Strona 6 z 11
Re: 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning
: 27 kwie 2020, 11:21
autor: Kuchar
To już akurat jak ze wszystkim, prawdę mówiąc jeżeli jest dobra mapa czy tam sprawdzony box to nie ma zbyt wiele rzeczy, które mogą odmówić posłuszeństwa.
Re: 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning
: 07 cze 2020, 11:01
autor: Grzadq
Koledzy, trochę się zgubiłem.
2.0 TSI 4drive (2020?) ma w końcu jaką skrzynię, DQ500 czy DQ381?
Re: 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning
: 07 cze 2020, 11:50
autor: DarekWa
DQ 381-7A
https://www.seat-italia.it/content/dam/ ... A-2019.pdf
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Re: 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning
: 07 cze 2020, 12:23
autor: Kuchar
DQ 500 nie ma nawet Cupra Ateca
Re: 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning
: 07 cze 2020, 14:09
autor: Grzadq
Wielkie dzięki
Re: 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning
: 16 lip 2020, 9:08
autor: thecichy
Czołem, skontaktowałem się ostatnio (tak przy okazji) z jedną z łódzkich firm tuningowych, specjalizującą się w tuningu VAG'ów. Pomimo nieaktualnych informacji na stronie
okazuje się, że panowie mają już bardzo dobrze obeznany zestaw DKZA + DQ380 i robią kompletny autorski program do jednego i drugiego
Podpytywałem bardziej o skrzynię pod kątem jej "od-wltp-owienia"
program przede wszystkim nie dąży do redukcji do jak najniższego biegu i eliminuje laga - to podobno wystarczy żeby uzyskać bardzo zadowalające efekty. Co do "reakcji" pedału gazu (a właściwie przesunięcia głębokości jego wciśnięcia.. whatever) to też jest zmodyfikowana ale bardzo delikatnie, tak żeby samochód nie stał się zbyt narowisty w codziennym użytkowaniu. Co do mocy silnika program zakłada 260PS (i chyba 360Nm) i to jest podobno w pełni bezpieczny pułap (i chyba nawet nie chciałbym brnąć wyżej). Oczywiście traci się gwarancję fabryczną ale oni też dają gwarancję na modyfikacje (cokolwiek to znaczy, pewnie będę dopytywał jak ta fabryczna będzie się kończyć), całość z hamowaniem kosztuje ok. 3K PLN
Re: 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning
: 16 lip 2020, 9:46
autor: szczekas
Fajne info, dobrze wiedzieć. Ciekawi mnie tylko, że moc podnoszą 190 -> 260, a moment tylko 320 -> 360. Niby satysfakcjonujące wzrosty, ale jakoś lepiej by brzmiało 380 albo 400 niutków
Dla mnie pozycja obowiązkowa... ale po gwarancji
Re: 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning
: 16 lip 2020, 11:11
autor: Walt
Ateca nie ma 350 niutków w serii?
Re: 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning
: 16 lip 2020, 11:52
autor: szczekas
Frodo pisze: ↑16 lip 2020, 10:18
Brzmi fantastycznie!
Thecichy, którzy to? (Daj znać na PW jeśli nie chcesz publicznie.)
Dokładnie! Mrugnij 2 razy jeśli jest to Tc performance
Re: 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning
: 16 lip 2020, 12:01
autor: thecichy
Frodo pisze: ↑16 lip 2020, 10:18
Brzmi fantastycznie!
Thecichy, którzy to? (Daj znać na PW jeśli nie chcesz publicznie.)
Spoko, nie ma co "świ-rodo-wać", CompSport