Chip Box
- Janisz
- Posty: 665
- Rejestracja: 20 maja 2017, 14:34
- Lokalizacja: Gdańsk
- Samochód: Seat Ateca 1.4 TSI 150KM DSG 4drive
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 11 razy
Re: Chip Box
Dodam, że ZAWSZE trzeba odpiąć boxa i najlepiej sprawdzić czy nie wygenerował nam jakiegoś błędu. Jak tak to trzeba pokasować błędy i dopiero jechać na przeglądy bądź ewentualne reklamacje.
- zinger
- Posty: 439
- Rejestracja: 08 lis 2017, 10:09
- Lokalizacja: Kraków
- Samochód: Ateca Xcl 1.4 DSG Samoa Orange
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Chip Box
No wlasnie patrzylem i jest o polowe taniej niz hpfactory i zastanawiam sie o co chodzi, ze taka roznica i w czym.Janisz pisze: ↑06 mar 2019, 11:33Zobacz opcję RaceChip...będziesz zadowolony
Akurat z tymi box'ami miałem/mam styczność. Znajomy miał w VW Golfie 7 w silniku 1.4 125km i 150km. Akurat za każdym razem były to manuale. Jeździło bez najmniejszych problemów. Ze skrzynią w manualu nie było problemu. Przy skrzyni DQ250 z tym silnikiem też nie było problemów. Skrzynia trochę poszarpywała ale co tu się dziwić, wzrost mocy i momentu a program skrzyni ten sam.
Zamów sobie np. RaceChip i jedź na hamownię. Stwierdzisz, że Ci nie odpowiada to odeślesz i jedyne na co wydasz to właśnie na hamownię.
Dystrybucję RaceChip masz w PL ale ceny wyższe. Jeżeli masz działalność to najlepiej zamówić z DE bez vatu. Netto wychodzi ok. 1000zł
Cenowo wychodzi podobnie w DE i u nas, chyba ze w DE za 280E jest juz sterowanie BT, ktore u nas ekstra 200zl platne?
W cenie nie ma montazu i zadnego strojenia pod konkretne auto/silnik?
- Janisz
- Posty: 665
- Rejestracja: 20 maja 2017, 14:34
- Lokalizacja: Gdańsk
- Samochód: Seat Ateca 1.4 TSI 150KM DSG 4drive
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 11 razy
Re: Chip Box
Montaż trwa 5 minut więc nie powinno to stanowić problemu.
Co do cen w PL to widzę, że się poprawiły. Rok i dwa lata temu opłacało się zamawiać z DE. Box'y dedykowane są pod silnik. Możesz zamówić go do Ateci 1.4 a za chwilę przepiąć do Golfa 7 z tym samym silnikiem.
Co do cen w PL to widzę, że się poprawiły. Rok i dwa lata temu opłacało się zamawiać z DE. Box'y dedykowane są pod silnik. Możesz zamówić go do Ateci 1.4 a za chwilę przepiąć do Golfa 7 z tym samym silnikiem.
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 01 paź 2018, 20:59
- Lokalizacja: Paris
- Samochód: ATECA FR 2.0 TSI+
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: Chip Box
Box dte różni się chociażby tym że pobiera sygnał z czujnika wałka rozrząd i dzięki temu można go lepiej wysterowac/dopasować do konkretnego silnika Racechip tego nie potrafi. Nie twierdzę że Racechip jest zły ale Szukając informacji na temat jego i boxa DTE (HPfactory) trafiłem na temat z forum BMW gdzie koleś porównał (mierzył czasy itp) obydwa boxy w jednym samochodzie i dte było lepsze. Dodatkowo w Niemczech kilka osób pozwało Racechip za zawyżanie danych odnośnie przyrostu.
- Janisz
- Posty: 665
- Rejestracja: 20 maja 2017, 14:34
- Lokalizacja: Gdańsk
- Samochód: Seat Ateca 1.4 TSI 150KM DSG 4drive
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 11 razy
Re: Chip Box
To do ilu czujników podłączany jest box raczej uzależnione jest od wersji silnika. RaceChip do 1.4 ma dwa czujniki. Patrząc na foto od HP Factory to widać na zdjęciu, że box podpinany jest również do dwóch czujników. Mowa oczywiście o silniku 1.4.
http://hpfactory.pl/produkt/1-4-tsi-150 ... ol-x-4374/
http://hpfactory.pl/produkt/1-4-tsi-150 ... ol-x-4374/
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 01 paź 2018, 20:59
- Lokalizacja: Paris
- Samochód: ATECA FR 2.0 TSI+
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: Chip Box
Niestety nie, dte zawsze korzysta z 3 czujników zdjęcia są poglądowe, wiązka zawsze ma 3 czujniki i to jest przewaga boxa HPfactory bo wie jakie obroty ma silnik i wystarczy napisać do DTE lub HPfactory i to potwierdzą. Mam zamontowany w 1.5 ecoboost od Forda i 2.0 tsi w Atece. Podczas wizyty na hamowni z Fordem taką informację otrzymałem. Dzięki temu jest możliwość indywidualnych ustawień dla konkretnego samochodu bo box wie jakie są obroty i może dostosować parametry ciśnienia itp.
- zinger
- Posty: 439
- Rejestracja: 08 lis 2017, 10:09
- Lokalizacja: Kraków
- Samochód: Ateca Xcl 1.4 DSG Samoa Orange
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Chip Box
No ok, czyli mamy:
- HPF ma 3 czujniki, daje +25KM i 37Nm za 2350 vs
- Race z 2 czujnikami, deklarujacy przyrost az 37KM i 63Nm za 1450zl
No i nie wiem, dalej, w ktora strone ewentualnie isc...
- HPF ma 3 czujniki, daje +25KM i 37Nm za 2350 vs
- Race z 2 czujnikami, deklarujacy przyrost az 37KM i 63Nm za 1450zl
No i nie wiem, dalej, w ktora strone ewentualnie isc...
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 01 paź 2018, 20:59
- Lokalizacja: Paris
- Samochód: ATECA FR 2.0 TSI+
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: Chip Box
Ja oczywiście nie namawiam do Hpf (nie mam nic wspólnego z nimi) ale poczytaj zagraniczne fora i przyrost jaki podają ma się nijak to tego co jest w DE mają sprawy o oszustwo. Nawet na polskim forum bmw też to potwierdzają. Racechip to to samo co vtech itp. slSam się też zastanawiałem jak zakładałem do Forda ale po sprawdzeniu opinii zdecydowałem się na dte. Napisz do Hpf i z pewnością Twoje wątpliwości zostaną rozwiane.
- zinger
- Posty: 439
- Rejestracja: 08 lis 2017, 10:09
- Lokalizacja: Kraków
- Samochód: Ateca Xcl 1.4 DSG Samoa Orange
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Chip Box
Tzn kto ma sprawy i kantuje?looki12 pisze: ↑07 mar 2019, 11:39Ja oczywiście nie namawiam do Hpf (nie mam nic wspólnego z nimi) ale poczytaj zagraniczne fora i przyrost jaki podają ma się nijak to tego co jest w DE mają sprawy o oszustwo. Nawet na polskim forum bmw też to potwierdzają. Racechip to to samo co vtech itp. slSam się też zastanawiałem jak zakładałem do Forda ale po sprawdzeniu opinii zdecydowałem się na dte. Napisz do Hpf i z pewnością Twoje wątpliwości zostaną rozwiane.