Stage 2. Wymieniono FMIC (AIRTEC) oraz DP (MG). Oraz strojenie. Ja będę tam robił Tiguana 2.0 TDI150 też na stage 2. Celuje w 210- 230 KM wszystkie EKO DODATKI zostają.
Chip Box
-
- Posty: 673
- Rejestracja: 24 cze 2019, 23:55
- Samochód: inne
- Podziękował: 15 razy
- Otrzymał podziękowań: 29 razy
Re: Chip Box
Jak na st2 to bardzo łagodnie potraktowana
Co do Tiguana daj znać, mam identyko silnik w Atece i też będę na pewno coś kombinował
Z ciekawości, jakie tam jest turbo? w sensie producent i model.
Co do Tiguana daj znać, mam identyko silnik w Atece i też będę na pewno coś kombinował
Z ciekawości, jakie tam jest turbo? w sensie producent i model.
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 01 lut 2020, 21:31
- Samochód: Ateca FR 2.0 TSI 190 KM DSG
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Chip Box
Hmm, sprawdzilem sobie strone HPFactory,
I tak mysle, czy Pedal Box + nie jest dla mnie idealnym wyjsciem?
Znaczy, nie zmienia nic w pracy silnika, wiec powinien byc ultra bezpieczny?
Z drugiej strony, zmienia znacznie odczucie przyspieszenia (tak mówią), ale jak się to ma do trybu S? będzie jeszcze lepiej?
Na koncu, na prostą logikę, wydaje się że jest to taka zmiana która kompletnie nie ma wpływu na gwarancję?
Jeżdżę po mieście, obecne przyspieszenie mi wystarcza aż nadto, ba! mój problem jest taki że często gęsto silnik nie zdąży się nawet nagrzać a jestem na miejscu (dlatego Pedal Box + jest spoko bo ma opóźnienie w działaniu) - co też powoduje że mam ma mało okazji się pobawić bo nie katuję silnika jak jest zimny.
No ale jak już się nagrzeje, to bardzo lubię przycisnąć aby mieć szybkie przyspieszenie max do 90+-.
Więc sobie tak myślę, ustawić Pedal Box + raz a dobrze (opóźnienie w działaniu, i tryb sport), i go schować, po cholere mi ten pilot pod ręką..
Czy mógłby mi ktoś w takim razie odpisać czy dobrze myślę: Chip Box kompletnie bez sensu dla mnie bo go nie wykorzystam, a Pedal Box + to jednak fajna zabawka?
I tak mysle, czy Pedal Box + nie jest dla mnie idealnym wyjsciem?
Znaczy, nie zmienia nic w pracy silnika, wiec powinien byc ultra bezpieczny?
Z drugiej strony, zmienia znacznie odczucie przyspieszenia (tak mówią), ale jak się to ma do trybu S? będzie jeszcze lepiej?
Na koncu, na prostą logikę, wydaje się że jest to taka zmiana która kompletnie nie ma wpływu na gwarancję?
Jeżdżę po mieście, obecne przyspieszenie mi wystarcza aż nadto, ba! mój problem jest taki że często gęsto silnik nie zdąży się nawet nagrzać a jestem na miejscu (dlatego Pedal Box + jest spoko bo ma opóźnienie w działaniu) - co też powoduje że mam ma mało okazji się pobawić bo nie katuję silnika jak jest zimny.
No ale jak już się nagrzeje, to bardzo lubię przycisnąć aby mieć szybkie przyspieszenie max do 90+-.
Więc sobie tak myślę, ustawić Pedal Box + raz a dobrze (opóźnienie w działaniu, i tryb sport), i go schować, po cholere mi ten pilot pod ręką..
Czy mógłby mi ktoś w takim razie odpisać czy dobrze myślę: Chip Box kompletnie bez sensu dla mnie bo go nie wykorzystam, a Pedal Box + to jednak fajna zabawka?