Strona 12 z 15

Re: Chip Box

: 17 mar 2019, 14:55
autor: Manek
mike pisze:
17 mar 2019, 12:26
Janisz pisze:
16 mar 2019, 23:52
Byłem w trakcie hamowania auta. Słyszałem wszystkie rozmowy. Hamownia ta przerobiła sporo programów i przeróżnych boxów. Jak właściciel usłyszał, że to RaceChip to w sumie był sceptycznie nastawiony. On poleca DTE (RaceChip'y też montuje - klient nasz Pan. Jak już wpada RaceChip to ten najlepszy/najdroższy). Sprawdziłem od razu to DTE i tam deklarują 25hp i 37Nm. Mówił, że nie ma sensu zmieniać na DTE bo nie ugra się więcej Nm a dla 9KM to szkoda zmieniać bo i tak się tego nie odczuje. Pokazywał nam wyniki aut z silnikiem 1.4 po chipie i stwierdził, że ten RaceChip nawet ładnie wyszedł z tym momentem.

Ogólnie źle rozpatrujecie przyrost mocy. Producenci boxów piszą o przyroście względem serii deklarowanej przez producenta. Przyrost 35Nm jest naprawdę odczuwalny.

Ten box co jest zamontowany to wersja Pro2. Jakiś czas temu RaceChip przeszedł rebranding i nie wiadomo jak dokładnie odnieść poprzednie wersje do nowych.
A co Panowie mówili o skrzyni DQ200, której podobno maksymalny moment obrotowy to 250NM. Jak taka skrzynia zniesie dodatkowe 40-50Nm?
Nie chce mi się wierzyć że ta skrzynia ma ograniczenia 250NM, skoro seria daje 260NM. Na to producent na pewno by sobie nie pozwolił.

Re: Chip Box

: 17 mar 2019, 16:18
autor: hetman72
DQ200 zapas ma jak każda skrzynia, ale więcej niż 10% to bym się nie spodziewał. To jest skrzynia projektowana na wymiar i pod nią zostały zrobione silniki TSI 1.4 i 1.5, co innego taka DQ381, która ma zapas powyżej 50% i działa bez problemów z silnikami z 500KM i 700Nm a to już jest wyczyn godny pozazdroszczenia.
Dlatego chyba niewiele jest robione z silnikiem 1.4/1.5 150KM DSG7 w ośce, po prostu za duże ryzyko, co innego jak ma się 4x4 z DQ 381, tu można się pobawić, ale znowu, lepiej mieć 2.0TSI ..... i tak bez końca ;-)

Re: Chip Box

: 17 mar 2019, 16:39
autor: Luk4as
:)

Re: Chip Box

: 17 mar 2019, 20:28
autor: Janisz
Nie zapominajcie, że 4drive ma skrzynię DQ250. I właśnie takie auto było hamowane.

Właściciel hamowni ma ponad rocznego Seata Leona 1.8 z DSG właśnie ze skrzynią DQ200. Z tego co zapamiętałem to ma 250KM ale nie pamiętam ile Nm. Pamiętam tylko, że zrobił mniej Nm niż by mógł właśnie ze względu na skrzynię.

Byście się zdziwili ile to on miał wykresów z hamowania silnika 1.4.

Re: Chip Box

: 17 mar 2019, 22:14
autor: mike
A gdzie jest ta hamowania/firma w której robiłeś te pomiary?

Re: Chip Box

: 17 mar 2019, 23:11
autor: Marcin1983
looki12 pisze:
16 mar 2019, 12:38
Marcin1983 pisze:
16 mar 2019, 11:13
Mam nadzieję ze oczywiście nic nie wyjdzie, ale czekam na informacje.
Ktory rocznik auta?
Ps. Jak przyrost mocy i momentu na dte?
Końcówka 2017. Teoretycznie 30-35 km i 50-60Nm ale dokładnie powiem 19 kwietnia. Mam założony również w Fordzie z 2017 r i tam wszystko ok na przeglądach.
Pow

Re: Chip Box

: 18 mar 2019, 7:14
autor: looki12
Ja kupowałem w hpfactory.pl i tam też montowałem w Fordzie. Mają hamowanie i obsługa klienta jest mega na wszystkie pytania odpowiedzą nigdy ie ma problemu, są elastyczni z okresem próbnym. O ile dobrze pamiętam to jest 14 dni na zwrot jeżeli Ci się nie podoba. W Atece zamontowałem sam bo jestem za granicą, wracam na święta i prosto jadę na strojenie i pomiary.

Re: Chip Box

: 18 mar 2019, 7:15
autor: looki12
Ja zamontowałem powercontrol + pedalboxa

Re: Chip Box

: 18 mar 2019, 8:00
autor: Marcin1983
:D

Re: Chip Box

: 02 kwie 2019, 20:11
autor: Fircyk
Mam pytanie czy ktoś z urzytkowników boxa albo programu został poinformowany przez TUNERA, że od lutego wszystkie modyfikacje są wykrywalne przez gwaranta, czyli w moim przypadku VW i jesli była jakaś modyfikacja to traci się gwarancje. Temat potwierdzony w VW bo pierwsi klijenci już dostali kwitki.
Ja z dziś pojechałem do znanej firmy zeby dogadać temat i tam dostałem takie info że nawet boxa wykryją!!!

Wysłane z mojego SM-T819 przy użyciu Tapatalka