2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning
-
- Posty: 1077
- Rejestracja: 11 wrz 2017, 23:53
- Lokalizacja: Nowa Ruda i Ludwigshafen
- Samochód: Seat Ateca1,4 TSI DSG7 Xcellence Comfort+Assistant
- Podziękował: 29 razy
- Otrzymał podziękowań: 46 razy
Re: 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning
Siema
Zobaczcie co można zrobić z silnikiem 2.0 TSI 504 Km i 610 Nm
Oczywiście dopiszę (małym druczkiem) że to silnik taki jak w Cupra Ateca po STAGE 3 :)
Kompletna usługa z gwarancją 2 lata i TUV 12 000 euro
Nic tylko tuningować :)
Zobaczcie co można zrobić z silnikiem 2.0 TSI 504 Km i 610 Nm
Oczywiście dopiszę (małym druczkiem) że to silnik taki jak w Cupra Ateca po STAGE 3 :)
Kompletna usługa z gwarancją 2 lata i TUV 12 000 euro
Nic tylko tuningować :)
-
- Posty: 1077
- Rejestracja: 11 wrz 2017, 23:53
- Lokalizacja: Nowa Ruda i Ludwigshafen
- Samochód: Seat Ateca1,4 TSI DSG7 Xcellence Comfort+Assistant
- Podziękował: 29 razy
- Otrzymał podziękowań: 46 razy
- sailor 88
- Posty: 1375
- Rejestracja: 27 maja 2017, 9:33
- Lokalizacja: Białystok
- Samochód: Nissan Qashqai E-POWER : był Seat Ateca 1,6TDI
- Podziękował: 84 razy
- Otrzymał podziękowań: 383 razy
Re: 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning
Baza obu silników jest taka sama: EA 888/3 (trzeciej generacji).
Główne różnice:
1. Inny kształt komory spalania( inaczej obrobiona głowica) i niższy stopień sprężania.
2. Większe średnice zaworów.
3. Większa (wydajniejsza) turbosprężarka.
4. Inne tłoki.
5. Wydajniejsza pompa paliwa wysokiego ciśnienia.
6. Większe (wydajniejsze) wtryskiwacze.
7. Większa chłodnica powietrza doładowującego.
Mimo wszystko podstawowa wersja 2.0 TSI 190 KM to dość odporna jednostka i remapowanie ECU nie robi na niej specjalnego wrażenia i długowieczność silnika nie spada. Nawet zmiana sprężarki i remap są dopuszczalne pod warunkiem rozsądnego rozpisania przyrostu energii (ogarnięty tuner).
...Spieszmy się kochać diesel'e, tak szybko odchodzą...
-
- Posty: 1077
- Rejestracja: 11 wrz 2017, 23:53
- Lokalizacja: Nowa Ruda i Ludwigshafen
- Samochód: Seat Ateca1,4 TSI DSG7 Xcellence Comfort+Assistant
- Podziękował: 29 razy
- Otrzymał podziękowań: 46 razy
Re: 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning
Da się? Da się!
Wszystko zależy ile chcesz wydać.
Ps: Filmik wrzuciłem jako ciekawostkę i nigdzie nie pisałem, że to był silnik 190 Km wręcz przeciwnie napisałem, że to silnik taki jak w Cupra Ateca i jeśli wycisnęli 204 Km więcej z silnika 2.0 TSI 300 KM to myślę, że z TSI 190 KM też da się sporo wykrzesać.
Pozdrawiam.
Wszystko zależy ile chcesz wydać.
Ps: Filmik wrzuciłem jako ciekawostkę i nigdzie nie pisałem, że to był silnik 190 Km wręcz przeciwnie napisałem, że to silnik taki jak w Cupra Ateca i jeśli wycisnęli 204 Km więcej z silnika 2.0 TSI 300 KM to myślę, że z TSI 190 KM też da się sporo wykrzesać.
