Seat connect.

Nagłośnienie, nawigacja, komunikacja między kierowcami
geranium
Posty: 719
Rejestracja: 10 lut 2019, 18:41
Samochód: SEAT ATECA 1.5 DSG
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 40 razy

Re: Seat connect.

Post autor: geranium »

kiedyś było tak że po wejściu innej osoby (bez właściwego telefonu) trzeba było potwierdzić zgodę na śledzenie (główny użytkownik) tak zostało czy się coś zmieniło?



Sponsor

Re: Seat connect.

Sponsor


Bonifacy
Posty: 628
Rejestracja: 18 mar 2020, 12:27
Samochód: Seat Ateca 1.5 DSG Xperience
Podziękował: 39 razy
Otrzymał podziękowań: 55 razy

Re: Seat connect.

Post autor: Bonifacy »

U mnie już działa. Na początku też był jakiś problem i zrobiłem po raz drugi przelew z karty, wtedy chwyciło. Kwotę ściągnęło mi raz. Maili żadnych nie dostawałem. Może nie zaznaczyłeś akceptacji regulaminu itp.? Do 14 chyba dziś jest infolinia, telefon podają, to może zadzwoń.

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 197
Rejestracja: 21 lut 2021, 18:06
Lokalizacja: mazowieckie
Samochód: Ateca (RM21)
Podziękował: 50 razy
Otrzymał podziękowań: 22 razy

Re: Seat connect.

Post autor: Jarek »

Zadzwoniłem, ma do mnie ktoś oddzwonić w poniedziałek. Hahaha, skąd ja to znam? Pieniądze nie zginą, gotówką nie płaciłem więc na pewno się wyjaśni. Prędzej czy później, to zobaczymy.
Ateca 1.5 TSI X-Perience, 150 KM, DSG7

Awatar użytkownika
rybsko
Posty: 341
Rejestracja: 19 kwie 2021, 17:12
Lokalizacja: Pomorskie
Samochód: Ateca FR TSI 2.0 FL
Podziękował: 43 razy
Otrzymał podziękowań: 52 razy

Re: Seat connect.

Post autor: rybsko »

Po pierwszym tygodniu użytkowania mam już pierwsze doświadczenia i od razu dużo czytelniejszy stał się cały ten wątek i Wasze wcześniejsze przygody z aplikacją ;)

Ogólne wrażenia mam takie, że niby to działa, ale zarówno od strony dopracowania technicznego, jak i komunikacji z użytkownikiem aby rozumiał w jakim miejscu w relacji z Seat Connect jest w danej chwili, to jest to wszystko mocno niedopracowane. Seat powinien zaprosić dobrych speców od UX do współpracy. Dostałby tonę informacji zwrotnej z procesu pierwszej instalacji, aktywacji. Może po takim dopracowaniu chętniej rozważałbym płacenie 500-600 złotych rocznie za ten luksus.

Ja connect'a instalowałem sobie sam. Poszło raczej prosto, co prawda proces był miejscami durny, ale ostatecznie udało mi się połączyć, poinstalować, przejąć głównego użytkownika. Co ciekawe, po tych operacjach, aplikacja zdawała się w pełni aktywna. Nie pojawił się żaden komunikat, żadna czytelna informacja, która pozwoliłaby mi podejrzewać, że aktywacja wymagana jest jeszcze przez Seat'a. Mogłem mrugać, podglądać status itp. Nie mogłem chyba tylko włączyć wentylacji/ogrzewania postojowego. Ale jednocześnie dostałem raz czy dwa komunikaty i maile, że usługa connect została zdeaktywowana :lol:

Dopiero, kiedy po kolejnym wejściu do auta coś zaczęło szaleć, napisałem do salonu i wtedy poinformowali mnie, że aktywacja przez nich jest potrzebna. No mało to intuicyjne wszystko. Na szczęście salon aktywował prawie od ręki. W kolejnych tygodniach będę obserwował jak to wszystko stabilnie działa po tej aktywacji.

Sama aplikacja nie powala, ale ma kilka użytecznych narzędzi. Sam już skorzystałem dwukrotnie z informacji o niedomkniętych szybach (ewidentnie źle jeszcze używam opcji kluczyka z automatycznym domykaniem). Zimą się pewnie przekonam o przewagach, lub ich braku, aplikacji nad kluczykiem w obsłudze ogrzewania postojowego.

