co miało z 15 - 20 stopni pochylenia - przecież taka opona dotyka jezdni tylko kawałeczkiem krawędzi, jaką to ma przyczepność !

Re: Dystanse pod felgi

: 30 wrz 2020, 10:45
autor: tomal218
No wlasnie
Ja mam beleke nie wielowachscz wiec moge pakowac szerokosc dystansow jaka mi pasuje ;)

Re: Dystanse pod felgi

: 30 wrz 2020, 11:01
autor: Misiek
tomal218 pisze:
30 wrz 2020, 6:28
Misiek pisze:
30 wrz 2020, 2:16
A tak sobie pomyślałem, bo nie wiem : co konkretne, odczuwalnie dają te dystanse, co zmieniają, co polepszają ? Myślę tu oczywiście o jeździe normalnej, niesportowej, bo domyślam się, że w sporcie mniej "rzuca na boki", jest stabilniej, bezpieczniej na zakrętach (większy rozstaw kół) i można pokonywać je szybciej, a w sporcie liczą się nawet ułamki sekund. A druga sprawa, to jak taka modyfikacja ma się do odsadzenia felgi, bo słyszałem / czytałem wielokrotne, że nawet już kilkumilimetrowa zmiana w jedną lub drugą stronę jest delikatnie mówiąc "niezalecana". Z góry dzięki za wyjaśnienia, nawet te najkrótsze.
Wlasciwosci jezdne na + w moim odczuciu zawieszenie jest sztywniejsze precyzyjniejsze pokonywanie szybkich zakretow w szczegulnosci tych ciasnych (lepiej isc bokiem niz wjechac w las )pozbycie sie podsterownosci no i efekt wizualny 100% satysfakcji pozdro
Dzięki za wyjaśnienia - czyli dobrze słyszałem, że w zasadzie głównie poprawa bezpieczeństwa szybszej jazdy (na zakrętach) i sport, czyli głownie nie dla normalnego, przeciętnego połykacza kilometrów.

Co do efektu wizualnego, to jakoś to do mnie nie przemawia (nie jestem aż takim przeciwnikiem jak "naleśników", ale to i tak nadal nie moja bajka), ewentualnie tylko tył. Tym bardziej, że jestem już chyba tutaj znany :D z uwielbienia wysokiego lub bardzo wysokiego profilu opony do małych felg, szczególnie w samochodach terenowych, SUV'ach, Crossoverach, czy jak tam jeszcze ten rodzaj samochodów się nazywa.

Re: Dystanse pod felgi

: 30 wrz 2020, 12:43
autor: tomal218
Misiek pisze:
30 wrz 2020, 11:01
tomal218 pisze:
30 wrz 2020, 6:28
Misiek pisze:
30 wrz 2020, 2:16
A tak sobie pomyślałem, bo nie wiem : co konkretne, odczuwalnie dają te dystanse, co zmieniają, co polepszają ? Myślę tu oczywiście o jeździe normalnej, niesportowej, bo domyślam się, że w sporcie mniej "rzuca na boki", jest stabilniej, bezpieczniej na zakrętach (większy rozstaw kół) i można pokonywać je szybciej, a w sporcie liczą się nawet ułamki sekund. A druga sprawa, to jak taka modyfikacja ma się do odsadzenia felgi, bo słyszałem / czytałem wielokrotne, że nawet już kilkumilimetrowa zmiana w jedną lub drugą stronę jest delikatnie mówiąc "niezalecana". Z góry dzięki za wyjaśnienia, nawet te najkrótsze.
Wlasciwosci jezdne na + w moim odczuciu zawieszenie jest sztywniejsze precyzyjniejsze pokonywanie szybkich zakretow w szczegulnosci tych ciasnych (lepiej isc bokiem niz wjechac w las )pozbycie sie podsterownosci no i efekt wizualny 100% satysfakcji pozdro
Dzięki za wyjaśnienia - czyli dobrze słyszałem, że w zasadzie głównie poprawa bezpieczeństwa szybszej jazdy (na zakrętach) i sport, czyli głownie nie dla normalnego, przeciętnego połykacza kilometrów.

Co do efektu wizualnego, to jakoś to do mnie nie przemawia (nie jestem aż takim przeciwnikiem jak "naleśników", ale to i tak nadal nie moja bajka), ewentualnie tylko tył. Tym bardziej, że jestem już chyba tutaj znany :D z uwielbienia wysokiego lub bardzo wysokiego profilu opony do małych felg, szczególnie w samochodach terenowych, SUV'ach, Crossoverach, czy jak tam jeszcze ten rodzaj samochodów się nazywa.
Oczywiscie na zime tez mi to pasuje hehe
Obrazek