2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning

Zdjęcia, linki, informacje na temat tuningu mechanicznego Seata Ateca
Awatar użytkownika
S3ker
Posty: 285
Rejestracja: 22 sty 2019, 17:10
Samochód: ATECA MY19 1.5 TSI DSG XC BLACK
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 15 razy

Re: 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning

Post autor: S3ker »

Przy Octavii 3 RS z 220 bez problemu dało się zrobić ok 440 KM :) A superb 2.0 to do 280KM także jak najbardziej wynik dobry ;)


Seat Ateca Black Magic 1.5 TSI DSG7 150KM Xcellence

Sponsor

Re: 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning

Sponsor


Kuchar
Posty: 673
Rejestracja: 24 cze 2019, 23:55
Samochód: inne
Podziękował: 15 razy
Otrzymał podziękowań: 29 razy

Re: 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning

Post autor: Kuchar »

straszny pocisk ;)

Awatar użytkownika
szczekas
Posty: 280
Rejestracja: 25 cze 2017, 17:35
Lokalizacja: Gdańsk
Samochód: Seat Ateca FR 2.0 TSI
Podziękował: 12 razy
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Re: 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning

Post autor: szczekas »

Z FRki to pewnie max 250KM w miarę bezpieczne, ale już Cupra ma szansę na dogonienie tego Superba :D
Ateca FR | 2.0 TSI 190KM | DSG7 | 4Drive | Rodium Grey | Felgi 18" PERFORMANCE 36/3 | Alcantara Black | Comfort Assistant | Podgrzewana przednia szyba | Navi | Alarm | Elektryczna klapa bagażnika | Beats Sound System

Awatar użytkownika
thecichy
Posty: 449
Rejestracja: 14 paź 2018, 18:38
Lokalizacja: Łódź
Samochód: Seat Ateca FR 2.0 TSI
Podziękował: 11 razy
Otrzymał podziękowań: 22 razy

Re: 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning

Post autor: thecichy »

Wszystko zależy od tego czy chce się ingerować w hardware. Samą mapą zapewne niedużo się ugra ale z tym słupkiem wystarczy zainwestować w intercooler z dolotem i turbo i można spokojnie (jeszcze bez zakuwania) sięgać po taką moc.

Awatar użytkownika
szczekas
Posty: 280
Rejestracja: 25 cze 2017, 17:35
Lokalizacja: Gdańsk
Samochód: Seat Ateca FR 2.0 TSI
Podziękował: 12 razy
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Re: 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning

Post autor: szczekas »

No nie wiem... ktoś widział nasz silnik (CZPB, DKZA) zrobiony na więcej niż 250KM? Wszyscy robią tak tylko 2.0 TSI dostępne w Golfach GTI i R, Skodach RS, Audi S oraz oczywiście w Cuprach :) Te 300-konne silniki samym programem można podnieść do ponad 400 koni. Marzy mi się podmianka silnika na takowy, ale to gra nie warta świeczki. Skończy się pewnie na programie po gwarancji.
Ateca FR | 2.0 TSI 190KM | DSG7 | 4Drive | Rodium Grey | Felgi 18" PERFORMANCE 36/3 | Alcantara Black | Comfort Assistant | Podgrzewana przednia szyba | Navi | Alarm | Elektryczna klapa bagażnika | Beats Sound System

Kuchar
Posty: 673
Rejestracja: 24 cze 2019, 23:55
Samochód: inne
Podziękował: 15 razy
Otrzymał podziękowań: 29 razy

