Końcówka 2017. Teoretycznie 30-35 km i 50-60Nm ale dokładnie powiem 19 kwietnia. Mam założony również w Fordzie z 2017 r i tam wszystko ok na przeglądach.Marcin1983 pisze: ↑16 mar 2019, 11:13Mam nadzieję ze oczywiście nic nie wyjdzie, ale czekam na informacje.
Ktory rocznik auta?
Ps. Jak przyrost mocy i momentu na dte?
Chip Box
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 01 paź 2018, 20:59
- Lokalizacja: Paris
- Samochód: ATECA FR 2.0 TSI+
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: Chip Box
- Endrju
- Moderator
- Posty: 3728
- Rejestracja: 11 maja 2017, 0:50
- Lokalizacja: Świdwin
- Samochód: Seat Ateca FL 1.5 TSI 150KM
- Podziękował: 89 razy
- Otrzymał podziękowań: 153 razy
Re: Chip Box
Jak nie wzięłaś odrazu to nie zawsze jest możliwość odblokowania, zależy jakie radio.Marcin1983 pisze: ↑16 mar 2019, 11:16Mam Atece rocznik 2019 i mam wrażenie ze jak sprawdzalem co można podłączyć to widziałem opcje WLAN. Jeszcze sprawdzę i dam znać.
- Janisz
- Posty: 665
- Rejestracja: 20 maja 2017, 14:34
- Lokalizacja: Gdańsk
- Samochód: Seat Ateca 1.4 TSI 150KM DSG 4drive
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 11 razy
Re: Chip Box
Wynik po hamowni. Seria i Racechip Pro2 z indywidualnym "strojeniem" podanym przez Racechip ponieważ na ich ustawieniu "Stage 3" wg. dołączonej instrukcji sypało błędami przy ruszaniu z LC.
Hamownia MAHA LPS 3000 PKW
Auto znajomego
Silnik 1.4 150KM
Hamownia MAHA LPS 3000 PKW
Auto znajomego
Silnik 1.4 150KM
- paprotek
- Posty: 501
- Rejestracja: 08 cze 2017, 6:49
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Ateca FR 2.0 TSI
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Chip Box
Czy warto dla kilku koni? Czy to w ogóle odczuwalne?
Wiadomo, kto nie próbuje to nie wie co zyska/straci, ale chyba gra nie warta świeczki.
Wiadomo, kto nie próbuje to nie wie co zyska/straci, ale chyba gra nie warta świeczki.
- Janisz
- Posty: 665
- Rejestracja: 20 maja 2017, 14:34
- Lokalizacja: Gdańsk
- Samochód: Seat Ateca 1.4 TSI 150KM DSG 4drive
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 11 razy
Re: Chip Box
Byłem w trakcie hamowania auta. Słyszałem wszystkie rozmowy. Hamownia ta przerobiła sporo programów i przeróżnych boxów. Jak właściciel usłyszał, że to RaceChip to w sumie był sceptycznie nastawiony. On poleca DTE (RaceChip'y też montuje - klient nasz Pan. Jak już wpada RaceChip to ten najlepszy/najdroższy). Sprawdziłem od razu to DTE i tam deklarują 25hp i 37Nm. Mówił, że nie ma sensu zmieniać na DTE bo nie ugra się więcej Nm a dla 9KM to szkoda zmieniać bo i tak się tego nie odczuje. Pokazywał nam wyniki aut z silnikiem 1.4 po chipie i stwierdził, że ten RaceChip nawet ładnie wyszedł z tym momentem.
Ogólnie źle rozpatrujecie przyrost mocy. Producenci boxów piszą o przyroście względem serii deklarowanej przez producenta. Przyrost 35Nm jest naprawdę odczuwalny.
Ten box co jest zamontowany to wersja Pro2. Jakiś czas temu RaceChip przeszedł rebranding i nie wiadomo jak dokładnie odnieść poprzednie wersje do nowych.
Ogólnie źle rozpatrujecie przyrost mocy. Producenci boxów piszą o przyroście względem serii deklarowanej przez producenta. Przyrost 35Nm jest naprawdę odczuwalny.
Ten box co jest zamontowany to wersja Pro2. Jakiś czas temu RaceChip przeszedł rebranding i nie wiadomo jak dokładnie odnieść poprzednie wersje do nowych.
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 01 paź 2018, 20:59
- Lokalizacja: Paris
- Samochód: ATECA FR 2.0 TSI+
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: Chip Box
U mnie box Dte co prawda w Fordzie silnik 1.5 EB 150 hp seria po strojeniu i pomiarach wyszło +37 hp i 63Nm i to naprawdę czuć i warto było wybrać Dte dlatego w Atece też jest. Zobaczymy co będzie po strojeniu ale to dopiero w kwietniu. Szczerze to dla 13hp i 35 Nm to szkoda tracić czas na strojenie.
-
- Posty: 62
- Rejestracja: 05 mar 2019, 22:37
- Samochód: Seat Ateca FR 1.5TSI DSG
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Chip Box
A co Panowie mówili o skrzyni DQ200, której podobno maksymalny moment obrotowy to 250NM. Jak taka skrzynia zniesie dodatkowe 40-50Nm?Janisz pisze: ↑16 mar 2019, 23:52Byłem w trakcie hamowania auta. Słyszałem wszystkie rozmowy. Hamownia ta przerobiła sporo programów i przeróżnych boxów. Jak właściciel usłyszał, że to RaceChip to w sumie był sceptycznie nastawiony. On poleca DTE (RaceChip'y też montuje - klient nasz Pan. Jak już wpada RaceChip to ten najlepszy/najdroższy). Sprawdziłem od razu to DTE i tam deklarują 25hp i 37Nm. Mówił, że nie ma sensu zmieniać na DTE bo nie ugra się więcej Nm a dla 9KM to szkoda zmieniać bo i tak się tego nie odczuje. Pokazywał nam wyniki aut z silnikiem 1.4 po chipie i stwierdził, że ten RaceChip nawet ładnie wyszedł z tym momentem.
Ogólnie źle rozpatrujecie przyrost mocy. Producenci boxów piszą o przyroście względem serii deklarowanej przez producenta. Przyrost 35Nm jest naprawdę odczuwalny.
Ten box co jest zamontowany to wersja Pro2. Jakiś czas temu RaceChip przeszedł rebranding i nie wiadomo jak dokładnie odnieść poprzednie wersje do nowych.