2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning
-
- Posty: 673
- Rejestracja: 24 cze 2019, 23:55
- Samochód: inne
- Podziękował: 15 razy
- Otrzymał podziękowań: 29 razy
Re: 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning
To już akurat jak ze wszystkim, prawdę mówiąc jeżeli jest dobra mapa czy tam sprawdzony box to nie ma zbyt wiele rzeczy, które mogą odmówić posłuszeństwa.
-
- Posty: 117
- Rejestracja: 28 kwie 2020, 17:02
- Samochód: Seat Ateca 2.0 TSI
- Podziękował: 8 razy
- Otrzymał podziękowań: 21 razy
Re: 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning
Koledzy, trochę się zgubiłem.
2.0 TSI 4drive (2020?) ma w końcu jaką skrzynię, DQ500 czy DQ381?
2.0 TSI 4drive (2020?) ma w końcu jaką skrzynię, DQ500 czy DQ381?
Ateca 2.0 TSI 4Drive 190 HP, a będzie więcej
- DarekWa
- Posty: 338
- Rejestracja: 27 sty 2020, 19:20
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Seat Ateca XC 2.0 TSI 190 KM 4Drive DSG7 (RM20)
- Podziękował: 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 20 razy
Re: 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning
DQ 381-7A
https://www.seat-italia.it/content/dam/ ... A-2019.pdf
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
https://www.seat-italia.it/content/dam/ ... A-2019.pdf
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
- thecichy
- Posty: 449
- Rejestracja: 14 paź 2018, 18:38
- Lokalizacja: Łódź
- Samochód: Seat Ateca FR 2.0 TSI
- Podziękował: 11 razy
- Otrzymał podziękowań: 22 razy
Re: 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning
Czołem, skontaktowałem się ostatnio (tak przy okazji) z jedną z łódzkich firm tuningowych, specjalizującą się w tuningu VAG'ów. Pomimo nieaktualnych informacji na stronie okazuje się, że panowie mają już bardzo dobrze obeznany zestaw DKZA + DQ380 i robią kompletny autorski program do jednego i drugiego Podpytywałem bardziej o skrzynię pod kątem jej "od-wltp-owienia" program przede wszystkim nie dąży do redukcji do jak najniższego biegu i eliminuje laga - to podobno wystarczy żeby uzyskać bardzo zadowalające efekty. Co do "reakcji" pedału gazu (a właściwie przesunięcia głębokości jego wciśnięcia.. whatever) to też jest zmodyfikowana ale bardzo delikatnie, tak żeby samochód nie stał się zbyt narowisty w codziennym użytkowaniu. Co do mocy silnika program zakłada 260PS (i chyba 360Nm) i to jest podobno w pełni bezpieczny pułap (i chyba nawet nie chciałbym brnąć wyżej). Oczywiście traci się gwarancję fabryczną ale oni też dają gwarancję na modyfikacje (cokolwiek to znaczy, pewnie będę dopytywał jak ta fabryczna będzie się kończyć), całość z hamowaniem kosztuje ok. 3K PLN
- Ocena: 5.26%
- szczekas
- Posty: 280
- Rejestracja: 25 cze 2017, 17:35
- Lokalizacja: Gdańsk
- Samochód: Seat Ateca FR 2.0 TSI
- Podziękował: 12 razy
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning
Fajne info, dobrze wiedzieć. Ciekawi mnie tylko, że moc podnoszą 190 -> 260, a moment tylko 320 -> 360. Niby satysfakcjonujące wzrosty, ale jakoś lepiej by brzmiało 380 albo 400 niutków
Dla mnie pozycja obowiązkowa... ale po gwarancji
Dla mnie pozycja obowiązkowa... ale po gwarancji
Ateca FR | 2.0 TSI 190KM | DSG7 | 4Drive | Rodium Grey | Felgi 18" PERFORMANCE 36/3 | Alcantara Black | Comfort Assistant | Podgrzewana przednia szyba | Navi | Alarm | Elektryczna klapa bagażnika | Beats Sound System
- szczekas
- Posty: 280
- Rejestracja: 25 cze 2017, 17:35
- Lokalizacja: Gdańsk
- Samochód: Seat Ateca FR 2.0 TSI
- Podziękował: 12 razy
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning
Dokładnie! Mrugnij 2 razy jeśli jest to Tc performance
Ateca FR | 2.0 TSI 190KM | DSG7 | 4Drive | Rodium Grey | Felgi 18" PERFORMANCE 36/3 | Alcantara Black | Comfort Assistant | Podgrzewana przednia szyba | Navi | Alarm | Elektryczna klapa bagażnika | Beats Sound System
- thecichy
- Posty: 449
- Rejestracja: 14 paź 2018, 18:38
- Lokalizacja: Łódź
- Samochód: Seat Ateca FR 2.0 TSI
- Podziękował: 11 razy
- Otrzymał podziękowań: 22 razy