Madhad
Posty: 66
Rejestracja: 29 mar 2021, 11:34
Lokalizacja: Gdańsk
Samochód: Seat Ateca X 2.0 TSI 190 KM DSG
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy

Re: Seat connect.

Post autor: Madhad »

rybsko pisze:
07 maja 2022, 19:31
Po pierwszym tygodniu użytkowania mam już pierwsze doświadczenia i od razu dużo czytelniejszy stał się cały ten wątek i Wasze wcześniejsze przygody z aplikacją ;)

Ogólne wrażenia mam takie, że niby to działa, ale zarówno od strony dopracowania technicznego, jak i komunikacji z użytkownikiem aby rozumiał w jakim miejscu w relacji z Seat Connect jest w danej chwili, to jest to wszystko mocno niedopracowane. Seat powinien zaprosić dobrych speców od UX do współpracy. Dostałby tonę informacji zwrotnej z procesu pierwszej instalacji, aktywacji. Może po takim dopracowaniu chętniej rozważałbym płacenie 500-600 złotych rocznie za ten luksus.

Ja connect'a instalowałem sobie sam. Poszło raczej prosto, co prawda proces był miejscami durny, ale ostatecznie udało mi się połączyć, poinstalować, przejąć głównego użytkownika. Co ciekawe, po tych operacjach, aplikacja zdawała się w pełni aktywna. Nie pojawił się żaden komunikat, żadna czytelna informacja, która pozwoliłaby mi podejrzewać, że aktywacja wymagana jest jeszcze przez Seat'a. Mogłem mrugać, podglądać status itp. Nie mogłem chyba tylko włączyć wentylacji/ogrzewania postojowego. Ale jednocześnie dostałem raz czy dwa komunikaty i maile, że usługa connect została zdeaktywowana :lol:

Dopiero, kiedy po kolejnym wejściu do auta coś zaczęło szaleć, napisałem do salonu i wtedy poinformowali mnie, że aktywacja przez nich jest potrzebna. No mało to intuicyjne wszystko. Na szczęście salon aktywował prawie od ręki. W kolejnych tygodniach będę obserwował jak to wszystko stabilnie działa po tej aktywacji.

Sama aplikacja nie powala, ale ma kilka użytecznych narzędzi. Sam już skorzystałem dwukrotnie z informacji o niedomkniętych szybach (ewidentnie źle jeszcze używam opcji kluczyka z automatycznym domykaniem). Zimą się pewnie przekonam o przewagach, lub ich braku, aplikacji nad kluczykiem w obsłudze ogrzewania postojowego.
Ciekawe spostrzeżenia. U mnie po tygodniu nagle przestało to ustrojstwo działać. Mam w apce komunikat, że usługa ta jest wyłączona w samochodzie. Nic nie grzebałam, nie przypominam sobie, bym cokolwiek w tych ustawieniach zmieniała. Jak już znalazłam gdzie to się aktywuje, to okazało się, że chce ode mnie drugi kluczyk. Naprawdę? To tak ma działać, że co dwa tygodnie będę biegać z kluczykami? Nie zdążyłam nawet sprawdzić, czy da się ogrzewanie postojowe włączyć zdalnie. Dla mnie to ważna funkcjonalność tego rozwiązania. Apka instalowana po kupnie u dealera, wiec powinna śmigać. Trochę to mnie przerasta powiem szczerze. Obsługa tego całego "telewizora" nie jest intuicyjna i czuję ogromną frustrację.

Awatar użytkownika
Endrju
Moderator
Posty: 3725
Rejestracja: 11 maja 2017, 0:50
Lokalizacja: Świdwin
Samochód: Seat Ateca FL 1.5 TSI 150KM
Podziękował: 88 razy
Otrzymał podziękowań: 153 razy

Re: Seat connect.

Post autor: Endrju »

Po dużych aktualizacjach, prosi o ponowne logowanie. Nie jest to zbyt mądre ale tak jest.
Jest- Seat Ateca FL 1.5 TSI ACT DSG7 150KM Xperience
Był - Seat Ateca 1.4 TSI ACT DSG7 150KM Xcellence
Obrazek

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 197
Rejestracja: 21 lut 2021, 18:06
Lokalizacja: mazowieckie
Samochód: Ateca (RM21)
Podziękował: 50 razy
Otrzymał podziękowań: 22 razy

Re: Seat connect.

