A też muszę i tam podpytać
2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning
-
- Posty: 117
- Rejestracja: 28 kwie 2020, 17:02
- Samochód: Seat Ateca 2.0 TSI
- Podziękował: 8 razy
- Otrzymał podziękowań: 21 razy
Re: 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning
360 Nm? Dziwne połączenie...thecichy pisze: ↑16 lip 2020, 9:08Czołem, skontaktowałem się ostatnio (tak przy okazji) z jedną z łódzkich firm tuningowych, specjalizującą się w tuningu VAG'ów. Pomimo nieaktualnych informacji na stronie okazuje się, że panowie mają już bardzo dobrze obeznany zestaw DKZA + DQ380 i robią kompletny autorski program do jednego i drugiego Podpytywałem bardziej o skrzynię pod kątem jej "od-wltp-owienia" program przede wszystkim nie dąży do redukcji do jak najniższego biegu i eliminuje laga - to podobno wystarczy żeby uzyskać bardzo zadowalające efekty. Co do "reakcji" pedału gazu (a właściwie przesunięcia głębokości jego wciśnięcia.. whatever) to też jest zmodyfikowana ale bardzo delikatnie, tak żeby samochód nie stał się zbyt narowisty w codziennym użytkowaniu. Co do mocy silnika program zakłada 260PS (i chyba 360Nm) i to jest podobno w pełni bezpieczny pułap (i chyba nawet nie chciałbym brnąć wyżej). Oczywiście traci się gwarancję fabryczną ale oni też dają gwarancję na modyfikacje (cokolwiek to znaczy, pewnie będę dopytywał jak ta fabryczna będzie się kończyć), całość z hamowaniem kosztuje ok. 3K PLN
Tak dla kontrastu, z pierwszej lepszej strony:
(https://www.kreatormocy.pl/katalog/seat ... si-190-km/
Pojazd Moc seria Moc max. Moment seria Moment max.
Seat Ateca 2.0 TSI 190 KM 240 KM 320 Nm 400 Nm
Tutaj te przyrosty są bardziej harmonijne. Może ktoś Ci przekazał nieprecyzyjne info?
*Nie ukrywam, korci mnie żeby nie czekać na koniec gwarancji. Rozum vs serce, jak zawsze
Ateca 2.0 TSI 4Drive 190 HP, a będzie więcej
- thecichy
- Posty: 449
- Rejestracja: 14 paź 2018, 18:38
- Lokalizacja: Łódź
- Samochód: Seat Ateca FR 2.0 TSI
- Podziękował: 11 razy
- Otrzymał podziękowań: 22 razy
Re: 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning
Właśnie nie zapamiętałem tej liczby dokładnie (dlatego napisałem "chyba") .. mogło to być np. 390
- szczekas
- Posty: 280
- Rejestracja: 25 cze 2017, 17:35
- Lokalizacja: Gdańsk
- Samochód: Seat Ateca FR 2.0 TSI
- Podziękował: 12 razy
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning
To kto pierwszy zawita do tunera? U kogo wygra serduszko? Wszyscy czekamy na pierwsze wykresy
Ateca FR | 2.0 TSI 190KM | DSG7 | 4Drive | Rodium Grey | Felgi 18" PERFORMANCE 36/3 | Alcantara Black | Comfort Assistant | Podgrzewana przednia szyba | Navi | Alarm | Elektryczna klapa bagażnika | Beats Sound System
-
- Posty: 117
- Rejestracja: 28 kwie 2020, 17:02
- Samochód: Seat Ateca 2.0 TSI
- Podziękował: 8 razy
- Otrzymał podziękowań: 21 razy
Re: 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning
O to to to!
Myślałem nad boxem, ale gdzieś natknąłem się na wpis nieomylnego sailora który zwrócił uwagę na ten 3 parametr, dlatego wolałbym jednak normalny tuning...
Na logikę: 2.0 190 HP i skrzynia z dużym zapasem, tu nie może (albo nie powinno) nic pójść źle...
Tak jak Frodo pisze, 230 HP w Tigu daje dużo inną frajdę z jazdy i w moim subiektywnym odczuciu tyle w Atece byłoby naprawdę wystarczająco.
Ale jednak znając swoje szczęście, silnik by się zesrał tydzień po modyfikacji
Ateca 2.0 TSI 4Drive 190 HP, a będzie więcej
- szczekas
- Posty: 280
- Rejestracja: 25 cze 2017, 17:35
- Lokalizacja: Gdańsk
- Samochód: Seat Ateca FR 2.0 TSI
- Podziękował: 12 razy
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning
Hahaha, dobre podsumowanie
Chociaż na razie jedyna "awaria" 2.0 TSI na forum, to fałszywy alarm spowodowany działaniem kuny czy innego stworka, więc może nie będzie tak źle
Chociaż na razie jedyna "awaria" 2.0 TSI na forum, to fałszywy alarm spowodowany działaniem kuny czy innego stworka, więc może nie będzie tak źle
Ateca FR | 2.0 TSI 190KM | DSG7 | 4Drive | Rodium Grey | Felgi 18" PERFORMANCE 36/3 | Alcantara Black | Comfort Assistant | Podgrzewana przednia szyba | Navi | Alarm | Elektryczna klapa bagażnika | Beats Sound System
- szczekas
- Posty: 280
- Rejestracja: 25 cze 2017, 17:35
- Lokalizacja: Gdańsk
- Samochód: Seat Ateca FR 2.0 TSI
- Podziękował: 12 razy
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning
Hamulce to nie problem, zawsze można ulepszyć
Bardziej niepokoi "tajemniczość" naszego silnika - nowa konstrukcja, różniąca się dosyć mocno od reszty jednostek 2.0...
Niby już trochę aut je dostało (Ateca, T-Roc, Kodiaq, Audi?), ale też już się rozdzieliły na CZPB i DKZA...
Tyle pytań, tak mało odpowiedzi
Bardziej niepokoi "tajemniczość" naszego silnika - nowa konstrukcja, różniąca się dosyć mocno od reszty jednostek 2.0...
Niby już trochę aut je dostało (Ateca, T-Roc, Kodiaq, Audi?), ale też już się rozdzieliły na CZPB i DKZA...
Tyle pytań, tak mało odpowiedzi
Ateca FR | 2.0 TSI 190KM | DSG7 | 4Drive | Rodium Grey | Felgi 18" PERFORMANCE 36/3 | Alcantara Black | Comfort Assistant | Podgrzewana przednia szyba | Navi | Alarm | Elektryczna klapa bagażnika | Beats Sound System
-
- Posty: 673
- Rejestracja: 24 cze 2019, 23:55
- Samochód: inne
- Podziękował: 15 razy
- Otrzymał podziękowań: 29 razy