2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning
- S3ker
- Posty: 285
- Rejestracja: 22 sty 2019, 17:10
- Samochód: ATECA MY19 1.5 TSI DSG XC BLACK
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 15 razy
Re: 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning
Przy Octavii 3 RS z 220 bez problemu dało się zrobić ok 440 KM A superb 2.0 to do 280KM także jak najbardziej wynik dobry
Seat Ateca Black Magic 1.5 TSI DSG7 150KM Xcellence
- szczekas
- Posty: 280
- Rejestracja: 25 cze 2017, 17:35
- Lokalizacja: Gdańsk
- Samochód: Seat Ateca FR 2.0 TSI
- Podziękował: 12 razy
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning
Z FRki to pewnie max 250KM w miarę bezpieczne, ale już Cupra ma szansę na dogonienie tego Superba
Ateca FR | 2.0 TSI 190KM | DSG7 | 4Drive | Rodium Grey | Felgi 18" PERFORMANCE 36/3 | Alcantara Black | Comfort Assistant | Podgrzewana przednia szyba | Navi | Alarm | Elektryczna klapa bagażnika | Beats Sound System
- thecichy
- Posty: 449
- Rejestracja: 14 paź 2018, 18:38
- Lokalizacja: Łódź
- Samochód: Seat Ateca FR 2.0 TSI
- Podziękował: 11 razy
- Otrzymał podziękowań: 22 razy
Re: 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning
Wszystko zależy od tego czy chce się ingerować w hardware. Samą mapą zapewne niedużo się ugra ale z tym słupkiem wystarczy zainwestować w intercooler z dolotem i turbo i można spokojnie (jeszcze bez zakuwania) sięgać po taką moc.
- szczekas
- Posty: 280
- Rejestracja: 25 cze 2017, 17:35
- Lokalizacja: Gdańsk
- Samochód: Seat Ateca FR 2.0 TSI
- Podziękował: 12 razy
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning
No nie wiem... ktoś widział nasz silnik (CZPB, DKZA) zrobiony na więcej niż 250KM? Wszyscy robią tak tylko 2.0 TSI dostępne w Golfach GTI i R, Skodach RS, Audi S oraz oczywiście w Cuprach Te 300-konne silniki samym programem można podnieść do ponad 400 koni. Marzy mi się podmianka silnika na takowy, ale to gra nie warta świeczki. Skończy się pewnie na programie po gwarancji.
Ateca FR | 2.0 TSI 190KM | DSG7 | 4Drive | Rodium Grey | Felgi 18" PERFORMANCE 36/3 | Alcantara Black | Comfort Assistant | Podgrzewana przednia szyba | Navi | Alarm | Elektryczna klapa bagażnika | Beats Sound System
-
- Posty: 673
- Rejestracja: 24 cze 2019, 23:55
- Samochód: inne
- Podziękował: 15 razy
- Otrzymał podziękowań: 29 razy
Re: 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning
Nie siedzę dokładnie w specyfikacji tego 2.0TSI który wy macie, bo w swoim Leonie Cuprze mam silnik CJXE w którym robi się okolice 400koni programem, dolotem i wydechem, jeżeli chcielibyśmy jeszcze więcej to dochodzi do tego turbo, IC + zmiana skrzyni (na DQ500) albo wzmocnienie seryjnej DQ250 aczkolwiek nie zgłębiałem tematu co tam dokładnie zmieniają, bo to raczej rzadki widok.szczekas pisze: ↑26 kwie 2020, 19:23No nie wiem... ktoś widział nasz silnik (CZPB, DKZA) zrobiony na więcej niż 250KM? Wszyscy robią tak tylko 2.0 TSI dostępne w Golfach GTI i R, Skodach RS, Audi S oraz oczywiście w Cuprach Te 300-konne silniki samym programem można podnieść do ponad 400 koni. Marzy mi się podmianka silnika na takowy, ale to gra nie warta świeczki. Skończy się pewnie na programie po gwarancji.
Wydaje mi się, że wasze 2.0TSI samym programem pójdzie zrobić na okolice 240/250 koni.
- thecichy
- Posty: 449
- Rejestracja: 14 paź 2018, 18:38
- Lokalizacja: Łódź
- Samochód: Seat Ateca FR 2.0 TSI
- Podziękował: 11 razy
- Otrzymał podziękowań: 22 razy
Re: 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning
Przykład "pierwszy z brzegu", bezpieczny chip to 250PS, 400Nm i bez zmiany hardware'u chyba też bym więcej wyciągał (w Atece to właściwie po co?...)szczekas pisze: ↑26 kwie 2020, 19:23No nie wiem... ktoś widział nasz silnik (CZPB, DKZA) zrobiony na więcej niż 250KM? Wszyscy robią tak tylko 2.0 TSI dostępne w Golfach GTI i R, Skodach RS, Audi S oraz oczywiście w Cuprach Te 300-konne silniki samym programem można podnieść do ponad 400 koni. Marzy mi się podmianka silnika na takowy, ale to gra nie warta świeczki. Skończy się pewnie na programie po gwarancji.
- szczekas
- Posty: 280
- Rejestracja: 25 cze 2017, 17:35
- Lokalizacja: Gdańsk
- Samochód: Seat Ateca FR 2.0 TSI
- Podziękował: 12 razy
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning
No i takie 240/250KM i 380/400Nm już by bardzo fajnie śmigało - przyspieszenie do setki pewnie w okolicach 6 sekund Ach, rozmarzyłem się... Jeszcze 3 lata
Ateca FR | 2.0 TSI 190KM | DSG7 | 4Drive | Rodium Grey | Felgi 18" PERFORMANCE 36/3 | Alcantara Black | Comfort Assistant | Podgrzewana przednia szyba | Navi | Alarm | Elektryczna klapa bagażnika | Beats Sound System
- szczekas
- Posty: 280
- Rejestracja: 25 cze 2017, 17:35
- Lokalizacja: Gdańsk
- Samochód: Seat Ateca FR 2.0 TSI
- Podziękował: 12 razy
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning
Nie ufam niewykrywalności boxów - tzn. serwis ich nie wykryje po zdemontowaniu, dopóki nie nastąpi awaria silnika... wtedy wykryją każdą zmianę żeby tylko nie uznać gwarancji
Ateca FR | 2.0 TSI 190KM | DSG7 | 4Drive | Rodium Grey | Felgi 18" PERFORMANCE 36/3 | Alcantara Black | Comfort Assistant | Podgrzewana przednia szyba | Navi | Alarm | Elektryczna klapa bagażnika | Beats Sound System