2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning

Zdjęcia, linki, informacje na temat tuningu mechanicznego Seata Ateca
Kuchar
Posty: 673
Rejestracja: 24 cze 2019, 23:55
Samochód: inne
Podziękował: 15 razy
Otrzymał podziękowań: 29 razy

Re: 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning

Post autor: Kuchar »

Hmm, tak czy inaczej 3ka z przodu jest spokojnie do osiągnięcia. 2.0TSI lubi to 😀



Sponsor

Re: 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning

Sponsor


jarvis
Posty: 8
Rejestracja: 20 sty 2019, 15:53
Samochód: Ateca FR 2.0 TSI 190KM 4Drive
Podziękował: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning

Post autor: jarvis »

Tu pierwszy filmik jaki odnalazłem (w końcu) ze Stage 1 2.0 TSI :)
237KM / 419Nm brzmi dobrze :)

Awatar użytkownika
thecichy
Posty: 449
Rejestracja: 14 paź 2018, 18:38
Lokalizacja: Łódź
Samochód: Seat Ateca FR 2.0 TSI
Podziękował: 11 razy
Otrzymał podziękowań: 22 razy

Re: 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning

Post autor: thecichy »

Moc bez wielkich szaleństw ale moment jak poszedł wysoko, bez mała 100Nm :)

Kuchar
Posty: 673
Rejestracja: 24 cze 2019, 23:55
Samochód: inne
Podziękował: 15 razy
Otrzymał podziękowań: 29 razy

Re: 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning

Post autor: Kuchar »

Na moje bardzo łagodny program ale pewnie też i bezpieczny.

Awatar użytkownika
S3ker
Posty: 285
Rejestracja: 22 sty 2019, 17:10
Samochód: ATECA MY19 1.5 TSI DSG XC BLACK
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 15 razy

Re: 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning

Post autor: S3ker »

Ciekaw jestem jak ten silnik atekowy ma się do 2.0 w Octavi RS III, tam pierwsze egzemplarze 220km bez problemu po małym tuningu 440km osiągały. Sam stage 1 dodawał prawie 80km ;) Potem 230 już tak fajnie nie było a o 245 to już nie wiem czy da się bawić w 400km czy nie bardzo ;)
Seat Ateca Black Magic 1.5 TSI DSG7 150KM Xcellence

Awatar użytkownika
szczekas
Posty: 280
Rejestracja: 25 cze 2017, 17:35
Lokalizacja: Gdańsk
Samochód: Seat Ateca FR 2.0 TSI
Podziękował: 12 razy
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Re: 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning

Post autor: szczekas »

Prawie 50 koni i 100 niutków? Biere*! :D


*jak tylko gwarancja się skończy ;)
Ateca FR | 2.0 TSI 190KM | DSG7 | 4Drive | Rodium Grey | Felgi 18" PERFORMANCE 36/3 | Alcantara Black | Comfort Assistant | Podgrzewana przednia szyba | Navi | Alarm | Elektryczna klapa bagażnika | Beats Sound System

overheat
Posty: 207
Rejestracja: 25 gru 2017, 19:53
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Samochód: Ateca 2.0 TSI 4drive
Podziękował: 34 razy
Otrzymał podziękowań: 15 razy

Re: 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning

Post autor: overheat »

Skrzynia to DQ 381? Czy wytrzyma 419Nm w dłuższej eksploatacji?

Awatar użytkownika
sailor 88
Posty: 1371
Rejestracja: 27 maja 2017, 9:33
Lokalizacja: Białystok
Samochód: Nissan Qashqai E-POWER : był Seat Ateca 1,6TDI
Podziękował: 83 razy
Otrzymał podziękowań: 376 razy

Re: 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning

Post autor: sailor 88 »

overheat pisze:
04 paź 2019, 17:13
Skrzynia to DQ 381? Czy wytrzyma 419Nm w dłuższej eksploatacji?
Katalogowo jest obliczona na 420Nm, ale wieści tunerskie głoszą, że DQ381 jest mniej trwała w porównaniu do DQ250, przede wszystkim nie wytrzymuje mechanizm różnicowy. A więc ostrożnie...

...Spieszmy się kochać diesel'e, tak szybko odchodzą...

Awatar użytkownika
sailor 88
Posty: 1371
Rejestracja: 27 maja 2017, 9:33
Lokalizacja: Białystok
Samochód: Nissan Qashqai E-POWER : był Seat Ateca 1,6TDI
Podziękował: 83 razy
Otrzymał podziękowań: 376 razy

Re: 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning

Post autor: sailor 88 »

Frodo pisze:
04 paź 2019, 18:51
O ile mi wiadomo ten Golf ma napęd na przód (może DQ381-7F) tak że nie jest to (a już szczególnie mechanizm różnicowy) bezpośrednio porównywalne.
Na papierze DQ381 może przenosić większy moment obrotowy od DQ250 i robi to fabrycznie w innych wersjach silnikowych, może problem dotyczy tylko FWD.
Ciekawostka: wersja AWD DQ381 waży 15 kg więcej niż FWD więc ewidentnie trochę się różnią. ;)
I wersje AWD też są nieźle podkręcane, np.: http://www.tvsengineering.nl/en/gearbox/dsg/dq381.html
To są prawie identyczne skrzynie, z takim samym mechanizmem różnicowym i resztą "bebechów". "Prawie" to tylko wychodząca z korpusu dodatkowa skrzynka rozdzielcza (stąd większy ciężar), dająca wyjście na wał napędowy przy aucie z napędem 4x4 (DQ381-7A).
...Spieszmy się kochać diesel'e, tak szybko odchodzą...

Awatar użytkownika
sailor 88
Posty: 1371
Rejestracja: 27 maja 2017, 9:33
Lokalizacja: Białystok
Samochód: Nissan Qashqai E-POWER : był Seat Ateca 1,6TDI
Podziękował: 83 razy
Otrzymał podziękowań: 376 razy

Re: 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning

Post autor: sailor 88 »

Dla posiadaczy 2.0TSI i nie tylko!!! :shock: :twisted:

...Spieszmy się kochać diesel'e, tak szybko odchodzą...

ODPOWIEDZ