Chip Box

Zdjęcia, linki, informacje na temat tuningu mechanicznego Seata Ateca
Fircyk
Posty: 55
Rejestracja: 01 lut 2018, 18:23
Samochód: Audi Q5
Podziękował: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Chip Box

Post autor: Fircyk »

Auto kolegi Już po gwarancji Obrazek



Sponsor

Re: Chip Box

Sponsor


Kuchar
Posty: 404
Rejestracja: 24 cze 2019, 23:55
Samochód: ATECA FR 2.0TDI
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy

Re: Chip Box

Post autor: Kuchar »

Bardzo ładny przyrost, ale to za sprawą downpipe'a ;)

Fircyk
Posty: 55
Rejestracja: 01 lut 2018, 18:23
Samochód: Audi Q5
Podziękował: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Chip Box

Post autor: Fircyk »

Stage 2. Wymieniono FMIC (AIRTEC) oraz DP (MG). Oraz strojenie. Ja będę tam robił Tiguana 2.0 TDI150 też na stage 2. Celuje w 210- 230 KM wszystkie EKO DODATKI zostają.

Kuchar
Posty: 404
Rejestracja: 24 cze 2019, 23:55
Samochód: ATECA FR 2.0TDI
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy

Re: Chip Box

Post autor: Kuchar »

Jak na st2 to bardzo łagodnie potraktowana :D
Co do Tiguana daj znać, mam identyko silnik w Atece i też będę na pewno coś kombinował :D
Z ciekawości, jakie tam jest turbo? w sensie producent i model.

Fircyk
Posty: 55
Rejestracja: 01 lut 2018, 18:23
Samochód: Audi Q5
Podziękował: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Chip Box

Post autor: Fircyk »

Turbo ori jak się nie mylę

Kuchar
Posty: 404
Rejestracja: 24 cze 2019, 23:55
Samochód: ATECA FR 2.0TDI
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy

Re: Chip Box

Post autor: Kuchar »

A ori to? 😁

Awatar użytkownika
Frodo
Posty: 1013
Rejestracja: 21 gru 2018, 13:19
Lokalizacja: Kraków
Samochód: Ateca FR 2.0 TSI R.I.P.! -> Tig
Podziękował: 29 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy

Re: Chip Box

Post autor: Frodo »

fajne, ale rozumiem, że to nie "chip box"?
Ateca 2.0 TSI FR, red, DCC R.I.P.! :cry: -> Tig 230 DCC white; myślę o Atece, najlepiej red Cupra! ;)

MarKon83
Posty: 26
Rejestracja: 01 lut 2020, 21:31
Samochód: Ateca FR 2.0 TSI 190 KM DSG
Podziękował: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Chip Box

Post autor: MarKon83 »

Hmm, sprawdzilem sobie strone HPFactory,
I tak mysle, czy Pedal Box + nie jest dla mnie idealnym wyjsciem?
Znaczy, nie zmienia nic w pracy silnika, wiec powinien byc ultra bezpieczny?
Z drugiej strony, zmienia znacznie odczucie przyspieszenia (tak mówią), ale jak się to ma do trybu S? będzie jeszcze lepiej?
Na koncu, na prostą logikę, wydaje się że jest to taka zmiana która kompletnie nie ma wpływu na gwarancję?

Jeżdżę po mieście, obecne przyspieszenie mi wystarcza aż nadto, ba! mój problem jest taki że często gęsto silnik nie zdąży się nawet nagrzać a jestem na miejscu (dlatego Pedal Box + jest spoko bo ma opóźnienie w działaniu) - co też powoduje że mam ma mało okazji się pobawić bo nie katuję silnika jak jest zimny.
No ale jak już się nagrzeje, to bardzo lubię przycisnąć aby mieć szybkie przyspieszenie max do 90+-.

Więc sobie tak myślę, ustawić Pedal Box + raz a dobrze (opóźnienie w działaniu, i tryb sport), i go schować, po cholere mi ten pilot pod ręką..
Czy mógłby mi ktoś w takim razie odpisać czy dobrze myślę: Chip Box kompletnie bez sensu dla mnie bo go nie wykorzystam, a Pedal Box + to jednak fajna zabawka?

ODPOWIEDZ