Re: 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning

Post autor: Kuchar »

szczekas pisze:
26 kwie 2020, 19:23
No nie wiem... ktoś widział nasz silnik (CZPB, DKZA) zrobiony na więcej niż 250KM? Wszyscy robią tak tylko 2.0 TSI dostępne w Golfach GTI i R, Skodach RS, Audi S oraz oczywiście w Cuprach :) Te 300-konne silniki samym programem można podnieść do ponad 400 koni. Marzy mi się podmianka silnika na takowy, ale to gra nie warta świeczki. Skończy się pewnie na programie po gwarancji.
Nie siedzę dokładnie w specyfikacji tego 2.0TSI który wy macie, bo w swoim Leonie Cuprze mam silnik CJXE w którym robi się okolice 400koni programem, dolotem i wydechem, jeżeli chcielibyśmy jeszcze więcej to dochodzi do tego turbo, IC + zmiana skrzyni (na DQ500) albo wzmocnienie seryjnej DQ250 aczkolwiek nie zgłębiałem tematu co tam dokładnie zmieniają, bo to raczej rzadki widok. :D

Wydaje mi się, że wasze 2.0TSI samym programem pójdzie zrobić na okolice 240/250 koni.

Awatar użytkownika
thecichy
Posty: 449
Rejestracja: 14 paź 2018, 18:38
Lokalizacja: Łódź
Samochód: Seat Ateca FR 2.0 TSI
Podziękował: 11 razy
Otrzymał podziękowań: 22 razy

Re: 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning

Post autor: thecichy »

szczekas pisze:
26 kwie 2020, 19:23
No nie wiem... ktoś widział nasz silnik (CZPB, DKZA) zrobiony na więcej niż 250KM? Wszyscy robią tak tylko 2.0 TSI dostępne w Golfach GTI i R, Skodach RS, Audi S oraz oczywiście w Cuprach :) Te 300-konne silniki samym programem można podnieść do ponad 400 koni. Marzy mi się podmianka silnika na takowy, ale to gra nie warta świeczki. Skończy się pewnie na programie po gwarancji.
Przykład "pierwszy z brzegu", bezpieczny chip to 250PS, 400Nm i bez zmiany hardware'u chyba też bym więcej wyciągał (w Atece to właściwie po co?...) ;)

Awatar użytkownika
szczekas
Posty: 280
Rejestracja: 25 cze 2017, 17:35
Lokalizacja: Gdańsk
Samochód: Seat Ateca FR 2.0 TSI
Podziękował: 12 razy
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Re: 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning

Post autor: szczekas »

No i takie 240/250KM i 380/400Nm już by bardzo fajnie śmigało - przyspieszenie do setki pewnie w okolicach 6 sekund :D Ach, rozmarzyłem się... Jeszcze 3 lata :D
Ateca FR | 2.0 TSI 190KM | DSG7 | 4Drive | Rodium Grey | Felgi 18" PERFORMANCE 36/3 | Alcantara Black | Comfort Assistant | Podgrzewana przednia szyba | Navi | Alarm | Elektryczna klapa bagażnika | Beats Sound System

Kuchar
Posty: 673
Rejestracja: 24 cze 2019, 23:55
Samochód: inne
Podziękował: 15 razy
Otrzymał podziękowań: 29 razy

Re: 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning

Post autor: Kuchar »

Zawsze możesz pokombinować z boxem gotowym, nieinwazyjnym, a w razie potrzeby odpinanym, pomijając 3 lata straty czasu :D

Awatar użytkownika
szczekas
Posty: 280
Rejestracja: 25 cze 2017, 17:35
Lokalizacja: Gdańsk
Samochód: Seat Ateca FR 2.0 TSI
Podziękował: 12 razy
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Re: 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning

Post autor: szczekas »

Nie ufam niewykrywalności boxów - tzn. serwis ich nie wykryje po zdemontowaniu, dopóki nie nastąpi awaria silnika... wtedy wykryją każdą zmianę żeby tylko nie uznać gwarancji ;)
Ateca FR | 2.0 TSI 190KM | DSG7 | 4Drive | Rodium Grey | Felgi 18" PERFORMANCE 36/3 | Alcantara Black | Comfort Assistant | Podgrzewana przednia szyba | Navi | Alarm | Elektryczna klapa bagażnika | Beats Sound System

ODPOWIEDZ