Post autor: Jarek »

U mnie działa bez zarzutu, już ponad rok. Ale skoro nie działa u wszystkich to znaczy, że jest niedopracowana. Jedyne co zauważyłem, to że po aktualizacji oprogramowania, które sygnalizowane jest czerwoną ikonką w prawym górnym rogu, mój telefon traci ustawienia ulubionych kontaktów i muszę je znowu dodać. Ale ponieważ zajmuje to kilkadziesiąt sekund, uznałem tę niedogodność jako - bez zarzutu.
Ateca 1.5 TSI X-Perience, 150 KM, DSG7

Awatar użytkownika
rybsko
Posty: 341
Rejestracja: 19 kwie 2021, 17:12
Lokalizacja: Pomorskie
Samochód: Ateca FR TSI 2.0 FL
Podziękował: 43 razy
Otrzymał podziękowań: 52 razy

Re: Seat connect.

Post autor: rybsko »

Madhad pisze:
15 maja 2022, 20:57
Ciekawe spostrzeżenia. U mnie po tygodniu nagle przestało to ustrojstwo działać. Mam w apce komunikat, że usługa ta jest wyłączona w samochodzie. Nic nie grzebałam, nie przypominam sobie, bym cokolwiek w tych ustawieniach zmieniała. Jak już znalazłam gdzie to się aktywuje, to okazało się, że chce ode mnie drugi kluczyk. Naprawdę? To tak ma działać, że co dwa tygodnie będę biegać z kluczykami? Nie zdążyłam nawet sprawdzić, czy da się ogrzewanie postojowe włączyć zdalnie. Dla mnie to ważna funkcjonalność tego rozwiązania. Apka instalowana po kupnie u dealera, wiec powinna śmigać. Trochę to mnie przerasta powiem szczerze. Obsługa tego całego "telewizora" nie jest intuicyjna i czuję ogromną frustrację.
U mnie od momentu aktywacji przez salon nie było już kłopotów, a na pewno były aktualizacje w międzyczasie. Zobaczymy jak będzie dalej.

Ja aplikację też instalowałem u dealer'a, ale już aktywowałem samodzielnie, a później i tak jeszcze trzeba było potwierdzić tożsamość w salonie i oni ją finalnie klepnęli. Tak jak pisałem - proces prościutki, ale dopóki nie jest zakończony, to ciężko wyłapać ten fakt, a system w tym czasie szaleje. Najbardziej się zdziwiłem kiedy mnie nie rozpoznał i przestawił co się dało (fotel, lusterka itp) :lol:

stanek
Posty: 4
Rejestracja: 13 sie 2021, 13:18
Samochód: Ateca FL XP 1.5 DSG
Podziękował: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Seat connect.

Post autor: stanek »

Miałem ten sam problem. Nagle mi poprzestawiało ustawienia. Ale nie miałem żadnego info o aktualizacjach ? Czeski film. Mam atke dopiero kilka dni i zgłupiałam. Mam nadzieję źe nie będzie często takich numerów.

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 197
Rejestracja: 21 lut 2021, 18:06
Lokalizacja: mazowieckie
Samochód: Ateca (RM21)
Podziękował: 50 razy
Otrzymał podziękowań: 22 razy

Re: Seat connect.

Post autor: Jarek »

Jeżeli chodzi o aktualizacje, to wczoraj, przy okazji wymiany oleju, powiedziano mi w serwisie, że będzie bardzo duża aktualizacja systemu - podobno ok. 4.5 GB, która będzie przesyłana w dwóch paczkach. Na moją uwagę, że w takim razie będę musiał zostawić włączony silnik na postoju przez cholera wie ile czasu, powiedziano mi, że podobno system będzie się aktualizował bez włączonego silnika i pobierał prąd z akumulatora. Czy to możliwe? Opisuję, co mi powiedziano, ale zauważyłem, że serwisant nie był chyba sam dobrze zorientowany, bo często używał słowa "podobno".
Może ktoś z Was wie coś więcej.
Ateca 1.5 TSI X-Perience, 150 KM, DSG7

ODPOWIEDZ