Pozdrawiam.
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 16 mar 2019, 10:24
- Samochód: Sest Ateca 2.0
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning
Witam.
Myślę o założeniu boxa do swojej Ateci 2.0 TSI , pytanie jak to sie ma do gwarancji czytałem ze niektóre auta z grupy VAG maja łączność z serwerem głównym i sa dzięki temu w stanie wykryć nawet boxa ponieważ rejestrują w czasie rzeczywistym co sie dzieje w samochodzie.
Macie jakies doświadczenia w tej sprawie, czy ktos kto ma boxa byl juz na serwisie gwarancyjnym i nie bylo problemów? Dajcie znac to dosc istotna kwestia.
Myślę o założeniu boxa do swojej Ateci 2.0 TSI , pytanie jak to sie ma do gwarancji czytałem ze niektóre auta z grupy VAG maja łączność z serwerem głównym i sa dzięki temu w stanie wykryć nawet boxa ponieważ rejestrują w czasie rzeczywistym co sie dzieje w samochodzie.
Macie jakies doświadczenia w tej sprawie, czy ktos kto ma boxa byl juz na serwisie gwarancyjnym i nie bylo problemów? Dajcie znac to dosc istotna kwestia.
- hetman72
- Posty: 194
- Rejestracja: 23 paź 2018, 19:52
- Lokalizacja: Piła
- Samochód: Seat ATECA FR 2.0 TSI DSG 4Drive Biały
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning
Powielasz postyMarcin1983 pisze: ↑16 mar 2019, 10:33Witam.
Myślę o założeniu boxa do swojej Ateci 2.0 TSI , pytanie jak to sie ma do gwarancji czytałem ze niektóre auta z grupy VAG maja łączność z serwerem głównym i sa dzięki temu w stanie wykryć nawet boxa ponieważ rejestrują w czasie rzeczywistym co sie dzieje w samochodzie.
Macie jakies doświadczenia w tej sprawie, czy ktos kto ma boxa byl juz na serwisie gwarancyjnym i nie bylo problemów? Dajcie znac to dosc istotna kwestia.
Seat ATECA FR 2.0 TSI DSG 4Drive Biały
- paprotek
- Posty: 501
- Rejestracja: 08 cze 2017, 6:49
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Ateca FR 2.0 TSI
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning
To nie jedyny filmik co można z robić z Cuprą... Na Youtube jest całe mnóstwo filmów o Cuprach 400+ lub nawet 500+.
Generalnie ten silnik jest chyba naprawdę solidną podstawą do tuningu. Tyle że tak jak napisał kolega sailor 88 zupełnie inny osprzęt ląduje do 300+ wersji niż do naszej.
Generalnie ten silnik jest chyba naprawdę solidną podstawą do tuningu. Tyle że tak jak napisał kolega sailor 88 zupełnie inny osprzęt ląduje do 300+ wersji niż do naszej.
-
- Posty: 1077
- Rejestracja: 11 wrz 2017, 23:53
- Lokalizacja: Nowa Ruda i Ludwigshafen
- Samochód: Seat Ateca1,4 TSI DSG7 Xcellence Comfort+Assistant
- Podziękował: 29 razy
- Otrzymał podziękowań: 46 razy
Re: 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning
Witam.
W Niemczech 2 tunerów proponuje zmianę softu za nie normalne pieniądze, bo chcą, aż 5000 euro na zmianę mapy, a na dodatek nie oferują wykupu żadnej dodatkowej gwarancji na silnik.
Koleś rozmawiał telefonicznie z tymi tunerami i opisał to na forum DE.
W Niemczech 2 tunerów proponuje zmianę softu za nie normalne pieniądze, bo chcą, aż 5000 euro na zmianę mapy, a na dodatek nie oferują wykupu żadnej dodatkowej gwarancji na silnik.
Koleś rozmawiał telefonicznie z tymi tunerami i opisał to na forum DE.